Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2024 18:06

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Indlæg: 26 nov 2003 00:06 
Offline
In our memories

Tilmeldt: 05 aug 2001 01:01
Indlæg: 3279
Geografisk sted: Provinsen
Child_Inside skrev:
Psyko : så du mener simpelthen at fisse giver dig alle de ting Cirkel opremser? :P


- Nej, men jeg er stadig i den alder, hvor det er sjovt at sige fisse. Ej, man får selvfølgelig ikke alle de ovennævnte ting bare af at havde samleje med en kvinde, hvis det var sådan ville bordellerne nok være overrendte. Fisse skal i mit første indlæg nok mere opfattes som en mandschauvinistisk fællesbetegnelse for det kvindelige, hvis der absolut skal tolkes på det. Ellers er det bare en joke, det er sådan set op til modtageren at vurdere.

-Psyko


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 30 nov 2003 06:41 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 13 sep 2003 01:01
Indlæg: 269
Geografisk sted: Denmark
som før sagt får jeg da osse det hele!
måske er det kun i begrænsede mængder nogle gange men sådan er livet!

Tror sku ikke jeg ville skære ned af den grund eller stoppe, jo hvis jeg ingen Kærlighed fik som næsten dækker alle valgmulighederne men det gør jeg også!

Så pøj pøj til dem der ikke får det hele for alle fortjener det :!:


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 30 nov 2003 14:12 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 20 maj 2002 01:01
Indlæg: 1410
Geografisk sted: Wiggie
Hvis jeg fik al den Kærlighed, nærvær, forståelse, varme, ømhed, nænsomhed og omsorg jeg kunne bruge, ville jeg nok sæke mit forbrug en anelse, da en del af mit forbrug unægteligt skyldes mangel på de nævnte faktorer. MEN det er så også vigtigt at nævne at jeg (formodentlig) ikke ville drikke mig møg lam i stedet for. (da en del af min "undskyldning" for at tage stoffer, er at alkohol er røv sygt, og i mange tilfælde langt mere skadeligt)
Hvis jeg fik mig en kærste der kunne mætte mig på de nævnte områder, ville hun også være forståelig overfor min facination af stoffer, og dele den med mig, i et lettere begrænset omfang.


Alcoho|ic skrev:
Interessant spørgsmål...
Ærligt talt tror jeg ikk det ville være mindre, da jeg aldrig har taget stoffer for at slippe væk, selvom det kan virke fristende. Hvis dette har været tilfældet, har jeg da løjet godt og grundigt for mig selv :wink:
Undtagen alkohol :mrgreen:


Hvis det ER tilfældet, at man tager stoffer for at flygte fra noget, plejer det at være under indbildning fra egen side, at der absolute IKKE er tilfældet.

/Torkild


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 01 dec 2003 10:44 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 19 maj 2002 01:01
Indlæg: 273
Geografisk sted: Århus
Mit forbrug er bestemt faldet efter jeg fik en kæreste for 1½ år siden. Om det så skyldes at jeg får alle de ting Cirkel beskriver, eller om det er fordi jeg er blevet ældre ved jeg ikke. Jeg er dog ret sikker på at min kæreste tager en stor del af æren, savnede virkelig kærlighed dengang og er temmelig overbevist om at det var derfor jeg var så glad for E´erne.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 01 dec 2003 16:21 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 04 feb 2001 02:01
Indlæg: 1284
Geografisk sted: Denmark
Jeg må indrømme at jeg har revideret mit forhold til stoffer (også alkohol) efter jeg har mødt en person, som i den grad har ændret mit liv, bare inden for de sidste 3 uger. Jeg har tit forbrugt stoffer for underholdningsværdien, og sandsynligvis også som en flugt fra virkligheden! Den føler jeg ikke jeg behøver nu, da jeg bliver underholdt i vid udstrækning, uden at have hovedet under armen. Jeg vil stadig benytte diverse substanser, men jeg vil nok forsøge at gøre det med større omtanke end før - så dagen efter ikke føles som et helvede, ligesom før i tiden.

Jeg siger ikke, at jeg ikke kan hygge mig som før i tiden, bare at jeg har fundet en anden kilde til velværet der opstår når man indtager "fordummende" stoffer, og jeg derved, ved indtagelse af en mindre dose stof (fx. alkohol) kan opnår samme grad af velvære, og stadig have det godt dagen efter. Det må da være så tæt på den ultimative situation (som selvf. ville være at opnå det man ville, uden indtagelse af noget) som man kan komme?


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 02 dec 2003 17:50 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 16 dec 2000 02:01
Indlæg: 139
Geografisk sted: my secret garden
>cirkel:

at få al den kærlighed, omsorg osv hjælper ikke, hvis man ikke er i stand til at tage imod den og give det samme igen....

Jeg tror ikke at kærlighed, omsorg osv har haft nogensomhelst indflydelse på mit forbrug af stoffer. Uanset om der har været meget af det eller lidt. Simpelthen fordi stoffer er et lousy substitut for kærlighed!

Derimod er det en dejlig ting at tage stoffer med en, man elsker. :D


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 02 dec 2003 17:50 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 mar 2001 02:01
Indlæg: 1451
Jeg syntes en af de ting jeg har fundet ud af gennem tiden er,at en dejlig kvinde faktisk kan få mig til helt at stoppe med substanser.
Okay man kan få lyst til en joint af og til,men hvis jeg skulle vælge er der ingen tvivl.Det ville blive omsorg og selskab. 8)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 04 dec 2003 15:09 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 25 maj 2002 01:01
Indlæg: 58
Geografisk sted: København
Elizabeth,
jeg tænker at hvis man fik al den kærlighed man kunne ønske sig, simpelthen blev proppet med kærlighed, så tror jeg på at de forhindringer der gør at man har svært ved at modtage, langsomt vil blive blødt op og blive healet....*S*


Synes det er ganske interesant at se at mange mærker at blive mættet med kærlighed vil nedsætte behovet for stoffer/ og eller nogle bestemte typer stoffer....

Vil meget gerne høre om dette topic har sat nogle tanker i gang hos jer...

Varmt knus herfra til alle...*S*


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 05 dec 2003 14:36 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 apr 2001 01:01
Indlæg: 4843
Tjaeh, jeg har hele tiden haft de tanker, mit første trip var en blanding af forskellige følelser, jeg var nysgerrig på at få hallucinationer, min ex havde droppet mig, og jeg ville gerne signalere at pga. hende var jeg kommet ud på et sidespor. Jeg måtte ikke tage til koncerter for mine forældre fordi de var bange for at jeg ville tage stoffer, selvom jeg var meget i mod det, derfor ville jeg ironisk nok tage stoffer derhjemme.

Det er sgu 3 år siden. I dag har jeg ikke noget reelt forbrug, jeg har trippet 6 gange på halvandet år.

Arg, jeg tabte tråden, skriver videre senere ;)

Ikke kommet så meget videre, men en ting slog mig lige. Ved en psykedelisk distancering fra denne verden, så får jeg som regel nyt gåpåmod, men efter et stykke tid forsvinder dette igen.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 11 dec 2003 23:38 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 apr 2002 01:01
Indlæg: 2784
Geografisk sted: København
Min barndom har været godt og grundigt fucked, og jeg ville formentlig ikke være begyndt på stoffer, hvis jeg havde fået den nødvendige kærlighed og omsorg og ikke havde oplevet de ubehagelige ting, jeg er blevet udsat for... Jeg begyndte også på stoffer, allerede en måned efter at jeg fyldte 13, og jeg tror ikke på, at man gør sådan noget i en så tidlig alder, hvis man ikke mangler noget... Men det kan godt være svært at regne sig selv ud... Mit liv er blevet meget bedre, og de værste personer er kommet ud af det, og det er måske derfor, at jeg ikke interesserer mig lige så meget for stoffer mere... Jeg tror også på, at mange andre herinde ikke ville tage stoffer, hvis de havde haft en god opvækst med masser af kærlighed og uden mangler. Dem, der har haft og har det bedste liv, det er vel de uvidende "spader", som siger: "Jeg vil ALDRIG tage stoffer! Det er for dumt!" Det tror jeg på...


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team