Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jun 2025 17:05

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Pause m. weed
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Min situation:
Jeg har røget hash dagligt i snart tre år, både bong og joints, nogle gange også morgenfede og kom tit skæv i skole + joints i frikvaterene.. i dette skoleår har jeg ikke været skæv i skolen mere end et par gange, og har røget når jeg havde fri..

De sidste to mdr. har jeg røget 2-5(mest POT) joints om dagen, har engang i mellem faldet tilbage på bongen... Vil bare lige fortælle hvordan jeg har det nu, efter at jeg ikke har røget hash siden i søndags; tænkte det måske ville være interessant for andre der tænker på at kvitte med den daglige hash for en stund!

dag 1: havde det faktisk af lort, (men er dog overbevidst om at weekendens to julefrokoster havde sat sit præg), havde virkelig lyst til at ryge, men måtte klare mig med kaffe og en masse fucking smøger, plus jeg styrketrænede med vægte jeg har lånt (thanx thujoin) for at bruge min krop lidt, da jeg skulle sove, tog det meget lang tid, men egentlig havde jeg det fint, det var som om at der lige var et par timer hvor alt var uoverskueligt, jeg vågnede flere gange om natten (men ikke badet i mit eget sved som jeg ellers havde oplevet mange gange tidligere). Sov uroligt, men jeg fik da min søvn, og da jeg vågnede var jeg faktisk rigtig glad..

dag 2: Som skrevet var jeg glad da jeg vågnede... tog i skole og var rimelig frisk, og rygetrangen kom først senere på aftenen da mine bofæller tændte op i både joints og bong, hehe rullede faktisk en joint til en pige jeg bor med (hun kan ikke slev, åbenbart :roll: ) og fik tilbudt at ryge, ja faktisk pressede de mig lidt i sjov.. det skal lige siges at jeg bor i kollektiv, vi er 6 personer der, og vi ryger alle hash hver dag så det var ikke her støtten skulle findes.. Utroligt nok takkede jeg nej, selvom jeg virkelig havde lyst til det, spiste to panodiler i stedet, sådan for at dulme lidt :?.. da jeg skulle sove havde jeg lidt mere ubehag end dagen før, blev også lidt svedig og sov meget uroligt og vågnede flere gange, og har egentlig sovet rigtig dårligt..

Dag 3 (idag).. Vågnede med de største poser under øjnene, og kæmpede mig ud af min varme seng for at tage i skole... sidder i skrivende stund og har det godt; så længe jeg bare har mine smøger skal det nok gå.. Til tider meldder trangen sig, men går lige så hurtigt væk igen, har kuldegysninger (ret lækkert faktisk) en gang hvert 5. minut ca. og har det skiftende varmt og køligt... men dte er sku det mindste.. min appetit er ikke stor, må næsten tvinge fast mad i mig efter et par bider.. Sidder og dagdrømmer om at ryge det fede bonghoved lige nu, mmmm.. men det må vente til weekenden :D

Dette stop ville jeg ikke kunne klare uden:

Kaffe
Smøger
Musik

P.s hvis du er daglig hashryger, kan du forvente helt utroligt livagtige drømme ved stop.. :!:

Update: Siden jeg sidst skrev har jeg både været i KBH og haft ferie, så røget det har jeg sku, nu er det hverdag igen og vil så nøjes med en blunt om dagen, igår fik jeg to, og kan sagtens mærke sløvheden idag..

Senest rettet af HopIFjordeN 06 jan 2004 12:38, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Jeg synes det er godt gået - fortsæt med det.. det er "kun" den første måned der er slem, som regel - men du vil efterhånden mærke at du får det bedre og bedre, og husker ting som du havde "glemt" :)

Keep up the good work.

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Hey sys det er fedt at det går så godt... mange ville være faldet i dag 1 eller 2.

Men måske skulle du oss droppe weekends feden bare i måneds tid til du er faldet helt ned.... Jeg gjorde det på din måde med at ryge i weekender oss men jeg havde også "kun" røget hverdag i 5 måneder.

Sys det er flot hvis du klarer den!

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Vejle
ja det med kuldegysninger kan jeg godt kende... jeg har ikke røget i hverdagene´, men hver weekende er det dog... og jeg er begyndt at hoppe nogle weekenderne over... og kan sQ godt mærke at skole ugen bliver lidt hårder.... Men jeg føler mig mere frisk....
Jeg er også begyndt at drømme det har jeg ikke gjort i lang tid..... ellers er de bare mere livelig som killa skrev....

Titel:
Dedikeret medlem

Uha, kold tyrker er hårdt..

Har en kammerat som også har skåret ubhageligt meget ned på hans forbrug, hvorimod han så drikker uanede mængder kaffe i løbet af en dag istedet.. Men det er jo også bedre, på en måde :)

Men held og lykke og keep up the good work, Husk selvom man så falder i, er det aldrig for sent at prøve at stoppe igen !

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Månen
aliaarhus skrev:
Jeg synes det er godt gået - fortsæt med det.. det er "kun" den første måned der er slem, som regel - men du vil efterhånden mærke at du får det bedre og bedre, og husker ting som du havde "glemt" :)

Keep up the good work.

Jeg har osse prøvet det før hvor jeg stoppede fra den ene dag til den anden, så gik der en uge og i en kæmpe brandert valgte jeg at ryge igen. Da jeg vågnede dagen efter havde jeg sindsygt dårlig samvittighed over det, og jeg røg ikke igen før to og en halv måned senere da jeg havde fødselsdag. så jeg synes egentlig kun at det er den første uge der er svær. Da jeg røg på min fødselsdag havde det osse en helt ny effekt på mig i forhold til hvad jeg havde været vant til, og jeg synes næsten at det var ubehageligt da jeg konstant havde totalt paranoya. Det virkede faktisk psychedelisk næsten, men det gjorde det egentlig osse da jeg begyndte med at ryge hash i mine helt unge dage.... herefter røg jeg ikke igen før to måneder senere og så gik der tre uger og så røg jeg hver eneste dag igen og har gjordt det siden, men er ved at samle motivation til at holde op med det igen for resten af livet. Jeg vil selvfølgelig stadigt ryge en gang imellem, men på denne måde får man osse mere ud af stoffet da det virker ekstremt anderledes og kraftigere på en når man ikke er så tilvænnet.

Men du må have held og lykke til!!!!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]