Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 17:17


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 03 dec 2020 15:12 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 20 okt 2020 14:05
Indlæg: 26
Geografisk sted: Et sted udenfor universet
Hej psychedelia.

jeg får udskrevet morfin som smertestillende til hovedpine og rygsmerter.
Efter længere tids brug (6 måneder on/off, op til 50/60 mg om dagen, men nogle dage intet, men mindst hver anden dag), så er min tolerance gået op. Da jeg for 3 dage siden sagde til mig selv “nu skal jeg ikke bruge det mere, det giver for meget døje med maven og jeg vil gerne kunne holde mig til mit nuværende aktivitetsniveau, jeg vil ikke opleve træthed pga morfinen”, men så i morges vågner jeg op, sengen er blevet til en svømningpool (jeg svedte ufatteligt meget), og jeg følte mig pisse syg. Jeg tog på hospitalet med det samme, og de gav mig morfin mod smerter som jeg også havde, og nu har jeg ikke nogen former for symptomer eller smerter, så den kolde tyrker kunne jeg ikke lige klare.

Er der nogen der har nogle forslag til en anden substans jeg kan tage, der kan dæmpe abstinenserne? For jeg vil helst ud af morfinen, især fordi jeg har oplevet rusen af morfin, så vil sådan set helst bare være fri for lortet, så jeg ikke udvikler en psykisk afhængighed, den fysiske er allerede hård nok.

Og hvis I tænker på røg, skal det så være skunk eller hash?
Men hvis I kender nogle lovlige substanser man kan købe online er jeg også åben for det, bare der er videnskabelig evidens for at det har en gavnlig effekt på mennesker.

Ellers har jeg kontakter til en hel del, så er åben for en masse forslag, vil bare helst gøre det på den “nemmere” måde. :rocking:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 dec 2020 18:28 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
viewtopic.php?f=4&t=56724&p=742112&hilit=Kratom#p742112
Læs hvad Naftes skriver om kratom her mange gange før på forum.
Det er nok den bedste løsning for dig.
Mvh

Edit søg på kratom og der dukker flere indlæg op


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 dec 2020 19:34 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Men Kratom er vel ikke lovlig? Bare inden han sender online bestillinger afsted!

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 dec 2020 19:38 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Cbd røg er bedst mod smerter og er ikke ligeså farligt i hverdagsbrug. Det er dog noget nær umuligt at sikre sig at man får
Indica domineret røg! Har dog erfaring med at hash er mere i den retning end skunk. Men garantier findes ingen af i den verden. Desuden er det også vigtigt at dosere lavt inden for hash hvis smertedækning er formålet da det meste stadig har et højt thc indhold. Generelt er morfin jo bare mange gange så brugbart til smerter så hash er ikke rigtig en substitution, selvom det kan tage der værste

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 dec 2020 21:35 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 24 jun 2020 17:03
Indlæg: 12
Du har ikke mærket nogle abstinenser når du kun har taget hver anden dag?
Jeg tænker at du måske bare er blevet syg ved et tilfælde, samtidig med at du tager flere dage af. Hvis du normalt har kunnet slippe af sted med kun at tage et opiat med kort halveringstid, hver anden dag, uden abstinenser.

Gik du på skadestuen og sagde at du havde abstinenser, og så gav de dig Morfin? Eller hvordan?

Du ønskes alt held og lykke her fra, med den nederen situation :-)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 dec 2020 21:52 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Kratom er ikke lovligt i Danmark længere, men ellers et rigtigt godt bud! Dog er det muligt at bestille fra flere EU lande, hvor det endnu er lovligt - herunder kan nævnes bla Østrig og Ungarn.. Det skal også nævnes, at abstinenser bestemt også opleves med kratom, dog vil jeg påstå at det er i en noget mindre grad end morfin.. =)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 dec 2020 22:37 
Offline
Coca-entusiast
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 dec 2015 00:35
Indlæg: 524
Geografisk sted: In your dreams, Pedro... In your dreams!
Ren Cbd skunk kan købes flere steder.

https://cannol.dk/k/cbd-blomster/

Dog skal der også gerne blandes lidt alm skunk eller hash i jointen

_________________
#DERUDAF!

-BILLED GUIDE: Sådan laver man kokain! Fra Blad til HCl: viewtopic.php?f=80&t=55695
-BILLED GUIDE: Oprensning af gade kokain til 99% Kokain HCl: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 80&t=51476
-Acetonevask af kokain: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 86&t=51577
-BOG: The Coca Homegrowers Guide: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... =1&t=51497


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 feb 2021 18:55 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 18 apr 2013 19:50
Indlæg: 53
Geografisk sted: ???
Jeg har selv været dybt opiat afhængig, de mest effektive ting jeg har fundet til at tage spidsen af abstinenserne har været;
1. Pregabalin, dette er guld værd ved opiat misbrugere der er abstinente og ikke kan finde noget opiat. Jeg oplevede at det tager de værste svedeture og hjælper GEVALDIGT med at få noget søvn.
Det kræver dog en recept.
2. Cannabis, meget svingende resultater men alt i alt gjorde det, det hele lidt mere udholdeligt.

Dog vil jeg anbefale at tage den kolde tyrker, pregabalin er selv mildt afhængigheds skabende så det er i mild form en slags double edged sword.
Hold ud, det er en uges voldsom ubehag og så er du ude af det :) Håber det flasker sig!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 feb 2021 22:06 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Phenibut tænker jeg også kunne være et værdifuldt værktøj igennem sådan en tur, men som alle de andre substanser nævnt: pas på du ikke bare laver byttebytte købmand på din afhængiheder...

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 feb 2021 22:16 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:24
Indlæg: 641
Præcis. Kratom, og brug bacopa til potentiering af opioderne så du har brug for mindre og til modvirkning af cravings efterfølgende. Meget afhængighed er ikke altid fysisk men også i dopamin-rebounden så Mucuna Pruriens som øger dopamin vil også være meget behjælpelig når man trapper ud og hjernen begynder på sin mindfuck.
Indtil de kommer hjem hvis du bestiller kan du klare akutte abstinenser delvist med kodimagnyler, eller større doser immodium. Søg selv rundt på google efter mere viden her det er ikke sundt for systemet men det er fullblown abstinenser fra opiater i dén grad heller ikke.

Håber du kommer ud af det hurtigt og mest sikkert som muligt!

Btw. bestil gerne fra Tyskland hvis du bestiller kratom, de tager det ofte fra lande som Holland især.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team