Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 23:29


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 15 dec 2022 21:46 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jan 2007 08:48
Indlæg: 41
Geografisk sted: Wonderland
Enkelte mennesker herinde vil måske kunne huske brugernavnet Rush og/eller Mystery.

Jeg har fundet denne dokumentar lavet af hans eks-kæreste, efter han desværre mistede livet grundet sit misbrug af (hovedsageligt) GHB i 2016.

Den indeholder bl.a. et kort interview med Henrik Rindom, derudover interviews med forældre og bekendte.

Der bliver i videoen givet udtryk for, at han havde en perfekt opvækst og et ideelt udgangspunkt for et godt liv - jeg vil dog tilføje, at jeg kendte ham personligt, og jeg har en fornemmelse af, at der var meget mere under overfladen, som ikke engang hans kæreste eller nærmeste familie kendte til.
Det er ren spekulation, men det er min erfaring, at de fleste, der ender i et massivt misbrug, ofte prøver at flygte fra noget.

Anyway, you be the judge:

https://www.youtube.com/watch?v=4mt5ZE61rOY

R.I.P. Mystery


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 dec 2022 13:20 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Kan godt huske ham, RIP.

Er helt enig i din spekulation; forældre kan føle at de har gjort alt osv., men det ændrer ikke på hvad barnets oplevelse af sin opvækst er. Der kan være så mange ting, som er usagte eller ugjorte, der kan bidrage til et forvirret sind på sigt.

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 dec 2022 18:53 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 18 mar 2007 22:22
Indlæg: 232
Han havde massiv angst, selvmedicinerede og var ikke bange for at bruge sig selv som kemisk affaldscontainer. Så går det galt.
Kendte ham særdeles godt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 dec 2022 19:29 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 mar 2006 02:27
Indlæg: 5081
Lige en opfordring til at holde en ordentlig tone, ellers vil der blive modereret.

R.I.P. Mystery


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 dec 2022 19:28 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 maj 2003 01:01
Indlæg: 2752
Det var sgu en trist historie, RIP :(

Omend nok noget ensidig. Som andre siger, så kommer et alvorligt misbrug nærmest aldrig ud af ingenting. Der har formodentlig været nogle alvorlige, underliggende problemer. Håber han fandt den fred, han søgte.

_________________
Penalties against possession of a drug should not be more damaging to an individual than the use of the drug itself.

-Jimmy Carter


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: nvan og 11 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team