Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 12:48


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 07 jun 2023 17:12 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 okt 2021 12:17
Indlæg: 151
Geografisk sted: Fyen
Hej folkens
Tog for meget MDMA her i søndags og endte i en tilstand hvor jeg var totalt forvirret, ikke kunne færdiggøre sætninger, generelt bare totalt tabte sutten. Så også ret mange visuals, heriblandt skyer af glimmer, vægge der åndede, og en masse små spiraler. Mandag morgen havde jeg det betydeligt bedre, men så stadig de der små spiraler i mit syn. Nu er der så gået 4 dage siden trippet, og jeg ser stadig fucking spiraler og visual snow over det hele. På himlen, væggene, min computerskærm, generelt bare alle flade overflader. Udover det har jeg en konstant uro i kroppen, som følge af frygten for at jeg har "fucket mig selv op" permanent, eller jeg er ved at blive gal. Og det har haft en meget negativ virkning på min søvn. Har ikke fået mere end 5 timer per nat siden søndag. Er der nogen af jer, der har prøvet lignende? Hvor det er gået over igen? Eller skal jeg evt. opsyge lægehjælp og se om de kan stille diagnosen HPPD?
~md

_________________
"...Man in the future will no longer be a creation of nature, or of chance, or of God, but a manufactured product"
-Theodore Kaczynski


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 jun 2023 21:58 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
https://www.psychedelia.dk/forum/viewto ... f=4&t=7441

Står lidt her hvad du skal spise/indtage for at hjælpe dit hoved

Måske ikke den bedste henvisning med søg lidt på det og ned med nogle bananer


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 jun 2023 10:34 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 16 jan 2013 20:33
Indlæg: 789
Geografisk sted: Messier 45
Jeg ville vente med at gå til lægen og se tiden an. Det skulle gerne blive bedre med tiden, hvis du giver dit hoved noget ro. Men det er ikke til at sige om det går helt væk. Jeg har også en grad af HPPD, vil jeg tro. Mest når det er mørkt og jeg er træt, så bølger alle overflader med farver osv. Har en grad af visual snow hele tiden. Det var anledning til angst på et tidspunkt, ikke længere.

MDMA tømmermænd efter overdosering kan være ret grumme, hæng i! Vær god ved dig selv og giv hjernen lidt fred for stoffer.

Red.: Du spørger om lignende oplevelser, jeg havde noget lignende i nogle uger efter et mdma+lsd trip for mange år siden. Det blev langsomt mildere.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 jun 2023 12:37 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 05 jun 2022 12:34
Indlæg: 132
Lavede dem her for noget tid siden. Er værd at tjekke ud i din case,
Billede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 jun 2023 13:33 
Offline
Stodder
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2007 15:19
Indlæg: 716
Rolig nu. Det skal nok gå væk igen. Der er ikke engang gået en uge endnu. Tag det som en lektie at du skal passe bedre på dig selv fremover. Hold en pause på nogle måneder og hold doserne nede hvis du skal prøve igen.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 jun 2023 00:55 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Jeg havde også HPPD i en periode, hvor der blevet taget en del psykedeliske stoffer, primært 2c-b. En dag gik det op for mig, at det var gået væk. Bare giv det lidt tid og giv din krop en pause.

Ryger du weed? Mine symptomer blev meget kraftigere, hver gang jeg røg.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 jun 2023 01:36 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 okt 2021 12:17
Indlæg: 151
Geografisk sted: Fyen
Tak allesammen for gode råd :peace:
Har fået det lidt bedre nu. Lægger mindre mærke til synsforstyrrelserne nu, og den overvældende følelse af derealisering er også ved at dulme lidt hen. Det har hjulpet meget at være på vandvognen og spise nogle flere bananer. Og så er jeg også holdt op med at ryge pot. I dag var første gang siden søndag, at jeg kunne genkende mig selv i spejlet. Og jeg lagde mærke til, min indre monolog var mere snakkesagelig end den ellers har været på det sidste. Tror det går den rigtige vej.

_________________
"...Man in the future will no longer be a creation of nature, or of chance, or of God, but a manufactured product"
-Theodore Kaczynski


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 jun 2023 10:32 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Godt at høre muffdiver


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team