Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 13:38


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 26 maj 2022 12:11 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 feb 2022 15:40
Indlæg: 13
Hej venner,

Er sgu lidt af en suppedas og håber, at nogen af de kloge hoveder herinde kan give mig deres vurdering. :gud:

Har haft idiopatiske søvnproblemer det meste af min voksenliv og bruger forskellige stoffer til at holde energiniveauet oppe, når dagen virker overoverskuelig - amfetamin, methylphenidate, meth og modafinil.

Har syltet arbejdet lidt over det sidste års tid. Arbejder for en stor sjælløs korporation, der presser deres medarbejdere og miljøet og da de begyndte at hive folk tilbage på kontorerne efter pandemien fik jeg bare nok. Har taget en del reelle sygedage og omsorgsdage derhjemme. Så I går fik min chef så nok og fik mig til at pisse i en kop :evil:

Tog omkring 15-20 mg meth i mandags for at holde mig vågen mens jeg arbejdede. Ved at det kan spores i kroppen i omkring 3 dage, men det har også at gøre med, mængden, hvor ofte det indtages, din krops aktivitetsniveau og fordøjelse. Det er lang tid siden, at jeg har taget det sidst, jeg har været ude at gå en lang tur samme dag og mit forbrædnings- og aktivitetsniveau er relativt højt.

Får svar i løbet af torsdag-fredag i næste uge, men overvejer mine muligheder med jobbet (opsigelse, klage til HR osv.), men det afhænger meget af om jeg bliver taget i testen.

Tror I at testen kan opsnappe 15-20 mg meth 48 timer efter, hos en mand i 30'erne, der sjældent bruger det og er relativt sund i øvrigt?

Alle svar og råd er sgu som sendt fra himlen lige nu

_________________
Aaaaaauuuuuuummmmmmmm !


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 maj 2022 11:27 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 maj 2003 01:01
Indlæg: 2752
Det blir et måske. Detektionsperioden i urin er 3-6 dage. Men igen, så lyder det jo til dosen har været lav og du ikke har gået og akkumuleret det i kroppen over en længere periode. Du må nok bare vente og se.

Noget andet: Hvordan foregik testen? Hvis den foregik på en klinik, så er der nok ikke så meget at rafle om. Men hvis din chef faktisk fik dig til at pisse i en kop på arbejdet, så er det formodentlig en procedurefejl og et eventuelt positivt svar vil nok ikke holde i retten. Det kan jo godt være, de fyrer dig alligevel. Men din fagforening har formodentlig en god sag, hvis du bliver fyret på baggrund af en test, hvor der kan sås tvivl om validiteten. Hvis din chef selv har håndteret prøven, så kan det jo ikke udelukkes, vedkommende har håndteret den forkert.

_________________
Penalties against possession of a drug should not be more damaging to an individual than the use of the drug itself.

-Jimmy Carter


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 maj 2022 14:27 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
^ word.
Derudover, så altid prøv at snak med HR om dit arbejdsliv, hvis det er så stresset, som det lyder til. Det er ikke sundt i længden altså..

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Bandit420 og 11 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team