Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 23:37


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 20 sep 2020 14:06 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 27 aug 2020 18:41
Indlæg: 2
Har nu taget kokain første gang i en uge
Har nok taget 5-6 bags ialt
Brugt hverdag
Besluttet at stoppe fra Idag
Har ikke taget noget idag
Frygter dog om jeg kan
Eller bliver withdrawel symptomerne svære
Er fast besluttet at stoppe og ikke tage det mere
Er der nogen der kan støtte eller give råd


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 sep 2020 15:24 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Som jeg forstår det er det første gang du har taget det sammenhængende i en uge 5-6 g i alt?
Hvordan ugen inden tog du 6 ud af 7 dage eller 1-2 dage?
Umiddelbart reger jeg ikke med at du får andet end psykiske abstinencer og der handler det om fokusflyt - motion og sunde vaner.
En dag af gangen skal du ikke tage noget.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 sep 2020 15:40 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 27 aug 2020 18:41
Indlæg: 2
Ugen inden tog jeg 1-2 dage. Også indtil igår igennem en uge hverdag.
Ærlig talt så kunne jeg ikke lide effekten. Fik hjertebanken og angst.
Men alkohol indtagelse gav mig lysten til at tage det. Så
Nu holder jeg også (det er planen) en lang pause med alkohol


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 sep 2020 14:19 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:24
Indlæg: 641
Prøv Mucuna Pruriens gerne extract det øger dopaminen naturligt og fjerner cravings for stimulanser men er også ret effektiv til at modvirke et comedown.
Har lidt samme funktion som 5-htp har for MDMA hvor den hjælper med at "fylde" serotoninen op igen.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 mar 2022 22:37 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 10 mar 2022 22:01
Indlæg: 7
Hej alle sammen
Jeg prøvede coke for første gang igår, tog 0,4 igår og 0,3 i dag, er det meget?
Når det første gang man tager coke
Føler hele tiden jeg vil have mere, og hvor hurtigt kan man blive afhæning af coke?
Er det formeget jeg har taget, nogle gode råd?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 mar 2022 23:15 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 dec 2010 18:50
Indlæg: 569
Geografisk sted: L.A.
Ped skrev:


Det er ikke for meget du har taget, så du skal ikke bekymre dig om mængden/doseringen.
Første gang du har prøvet det, så det er klart det er nyt og spændende og du vil opsøge effekten igen. Men du skal selvfølgelig passe på og ikke gøre det til en vane.
Nu kender jeg ikke til din hverdag, måske du arbejder i weekenden og har fri i løbet af ugen, men det der kan se lidt problematisk ud er, hvis du tager narko i hverdagene. Der sker selvfølgelig ingenting ved at det sker en gang i mellem, men det kan være en meget glat glidebane.
Et råd er, at du ikke tager det igen i dag eller i weekenden, men altså, hvis det er første gang du har det ved hånden, vil der nok være en tilbøjelighed til at tage mere. Så hvis du har en stor mængde er det et problem, eller hvis du køber mere lige så snart posen er tom er det også et problem.
Tænk over at få tiden til at gå med andre ting også, så det hele ikke kommer til at handle om stoffer oppe i hovedet.

Og rolig mht. afhængighed, der er du langt, langt fra. Det kommer ikke lige af at prøve det to gange. :)

_________________
Hi Karin.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 mar 2022 20:16 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 20 mar 2022 19:19
Indlæg: 4
Hej - lidt off topic

Er en sæson bruger af kokain, har mest "mainstream" sammenkomster med "average people" i vinter månederne fordi man er hjemme i DK. Har suget kokain siden gymnasiet: Men forstår bare ikke denne reaktion jeg har for det: i 2015 til 2018 gave kokainen en god følelse. i 2018 kom der et vendepunkt: Man kunne ikke købe kokain efter præference mere, alle steder i DK synes jeg at det blev ensrettet, selv ved store "opsamlings steder" blev kokainen den samme. Den er ikke ligesom før 2018, nu får jeg det mega dårligt og hjertet banker skide hurtigt, og man er socialt fraværende når man tager det. Savner den gamle følelse: Kan i relaterere til det?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 mar 2022 22:16 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Har du prøvet at tage lidt mindre, de symptomer du beskriver har jeg altid fået når jeg har taget for meget kokain 1990’erne og frem.
Det ku måske været fordi den generelle kvalitet er steget i dk.
Ku self også være noget med at der er begyndt at blive tilsat nogle sager, men er ik inde i det længere.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 mar 2022 22:45 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2010 23:00
Indlæg: 1268
Geografisk sted: Køleskabet
Ifølge Sundhedsstyrelsens årlige rapport over narkotikasituationen i Danmark, skulle kokainen kun være blevet mere potent de sidste 10 år.
At du får hjertebanken og bliver socialt fraværende tyder på, at du tager for meget.

Jeg har aldrig været storforbruger af kokain, men det kokain jeg prøvede for nylig, har været det bedste, trods det kun kostede 700 kroner.

Billede
Billede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 mar 2022 01:13 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 20 mar 2022 19:19
Indlæg: 4
hmmm brugbar data

læg mærke til vendepunktet for renhed efter 2018, vi har delvis en god hypotese her med erstatningsstoffer.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team