Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 15 maj 2024 09:27

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 06 jan 2004 22:49 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 06 jan 2004 22:03
Indlæg: 19
Geografisk sted: Vejle
Da jeg har taget en del Kix igennem tiden og det skette for første gang for ca 3 månneder siden, vil jeg hører om der er andre der ved noget om det!

Jeg er begyndt at når mig og vennerne har taget kix og efter vi har været i byen og alt det der og bare slapper af, så har jeg det med at falde om sådan lige pluseligt for 3 uger siden(Havde kun taget 1-1½ kix i the om aftenen og drukket pænt meget alc <--- plejer jeg ikke) besvimede jeg helt og var væk i 3-5 min(Sent om aftenenen dagen efter) derefter tog vi ind på skadestuen for at blive tjecket pænt grundigt men de sagde at jeg ikke fejlede noget! og det er sket før dog ikke så slemt plejer kun lige at ryste lidt også falde ned på knæ hvorefter jeg kan rejse mig igen....

Skal lige siges at vi havde testet pillerne med en ez-test og de blev sort på 2-3 sec og ingen tegn på PMA eller andre ting end MDMA.

Nogen der ved hvad det kan være så skriv endeligt er lidt bange for at jeg ikke kan tåle at tage kix mere! :'(


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 06 jan 2004 22:52 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 apr 2001 01:01
Indlæg: 4843
Dehydrering måske ? Både MDMA og alkohol virker jo dehydrerende. Jeg har en veninde som besvimede efter en dag hvor hun kun havde drukket.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 06 jan 2004 22:52 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 06 jan 2004 22:03
Indlæg: 19
Geografisk sted: Vejle
Skal nok flyttes til ------> Medaljens Bagside <------ havde ikke lige set at der var en tråd til den slags.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 06 jan 2004 22:54 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 06 jan 2004 22:03
Indlæg: 19
Geografisk sted: Vejle
Ja måske men det underlige er at det også har været der selvom jeg ikke har drukket alc men kan self godt være at jeg ikke får drukket vand nok kan self godt være....


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 06 jan 2004 22:54 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 apr 2002 01:01
Indlæg: 2784
Geografisk sted: København
Det kunne være pga. dehydrering. Indtager du noget væske, som ikke indeholder alkohol? Masser af det. Jeg har også selv oplevet mange gange at være faldet om på gulvet (uden at besvime, men temmelig sløret syn og ingen kontrol over mine bevægelser) efter at have været på amf i flere dage, og det skyldes nok manglen på væske og mad.


Senest rettet af Minimal 06 jan 2004 22:58, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 06 jan 2004 22:58 
Igor_Vejle
velkomme til du .men kan du ikke lige lave det billede til profil billede også så det samme til kraven :)


Top
  
 
 Titel:
Indlæg: 06 jan 2004 22:59 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 06 jan 2004 22:03
Indlæg: 19
Geografisk sted: Vejle
Det kom så vidt jeg husker efter en aften hvor jeg havde spist omkring 16 kix har ikke altid helt styr på hvor mange kx jeg spiser når jeg går i byen, men den aften drak jeg meget vand så tror sq ikke at det er det men self man bruger også meget vand når man er på kx...


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 06 jan 2004 23:04 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 05 sep 2003 01:01
Indlæg: 2001
Jeg ville nu også tro på den med dehydrering. Kan umiddelbart ikke finde nogen anden årsag.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 07 jan 2004 01:36 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jan 2003 02:01
Indlæg: 4780
OK, så er det flyttet... Igor_Vejle, styr lige den avatar der...hehe

Sagt på en anden måde, så er den måske en anelse for stor *hint* *hint*

Tilføjet senere: Tak for det :D

_________________
Der er ingen planet B.


Senest rettet af йети 07 jan 2004 14:26, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 jan 2004 04:13 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 13 maj 2002 01:01
Indlæg: 20
Jeg har engang prøvet at være lige ved at besvime dagen efter en effedrin-rus. Det var min første effedrin-rus nogensinde og jeg havde taget en del. Jeg havde også taget en del alkohol. På vej hjem fra vennen som jeg havde besøgt, omkring middag næste dag, blev jeg pludselig mere og mere svimmel. Da toget var ved at komme til den station jeg skulle af på, rejste jeg mig op, og dinglede igennem vognen, som selvfølgelig var propfyldt med mennesker lige præcis den lørdag, som alle kunne se den var lidt gal med mig. Jeg satte mig ved et bord ved en mini-bar på stationen og begyndte langsomt at få det lidt bedre.

Symptomerne var: Sortnen for øjnene, susen for ørerne, sitren i benene m.m.

Jeg har en anden gang - også på effedrin - fået kulegysninger og det mindede lidt om det ovenstående. Derfor tror jeg det forårsages af en form for forhøjet kropstemperatur som følge af stoffet, muligvis kombineret med dehydrering.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 07 jan 2004 11:59 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 06 jan 2004 22:03
Indlæg: 19
Geografisk sted: Vejle
curieux> Jepz lidt lige som det...


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 07 jan 2004 13:16 
Offline
Psychedelia Sponsor

Tilmeldt: 07 okt 2002 01:01
Indlæg: 167
Geografisk sted: Vejle
Kender det godt.. Den gang jeg tog mange kix og meget amf, skete det også ret tit..
Det sker når man rejser sig op for hurtigt, så sortner det hele og man bliver meget svimmel.. Nogle gange kan det resultere i at besvime, men det har jeg dog aldrig prøvet... Kun at miste bevidstheden i et par sekunder og evt falde om...
Har dog ingen forklaring på hvorfor det sker... For lidt blod til hjernen måske??
Eller måske er det tegn på at det er tid til en lille pause...
Især hvis du normalt er over de 10-15 kix på en aften vil jeg mene...


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 07 jan 2004 13:50 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 07 maj 2003 01:01
Indlæg: 582
Geografisk sted: Østjylland
curieux > Jeg får altid kuldegysninger når jeg har fået ephedra, men det er altid 'behagelige' kuldegysninger, specielt hvis nogen støder ind i min arm, så får jeg en bølge af kuldegysninger igennem hele kroppen. Mængden af kuldegysninger afhænger af mængden af ephedra indtaget for mit vedkommende. Hvorfor det sker tør jeg ikke gætte på.

Igor_Vejle > Det kunne tyde på en dehydrering, men hvis du siger du har indtaget rigeligt med væske er det sandsynligt der er noget andet galt. Gjorde du lægen opmærksom på du havde indtaget store mængder MDMA da I var på sygehuset? - Det kan være han ikke har taget dette op til overvejelse da han undersøgte dig.. under alle omstændigheder burde du nok tone dit forbrug en anelse ned.. ~15 piller på én aften er i mine øjne alt for meget.

Med hensyn til at blive svimmel når man hurtigt rejser sig op, så skyldes det at der ikke når at komme blod til hjernen. Kender det selv fra hvis man har ligget i sengen eller på sofaen i længere tid og rejser sig pludseligt.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 07 jan 2004 15:07 
Offline
Kaospilot

Tilmeldt: 18 jul 2002 01:01
Indlæg: 1465
Geografisk sted: (Inaktiv)
axia skrev:
~15 piller på én aften er i mine øjne alt for meget.


Jeg er helt enig. Vil mene at meget over 3-4 på en aften er fuldstændig unødvendigt, og tegn på at man tager det for tit.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 07 jan 2004 16:37 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 23 nov 2003 21:38
Indlæg: 851
Geografisk sted: Midtjylland
Ja, skru lidt ned mester :D
Kan sagtens køre en hel aften på 2-helst 3 evt.
Tænk lidt på din krop, og også din hjerne! (især derfor jeg ikke tager flere, der er jo vel ikke rigtig nogen der ved hvordan kroppen reagerer på et overforbrug/forbrug om f.eks. 30-40 år...??)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 07 jan 2004 19:35 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 06 jan 2004 22:03
Indlæg: 19
Geografisk sted: Vejle
Ja ved godt at jeg skal skære ned også derfor at jeg ikke har taget ret mange kx de sidste par gange jeg var i byen. Da jeg var oppe på sygehuset havde jeg et blodtryk på CA 25-30% mindre end det skulle ligge på af en på min alder så har nok været lidt derfor at jeg besvimede, Dog sagde jeg ikke til lægen at jeg havde intaget MDMA dog tror jeg at han vidste at jeg havde taget et eller andet for han undersøgte mig for stikmærker på mine arme og ben så tror næsten at han troede at jeg var "NARKOMAN" :(


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 07 jan 2004 21:34 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 dec 2000 02:01
Indlæg: 2137
Geografisk sted: Monkey Island
*Igor* Du har fået en pm fra mig! :)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 07 jan 2004 23:09 
Offline
In our memories

Tilmeldt: 18 jul 2000 01:01
Indlæg: 1323
Geografisk sted: Periferien af Århus
husker du at få noget at spise?

kunne godt lyde som om blodsukkeret har været helt i bund, samt blodtrykket der var helt hen i vejret.

har selv oplevet det utallige gange

enten efter et par dage med amf eller hvis jeg har røget alt for meget hash.

sidst var det efter en hæftig druk/amftur og ikke alt for meget mad.

forrige gang havde jeg ligget og gloet film, med vennerne og røget tæt (efter 14 dages pause)

blev sulten.. gik ud i køkkenet.. fik lige lavet en gang ædelse, og røg så i gulvet, hvor jeg ellers blev liggende i et lille minuts tid.

og havde derefter en dejlig hjernerystelse, samt en kæmpe bule i panden.
og ondt i ryggen i 1½ uge


Top
 Profil  
 
 Titel: ephedra
Indlæg: 12 jan 2004 19:28 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2003 01:01
Indlæg: 11
Geografisk sted: Universets kerne, we all float down here
har også prøvet at være ved at besvime en masse gange fordi jeg havde taget en hel flaske hostesaft med efedrin og drukket kaffe


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: ephedra
Indlæg: 12 jan 2004 21:54 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 maj 2002 01:01
Indlæg: 640
Geografisk sted: Sydjylland
OErentvist skrev:
har også prøvet at være ved at besvime en masse gange fordi jeg havde taget en hel flaske hostesaft med efedrin og drukket kaffe


Det lyder godt nok også som en MONSTER KLAM blanding.

Jeg vil, som alle andre, også sige, det er pga. dehydrering. Det er trods alt mange kix - og specielt, hvis du har drukket inden!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team