Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 apr 2024 15:37


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 41 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 04 apr 2002 22:11 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 29 maj 2001 01:01
Indlæg: 1867
Er der nogensinde nogen af jer (det er der vel forhåbenlig) der går og tænker over bivirkningerne af de stoffer i går og tager?!

Dem af jer der fylder sig med knaldere hver weekend, i bliver sgu' nok alligevel fucked up, men hvad med jer andre?!

De fleste her inde startede med stimulanter såvel som psycheliske stoffer som 16-17-18 årige, tror i ikke der er en regning der engang i fremtiden skal betales? Stimulanter presser kroppen til hele tiden at frisk, og psycheliske stoffer tære på psyk'en.. Og hvad med reshearch chem., hvem ved egenlig hvad for bivirkninger de forskellige stoffer har på længere sigt? (jeres fremtidige børn?)

Jeg ved ikke med jer andre, men jeg vil da gerne engang bliver gift, have børn osv.

Hvad er jeres tanker omkring bivirkningen af de stoffer i tager?

[ 04 April 2002: Besked ændret af: daffy duck ]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 apr 2002 22:21 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 apr 2001 01:01
Indlæg: 4843
I HATE THAT SHIT [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] Jeg ryger kun hash og drikker bajere.....


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 apr 2002 22:45 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 sep 2001 01:01
Indlæg: 257
Geografisk sted: Aalborg
Ingen.

Har flere bagtanker omkring det mad jeg æder og det luft jeg indånder.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 apr 2002 22:55 
Offline
In our memories

Tilmeldt: 05 aug 2001 01:01
Indlæg: 3279
Geografisk sted: Provinsen
Lev stærkt, dø ung! Ey yo, jeg kan sgu sagtens følge din tankegang Daffy. Det bliver nok ikke ved med at være fedt at trippe rundt og leve det sorgeløse liv som ungdomskriminel (eller noget i den dur). Jeg passer selv meget på hvad jeg indtager, indrømmet, jeg har lavet nogle dumb-ass eksperimenter som jeg muligvis også har betalt mere for end jeg lige vil indrømme, men ærlig talt lever jeg sgu mit liv langt mere stille end de fleste andre unge. Jeg har ikke drukket alkohol/røget hash siden december 01, så jeg tror ikke ligefrem min krop tager skade af et enkeltstående clonazepam eksperiment. Btw, så ta'r jeg på "studie-tur" imorgen, så jeg er væk indtil Onsdag. Husk det; Daffy og Zarathutstra, så i kan altså ikke kontakte mig. Medmindre i sender sms'er til mig!

-Psyko


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 apr 2002 22:55 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 apr 2001 01:01
Indlæg: 4843
Poo, tænk på hvor mange prutter der bliver slået rundt om i verden mens du trækker vejret [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 apr 2002 00:02 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 11 jun 2001 01:01
Indlæg: 455
Geografisk sted: DK
Jeg prøver bare at leve mit liv få lortet til at køre rundt,
tager en dag gangen lever stærkt og dør ungt-

*gG* Aj jeg ved sq ikke, jeg tror at man skal op i et større forbrug af narko end det jeg har for at tage sådan mere eller mindre seiøs skade af det (det siger de fleste sæføli - men alligevel.) ..... Jeg kan mærke at min hukommelse er lidt fucked nogen gange, men udover det tror jeg ikke jeg kommer til at kunne mærke noget senere i livet...... Men hvem ved...?????

P.S. daffy jeg har smidt din mailadresse væk :0( Skriv lige til mig okK? eller sms mig eller sådan noget...... Tror jeg kommer ind på staden i morgen.. Muuuuligvis i hvert fald..... Anywayz mail mig lige så jeg kan skrive til dig åK.

[ 05 April 2002: Besked ændret af: platon ]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 apr 2002 02:47 
Bagsiden af medaljen????

Jep - den har en bagside - en træls en.

Om jeg tænker over det - nej egentlig ikke - har ikke lyst til det, har haft mine nedturer og er på en eller anden måde klar over at de letteste af dem kommer først.
Og ja man bliver nuts af at gnave mdma hele tiden - ender med at man sidder på sit værelse - uden at gå udenfor fordi det er farligt - ens vægge snakker med en og der er nogle underlige mennesker der går rundt ude på gangen forans ens værelse - det er nice nok med lidt nedtur NOOOOOT...

Just fucking hate it - men på den anden side - hvis jeg ikke tog dope ville jeg kede mig så meget ihjel at jeg døde af det - og det ville fandme være en skam.

Jeg holder på at et moderat forbrug af dråx ikke skader det vilde - og hvis det endelig ender med at jeg er fucked som en zebra når jeg bliver 50 - well - så bliver jeg det - det er der ikke rigtig noget at gøre ved.

FUcked up indstilling at have - men hvorfor kede sig hele livet - der skal squ nok blive tid til at kede sig senere - helt sikkert der - i mellemtiden må man jo hellere skynde sig at lave noget sjovt.....

Desuden er det løgn at stoffer er farlige [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]


Top
  
 
Indlæg: 05 apr 2002 13:10 
Stonez: er du depri idag eller sådan noget?

Hvis vi tager det på den måde vil jeg squ osse godt indrømme at stofferne har smadret mit liv - men istedet for at hænge med næbbet (som jeg hader) så ser jeg det på en anden måde - mit gamle liv er ødelagt - korrekt - men mit nye liv det holder max - vil ikke på noget tidspunkt bytte over - ja ok - har nogle fuckedup tanker til tider - lidt nederen ikke at have uddannelse - lidt nederen at det tit kun handler om dope - techno og fest.... Nederen ikke at have en dame... Men så er det jeg tænker - IM ALIVE - og har det faktisk fedt nok - så hvorfor crashe på alle de dårlige ting når man kan flyve på alle de fede?


Top
  
 
Indlæg: 05 apr 2002 13:24 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 sep 2001 01:01
Indlæg: 1406
ja, jeg er deprimmeret.. har lige fået en tid hos min læge så jeg kan få lykkepiller.. igen...
Igår tog jeg lidt over 3g danske svampe sammen med en bombe mao..
Jeg havde et meget sjovt trip sammen med min ven, men da jeg kom jeg fik jeg mit livs værste bad ass trip.. Jeg kunne ikke falde i søvn fordi jeg var så forbandet langt nede.. havde totalt lyst til at tage mit eget liv (har det også sådan nu, men jeg gør det ikke!).
Ligenu føler jeg at ALT er håbløst, jeg har ikke en chance for at få et normalt liv igen. Jeg er meget spændt på at se mig selv om et halvt år, desværre tror jeg det bliver et sølle syn (ligesom nu). Jeg har indset at stoffer er en del af mit problem, men jeg vil ikke stoppe med at ryge hash. Jeg er bange for hvad jeg kan finde på hvis ikke jeg ryger de daglige 2-3 joints for at pacificere sindet..
Min ven fortalte mig også om bivirkningerne af Roaccutan (som jeg lige er stoppet med) da der lige havde været et indslag om det i TV avisen. Der er åbenbart en masse unge mennesker der får deres liv ødelagt at denne medicin, og jeg er måske én af dem..
som der står i pakken under bivirkninger: "tilfælde med depression, symptomer på sindslidelser (psykotiske symptomer)"... så er det jeg tænker:" hvorfor fanden i helvede fortalte min læge mig ikke om det!!!!!!!"
Alt ialt konkluderer jeg at hvis du er fucked up i forvejen, så skal der ikke meget til før at stofferne gør det meget værre..
Jeg har sagt det før og jeg siger det igen:
STOFFER ER NOGET LORT!

[ 05 April 2002: Besked ændret af: Stonez ]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 apr 2002 14:04 
Sorry men jeg fatter ikke det der med lykkepiller - men er det ikke dem der gør sådan at ens serotonin bliver låst fast/forstærket - sådan at der ikke sker mere skade på det, og er der ikke noget med at man skal gnave lykkepiller hele tiden før at de virker?

En anden ting - de genopbygger ikke dit serotonin vel? (håber fandme ikke at det er nogle andre piller jeg snakker om [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] )

Men hvorfor ikke spise noget 5-HTP - like - hvis jeg ikke æder 100mg 5-HTP efter en mdma tur så er jeg psykotisk i op til flere uger efter - og det er fandme ikke nice - jeg farer rundt og ævler løs - rumsnak - forkert sammensatte ord - lyde osv. - men når jeg gufler 100mg 5-htp så går der omkring de 3 timer så er jeg frik i kraniet igen - klar på en omgang mdma mere........


Top
  
 
Indlæg: 05 apr 2002 14:53 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 sep 2001 01:01
Indlæg: 1406
jo, man skal spise lykkepiller hver dag før de virker og der går ca. et par uger før de begynder at virke.
Ang. 5-htp synes jeg det lyder som et meget spændende alternativ til "citalopam", men kan det virkeligt bruges effektivt mod depression? (desuden synes jeg at det er ret dyrt)

[ 05 April 2002: Besked ændret af: Stonez ]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 apr 2002 15:12 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 apr 2001 01:01
Indlæg: 1149
Tjaeh, disse overvejelser er lidt hvorfor jeg kun drikker bajere og ryger hash pt.

Svampene skal nok prøves igen - ligeledes skal syren og kokainen vel, men det bliver om mange, mange år. Hvorfor? Fordi mit liv er fedt, stoffer som ikke stoffer, og jeg skal kunne elske det uden drugs, før jeg propper drugs i.

Stonez>> Cheer up! Drop svampene i et laaaaaaaaangt stykke tid, tag noget 5-HT, drik sprut og ryg noget hash hvis du ikke kan klare dig helt uden rusmidler ~ Og så chill. Giv dig i kast med noget - Har du arbejde eller skole? Det sucks, men det er noget at gå op i. Ellers få en ny hobby eller... Flyt til fyn og dyrk jordbær, som en klog mand sagde.

Ligemeget hvad, er der ingen grund til at cappe dig selv. Ligemeget hvad stemmerne i dit hoved siger under et trip..


Peace,
Tias.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 apr 2002 15:12 
Jeg ved squ ikke om det kan bruges effektivt - men jeg ved at da jeg var i serotonin helvede efter sidste sommer - well - der røg jeg først ovenpå igen efter 1 uge med 5-htps - og jeg har været oppe lige siden.... Men jeg ved jo ikke om jeg ryger ned igen engang i fremtiden - aner ikke om det kun er en midlertidig løsning - men jeg håber det fandme ikke - fordi det var ikke mit livs fedeste periode dengang....


Top
  
 
Indlæg: 05 apr 2002 15:24 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 jan 2002 02:01
Indlæg: 342
Geografisk sted: syd for nordpolen
Ja, jeg tænker på det! jeg overvejer også at stoppe helt! Men jeg elsker sgu at være lam!!!
Nogle gange bruger jeg det til at klarer hverdagen!! så som nu! tror ikke jeg ville have det skide godt hvis jeg ik engang imellem var lam!
Jeg kan godt se hvad du mener daffy! og jeg giver dig helt ret! jeg vil selv også gerne have børn og blive gift en dag! Men jeg vil også gerne leve livet mens jeg kan! prøve ting, som jeg nok ikke kan prøve når jeg er gift og har børn!
Som sagt så mange gange før! lev stækt, dø ung! det gør jeg....


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 apr 2002 16:16 
hvorfor er det at alle mener at det er umuligt at have unger og så trippe - altså det sker der for fanden da ikke en skid ved - jo man får nogle børn som har en del mere indsigt i deres psykiske jeg - de bliver nok den næste generations flippere/ravers/whatever - men squ da hellere det end at opdrage et barn der ender med at gå pop....

Fuck jeg vil brække mig hvis min fremtidige datter blev til en dum poptøs - jeg vil hade det så enormt - måske endda bortadoptere hende - og smide konen væk - hæ!!!!


Top
  
 
Indlæg: 05 apr 2002 16:19 
tænke over den [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]


Top
  
 
Indlæg: 05 apr 2002 16:57 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 sep 2001 01:01
Indlæg: 1406
Er folk generelt af den holdning at hash ikke kan forværre min situation?
Når jeg ryger hash slapper mit sind af, man kan næsten sige jeg finder fred i et par timer. Mine problemer virker ikke ligeså voldsomme som i ædru tilstandt. Jeg er af den overbevisning at hash'en hjælper mig. Min læge siger selfølgelig at jeg skal holde op fordi han mener det fucker psyken up..
hvad mener i?
Kan hash'en skade min psyke selvom jeg føler at det hjælper mig?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 apr 2002 17:03 
Hvis du har problemer som der ikke er psykisk (altså sygdom,depression osv osv) så nytter det ikke at ryge det væk - det eneste der nytter er at lette røven og gøre noget ved det - man skal aldrig tro på at et stof eller en pille kan gjerne problmerne - man får det måske bedre - men problemet er der stadigvæk - så måske du skulle tage og bruge lidt af din skæve tid på at løse dem...

I've been there - og fjernede mine problemer og fik det straks bedre i kraniet.....

Alle mennesker har problemer - nogle har store - andre små - men det er fandme for lidt af dem der gider lette røven og gøre noget ved dem..

Sorry hvis jeg lyder lidt hård - but thats life..


Top
  
 
Indlæg: 05 apr 2002 17:14 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 jan 2002 02:01
Indlæg: 342
Geografisk sted: syd for nordpolen
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Stonez:
Mine problemer virker ikke ligeså voldsomme som i ædru tilstandt. Jeg er af den overbevisning at hash'en hjælper mig.<HR></BLOCKQUOTE>

Sådan har jeg det også!!!
Jeg tror hash kan skade psykken! men ikke til en lige så stor grad som lsd, amf eller andre stoffer!!
men der sker jo altid noget med ens psykiske tilstand når man tager soffer! om det er for det bedere eller værre!

[ 05 April 2002: Besked ændret af: Lord Of Insanity ]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 apr 2002 18:09 
L.O.I: Jeg tror squ heller ikke at hash skader ens hjerne mere end syre og andre ting - der er bare en forskel på hash og andre ting - hash ryger man hele tiden og så igen - syre gufler man engang imellem......

Det nytter ikke noget at ryge problemerne væk - jo i en periode - men at gøre det hele tiden vil helt klart smadre hvad kontrol, selvtillid og selvværd man har tilbage - et misbrug er ikke vejen ud - det er vejen ind i lortet.......


Top
  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 41 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 33 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team