Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 apr 2024 16:02


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 18 mar 2024 12:26 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 31 maj 2015 12:08
Indlæg: 27
Hej med jer

Jeg havde en emma-tur her fredag aften/nat og kan virkelig mærke bivirkningerne/konsekvenserne af sådan en omgang nu. Udover at være træt og have lidt til ingen appetit, så har jeg også bare lyst til at græde og isolere mig. Jeg har en slags uro/angst for hvad de andre i selskabet (som også var på emma) mon tænker om mig. Jeg er bange for at jeg har opført mig underligt, sagt nogle ting jeg ikke burde sige, været for upassende og alt muligt andet. Jeg kender de andre, men er ikke rigtigt tæt med nogen af dem.

Jeg har prøvet emma før, så det er ikke fordi nedturen er ny for mig, men det er meget længe siden jeg sidst har taget det, og husker ikke at have været så hårdt ramt før. Har været ude og løbe en tur og spise en skål havregryn med nødder og bær osv.
tror jeg søger nogle råd til at finde mental ro efter sådan en omgang? Og selvfølgelig også bare nogle generelle tips til at komme igennem de næste par dage. I må gerne linke til gamle tråde. Ved godt jeg ikke er den første med dette problem.
Hilsen mig


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 mar 2024 13:53 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2748
https://www.psychedelia.dk/forum/viewto ... f=4&t=7441

Bananer sku hjælpe.
Hvad de andre tænker..
tja ro på 10 ud af 10 gange forestiller man sig selv det langt værre end det de andre har oplevet - gå en lang tur i naturen og nyd forårs tegnene.
Få det diskuteret ud af hovedet med dig selv, jeg plejer og gå og snakke halv højt med mig selv for lige som, at skære igennem cirkel tankerne.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 28 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team