Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 22:00


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 31 okt 2021 18:23 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 jun 2009 18:51
Indlæg: 543
Geografisk sted: NV
Jeg har den seneste tid drukket rigtig meget 3 måneder fra 10 om dagen til 20 om weekenden... Mere end hvad godt er.. Problemet er jeg skal på operations bordet på Torsdag. Og vil gerne være nogenlunde clean inden det. Jeg får 3 valium om dagen af min læge (5mg). Tager for det meste også 1 clonazepam oven i.

Hvis jeg skal stå igennem på, hvordan jeg kommer til at være rimelig alkohol fri inden Torsdag. Ved det er en kort deadline. Hvad ville i anbefale med nedtrapning med clonazepam?

Har drukket i dag. Så tænker 1 i aften sammen med 50 mg promazetin.

Men hvad med i morgen, når jeg stopper helt med at drikke.

Mandag- 3 clonazepam (2mg)
Tirsdag- 2 clonazepam (2mg)
Onsdag- 1 clonazepam (2mg)
Torsdag- operation uden clonazepam?

Skal nævnes jeg for også 600 mg pregabalin om dagen af min læge.

Ved det er en hurtig nedtrapning. Samt ved jeg at jeg skal trappe ud af den sidste clonazepam. Problemet er ikke hvor mange jeg har. Men hvordan jeg skal tage dem. Har antabus i mit skab. Men ved ikke om det er en go ide at bruge det uden lægen er på.

Hvad syntes i?

MVH mig.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 31 okt 2021 19:03 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
det lyder rimeligt fornuftigt tænker jeg - held og lykke med operationen


Top
 Profil  
 
Indlæg: 31 okt 2021 19:51 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 08 sep 2017 18:53
Indlæg: 29
.


Senest rettet af Urinus 29 dec 2021 19:26, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 31 okt 2021 20:04 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 jun 2009 18:51
Indlæg: 543
Geografisk sted: NV
Urinus skrev:
Stop ikke med din pregabalin oveni det skal du trappes langsomt ud af og du risikerer kramper og i værste tilfælde choktilstand som kan være livsfarligt når dit krop smider gaba'stimuleringen fra alkohol og benzoer nogenlunde samtidigt. Det er 3x gaba med benzoer, alkohol og pregabalin og det er notorisk det værste at være hooked på så prøv evt. med kava fremfor alkohol fremover, det hjælper virkelig på trangen og giver en ro i kroppen uden at påvirke sindet eller være giftigt for organerne.


Jeg har før stoppet med 4 gram pregabalin om dagen og det var helvede. Og det er ikke meningen at jeg skal stoppe. Så det har ingen betydning. Men jeg kan godt stoppe med at drikke når det er. Det er mere at jeg skal stoppe med alkohol, og da min læge ikke kender til mit forbrug af Clonaze. Men tak for råd.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 31 okt 2021 20:06 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 jun 2009 18:51
Indlæg: 543
Geografisk sted: NV
Fso skrev:
det lyder rimeligt fornuftigt tænker jeg - held og lykke med operationen

Mange tak for det. Håber det går godt :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 nov 2021 09:19 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Nu ved jeg ik hva du skal opereres for, men hvis der er et genoptræningsforløb bagefter så giv det din fulde opmærksomhed for bedst resultat.
Jeg vinder stadig mere bevægområde fra skulderen her næsten 6 mdr efter operation - det så godt nok sort ud i starten, men det er bare og klø på.
Edit hvordan går det i dag


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 nov 2021 19:16 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 jun 2009 18:51
Indlæg: 543
Geografisk sted: NV
Fso skrev:
Nu ved jeg ik hva du skal opereres for, men hvis der er et genoptræningsforløb bagefter så giv det din fulde opmærksomhed for bedst resultat.
Jeg vinder stadig mere bevægområde fra skulderen her næsten 6 mdr efter operation - det så godt nok sort ud i starten, men det er bare og klø på.
Edit hvordan går det i dag


Det går udemærket. Har dog drukket en årgangsbryg. Men har ikke drukket mere end det. Så det er okay. Det er nogle skruer i min fod der skal ud. Nogle rimelig store nogle. De skulle have været ude for nogle år siden. Problemet er at de skraber mod hinanden og skabe betændelse. Men ellers går det fint. Men har droppet alkohol før. Og jeg har også Phenibut, hvis det går helt galt. Syntes Pheni fjerner mest min trang til at drikke.. Jeg fik aldrig genoptræning af min fod, da jeg var på grænsen til at dø af betændelse.

Så håber jeg får det bedre efter det. Det lyder godt at det går bedre med din skulder. Har selv en katagori 3 skade, hvad det så en betyder. Men den ene skulder hænger længere ned end den anden.
og det kan der ikke gøres noget ved. Og er en oldboy skater så jeg føler din smerte... Man ved ikke hvor meget skulder og fødder betyder før de eller man selv fucker dem op. Håber ellers det går godt med dig. Du har sgu altid været så rar og hjælpe folk på dette forum :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 nov 2021 19:44 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
:hjerte: Tak med tiden bliver det som det skal være håber jeg.
Be om at komme til genoptræning når de tager skruerne ud - det er altid rart med en fys til at hjælpe med at komme igang igen.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team