Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 13 maj 2024 18:49

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 103 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 09 sep 2002 14:18 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 sep 2001 01:01
Indlæg: 798
Geografisk sted: Århus
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Rylle:
Jeg er nu enig med ER her...

Woody, du kender heller ikke ER som nogle af os "gamle" gør...

Desuden, der er ikke nogen her der skal bannes...
<HR></BLOCKQUOTE>

Det kan da være ligemeget om jeg kender ham eller ej, han kommer med trusler og det er da for lamt. Folk har sagt det til ham hver gang, og han har åbenbart ikke fattet det endnu. Hvorfor skal han ikke overholde reglerne som os alle andre ? Det står jo tydligt i reglerne at han ikke må gøre dette, det er ikke mig der har lavet disse regler ... no offence ofcause


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 sep 2002 00:07 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 30 maj 2002 01:01
Indlæg: 135
Geografisk sted: (København)
Det startede så smukt. Jeg ser de grønne bakker. Aludium Aliqua; vi er de skabninger, vi er. Lad det være. Opdagelse er en drift; driften fremstiller verden i alle egne. Vi anbefaler Jer. Nianny Sine Veurdavha ¤ Niáneny Kalhiala ¤ We Can Do Everything, What the Good God Has Done ¤ Vi er de skabninger, vi er, I er de skabninger, I er. Der gives kurvet transparens; Nianny Sine Veurdavha ; vi anbefaler Jer ; Nianny Nianéniae ¤ Nianny Sinera ¤ Nianny Tjyng-Ier ¤ Nianny Nianéniae Sinera Tjyng-Ier ¤ Nianny Sine Kalhiala ¤ Dette er grønt mørke, gylden dag eller blå eftermiddag, dette er absurditetens time-type; når den Tvegrenede´s Tudse...den Tvegrenede er naturligvis tilhænger af Chiquen-Ordenen, Nostradamus?, - frit efter, min poesi, frit efter Nostradamus, nu med ny frø kvækkende histovre - we can do anything...Nianny Sine Veurdavha ¤ Niáneny Kalhiala.

The rest is tight silence in the dark of the eternal riddles...

[ 10 September 2002: Besked ændret af: Zannioy ]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 sep 2002 01:02 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 sep 2001 01:01
Indlæg: 798
Geografisk sted: Århus
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Zannioy:
Det startede så smukt.<HR></BLOCKQUOTE>

Erhm hold dig lige til emnerne, istedet for at smide sådan en -sort besked okay..


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 sep 2002 16:50 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 okt 2000 01:01
Indlæg: 7066
Geografisk sted: København
Det er ikke første gang ER, kommer med personlige trusler... og personligt så jeg gerne at han holder sig væk fra psy.

Sjovt, så fucking klog og bedrevidende du pludselig er blevet, Elver... Men du er stadig lige så smart at høre på - du har det hele i munden!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 sep 2002 20:18 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 30 maj 2002 01:01
Indlæg: 135
Geografisk sted: (København)
If you use amfetamin - then, don't use it to often.

Var det klarere?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 sep 2002 20:46 
Offline
In our memories

Tilmeldt: 15 maj 2002 01:01
Indlæg: 245
Geografisk sted: København
Som nyfalden sne!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 sep 2002 01:01 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 30 maj 2002 01:01
Indlæg: 135
Geografisk sted: (København)
For vildt - har lige set en film om nogle amerikanske skole-freaks (10. kl.?), der maa bekjempe hyperbiologiske rumvaesener med et drug, callled 'Skat', som en af dem markedsf*rer fra bilen.

Disse vaesener okkuperer laererne, iklaedt laerernes kroppe, og herefter er de hyperbiologisk staerke og har en fascistoid mentalitet...og de er uhyrer, imported from outer space.

De bekaemper uhyrerne med dette hersens 'Skat', som de i en symbolsk scene maa aftale alle at tage for at udelukke, at der er rumvaesener i deres egen kreds.

Uhyrerne kan simpelthen ikke taale stoffet, det t*rrer dem ud paa en maerkelig udspecificeret maade...hvorimod normale mennesker blot morer sig beh*rigt.

Dem er der heldigvis nogle stykker af tilbage in the end.

[ 01 Oktober 2002: Besked ændret af: Zannioy ]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 sep 2002 10:36 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 17 sep 2002 01:01
Indlæg: 87
Geografisk sted: min mors mave ; )
Hey den tror jeg har set for ikke så lang tid siden på dvd! er det ikke noget med det der er en pusher på skolen der sælger "Tryllestøv" og disse rumvæsner skal have rigeligt med vand! og de hopper ind i mennekserne hoveder igennem øret?? DEn er GriNeRn!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 sep 2002 19:51 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 23 jul 2002 01:01
Indlæg: 177
Geografisk sted: Den Anden Verden?!?
Tror i det en fucking film?
Wake up tågehoveder.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 sep 2002 23:22 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 17 jun 2002 01:01
Indlæg: 155
Geografisk sted: danmark
jeg tror ikke at det er en film min ven... for nogle uger siden fik jeg et ret sygt bad-trip på ca 15 store streger nedad, 2 g mexier og en rå mængde alkohol... og bong..

det startede hos en ven hvor vi gik max amok med streger og bajer.. så tog vi på staden og købte de her svampe.. mit trip var ret fedt i 4-5 timer men efter det begyndte det at gå ned.. jeg sad og begyndte og tænke mere og mere over om mit trip nogensinde ville stoppe igen.. på et tidspunkt fik jeg en pludselig "pling"-lyd i hovedet og med ét var jeg inde i min krop, hvor jeg kunne gå rundt og kigge på alle de folk der arbejdede derinde.. der var elevatorer og et kæmpe rum hvor tusindvis af vinduer og gange førte forskellige steder hen.. da jeg med et sæt vågnede, var jeg virkelig bange.. efter lidt tid begyndte jeg at sidde og tænke på hvilken medicin jeg skulle til at tage for at være normal og hvordan det nu lige var man tog bussen i skole... det tog virkelig lang tid før jeg kunne overbevise mig selv om jeg bare havde taget for meget... (ca klokken 8 om morgenen)
pointen er at, amf er noget lort at tage for meget af.. og svampe gør heller ikke sagen bedre.. overhovedet ikke.. jeg havde bare taget for meget og det har du også... du har bare taget6 alt for meget.. derfor tager det nok noget længere tid før du kommer til dig selv.. lad være at være for stolt til at gå til læge.. de kan hjælpe dig uanset hvor fucked du er.. mebn jeg tror stadid det går over.. du skal bare vente.. og LAD VÆRE MED AT TAGE NOGET I LANG, LANG TID..... og lad være at overdrive.. stoffer er fede i den rette mængde.. god bedring. ærgeligt det skulle gå så galt.. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

[ 30 September 2002: Besked ændret af: fonky ]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 okt 2002 00:46 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 30 maj 2002 01:01
Indlæg: 135
Geografisk sted: (København)
Hvis I ved stor brug af hårde stoffer reducerer Jeres psykiske resonans-rum i påfaldende grad, må I, for at genvinde en psyke, der er ligeså stærk og kommunikerende som før, udvide Jeres bevidsthed på rene bevidstheds-mæssige præmisser - og jeg foreslår at arbejde målrettet med udvikling af intellektet.

Intellektet er vor bevidstheds evne til at fungere på en strategisk måde; intellektet er en værktøjs-kasse, de overordnede fornufts-principper er de almindelige grejer, hvor begreberne og ordene er finere, teknologisk værktøj, måle-instrumenter, som alt sammen har til formål, at man kan orientere sig i verden.

Der kan være noget paradoksalt/selvmodsigende ved intellektets praksis; man kan forstå sære ting, men virker 'desorienteret', opfører sig dumt i diverse sammenhænge, hvor man ellers skulle have evne til at være klogere. Det handler om, at intellektet har selektive vaner...på visse områder plejer man at være kvik - de områder, som man fokuserer bevidst analyserende på...hvor andre områder er "dumme-områder" indenfor den samme personlighed.

At man kan sige noget på dansk, engelsk, tysk eller fransk, dette betyder, at det, man kan sige, egentlig ikke kan siges. Det er dér, forståelsen bor, hævet over ordene. Ordene er kanaler. Hvis man ikke gider at lære flere ord, eller andre symboler, er der tanker, der ikke kan komme til udtryk; disse tanker forsvinder i tågen, da de ej holdes fast af symboler. Og når så andre bruger sådanne begreber og ord, hvis mening man selv glemte, forvirres du, men siger så, at "det er fortænkt", "der er ikke noget at forstå" ...problemet er bare, at du er blind for visse betydnings-aspekter af det sagte, fordi du har forsømt at pleje dine tanker desangående.

Verden er ikke heldigvis så simpelt indrettet, at man kan omslutte den i simple vendinger. For så kunne hunde ligeså godt sige, at de eksisterende ting er "vov-ting", resten er noget mjav. Øh, men der er jo altså netop også andre sprog end verbal-sproget. Og tror I, vi kan undvære nogle af sprogene? Talesprog, skriftssprog, billedsprog, kropssprog, lydsprog, rytmesprog, tonesprog, talsprog, ...tilsammens beskrivende verden, der således består af beskrivelse - sprogene skaber verden - et rigt sprog skaber en rig verden...og ikke nødvendigvis et verbalsprog, men verbalsproget er et stærkt udgangspunkt.

Hvad man kan sige med sin stemme, overgår i betydelig grad, hvad man kan sige med sin pen, eller med sit tastatur - det er klart; der er mange flere følelsesmæssige informationer i det talte ord.

Og så videre...sprogene er vor åndelige kapital, dét stof, alting i virkeligheden er gjort af - betydninger - med ord og andet fastholdt i praktisk håndterbare koncepter...

Man skal forstå, at sproget er tilfældigt. Nogle ting er det let at tale om, fordi det er indbygget i sproget, at man har let ved at tale om det, hvor andre ting er svære, da der er en i sproget iboende modstand mod disse områder. Så ... sproget definerer, hvordan vi tænker, indtil vi tager sagen i egen hånd og behersker sproget, istedet for, at sproget behersker os.

Nogle ord om intelligens-udvikling - jeg kan sige meget mere om dén sag, men lad mig nu lige høre, om der er stemning for det.

Rusmiddel-molekyler har ikke noget sprog, bortset fra simple koder - de "taler med hjernen" på tilfældige måder, men kaos er noget, der kan udvikle nye strukturer, ånd kommer af virvaret, - udmærket, hvordan omsætter man ånden til noget smukt og værdifuldt i den såkaldt virkelige verden?

[ 01 Oktober 2002: Besked ændret af: Zannioy ]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 okt 2002 17:58 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 30 maj 2002 01:01
Indlæg: 135
Geografisk sted: (København)
Ovenstående kan også siges således: Ved ofte at bruge stærke mediciner, flytter man til stadig mindre rum, hvori sjælen bor. Og det kan der være en pointe i. "Hvad skal jeg med alle de fucking hjerneceller? Jeg kan klarer mig med det halve!" - oversat til alm. praksis: "Hvad skal jeg med en treværelsers, når jeg sagtens kan leve fint i en 1-værelsers?"

Det kan du? Gud lader dig gøre forsøget. Men hvis du vil klare dig i et mindre rum, må du smide alt muligt overflødigt væk - der er ikke plads. Og det er netop, hvad intellektet kan: KONCENTRERE INFORMATION. Svarende til praksis: At koncentrere sin ejendom. At stille spørgsmålet:

Hvad har jeg virkelig brug for? Hvad kan jeg undvære?

- og praktisere svaret.

Når du udvikler din intelligens, kompenserer du for hjernens biologiske begrænsninger, for intelligensen er en kosmisk faktor, som betyder, at megen information kan pakkes sammen og forefindes på begrænset plads.

Og jeg ved, hvordan man udvikler sin intelligens. Du kan lære det af mig, hvis du vil.

P.S. Det er iøvrigt værd at være opmærksom på, at man aldrig kun tænker med sin egen hjerne.

[ 03 Oktober 2002: Besked ændret af: Zannioy ]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 okt 2002 19:08 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 17 sep 2002 01:01
Indlæg: 87
Geografisk sted: min mors mave ; )
Fonky og andre om filmen: ja okay tro hvad i vil, om det findes mærkelige rumvæsner eller ej, tror dog ikke lige på at der er rumvæsner af den slags på jorden! men det er en anden side af sagen. Lad os bare tag tilbage til det gamle emne, før ER, kom bare med en lille kommentar.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 okt 2002 01:20 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 30 maj 2002 01:01
Indlæg: 135
Geografisk sted: (København)
Én slags væsener er i front i Jord-sfæren - mange slags væsener står bag, i de uddybende hyperrum i alle retninger.

Mennesket er sikkert et almindeligt væsens-koncept rundt omkring i kosmos.

Vores sag er alle menneske-planeters sag, når det er menneskets sag; vort arts-skæbnefællesskab udstrækker sig vidt, vor styrke er guddommeligt optimerbar.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 okt 2002 13:42 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 15 sep 2002 01:01
Indlæg: 694
Geografisk sted: Danmark
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af poke-1-kenobi:
@ MDM@

psykiske hospitaler er ikke specielt rare, hvis du ikke er til fare for dig og selv og dine omgivelser burde du gå til en psykolog istedet, de kan hjælpe dig langt mere end nogen psykiatrisk afdeling kan.

på sådan en afdeling bliver du propfyldt med alt mulig medicin, og du får ikke løst dine problemer eller får fundet ud af hvorfor disse ånder hjemsøger dig.
<HR></BLOCKQUOTE>

Jeg har en fætter som ligger på afdeling p... Han kom dertil fordi han sad i fængsel ( Horserød )... han sniffede coke og røg for meget fed... Til sidst ku han ik mere... han gik amok osv... Og drengen er sq kun lige fyldt 19! Så han røg på en afdeling... han siger nogle af dem er lidt syge i hovedet, men han synes kun det er træls, og han blir sq ik proppet med medicin osv.. Han må også gerne gå på feks biblioteket... Han synes self det er kedeligt, men han kommer ud på torsdag=) Efter 7 måneder... Så jeg skal derover til ham på torsdag.. Glæder mig sq for har ik set ham siden min konfirmation i april 2001... Så jeg synes sagtens du ku lade dig indlægge hvis du vil ud af det=)
Peace


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 okt 2002 05:28 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 30 maj 2002 01:01
Indlæg: 135
Geografisk sted: (København)
Psykiatrien er dæmonisk; det ender galt - for dén.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 aug 2003 18:39 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 26 nov 2002 02:01
Indlæg: 223
Geografisk sted: Aalborg
Nå, mdm@ - hvordan går det? Hvad synes du om mine indlæg på
okkultisme-boardet?

[ 05 2003: Besked ændret af: ReKLAMe-AanDEN ]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 aug 2003 21:59 
Offline
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 maj 2003 01:01
Indlæg: 2633
Geografisk sted: Acidophilic environments
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af ReKLAMe-AanDEN:
Nå, mdm@ - hvordan går det? Hvad synes du om mine indlæg på
okkultisme-boardet?

[ 05 2003: Besked ændret af: ReKLAMe-AanDEN ]
<HR></BLOCKQUOTE>

Stop reklame.. fix det per PM. Og du diskuterer stadig med dig selv på det board.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 aug 2003 22:20 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 26 nov 2002 02:01
Indlæg: 223
Geografisk sted: Aalborg
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af aliaarhus:
Og du diskuterer stadig med dig selv på det board.<HR></BLOCKQUOTE>

- ikke helt. Men hvorfor snakker du så ikke med?

[ 05 2003: Besked ændret af: ReKLAMe-AanDEN ]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 aug 2003 22:25 
Offline
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 maj 2003 01:01
Indlæg: 2633
Geografisk sted: Acidophilic environments
fordi dine indlæg ikke rigtigt siger mig noget - og det er langtrukket. De vækker ikke min interesse.

NOGLE af de indlæg du har skrevet her på psy, kan jeg godt få mig selv til at læse. Men de andre, som også er på det board, er simpelthen henne i vejret.

Men nok med off-topic.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 103 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team