Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 11:50


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 19 aug 2020 20:12 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 19 aug 2020 17:38
Indlæg: 1
Hej alle, håber I alle har det godt og er coronafri. Jeg skriver fordi jeg i en fire års periode har taget oxy og er for nylig efter to års nedtrapning(4 år i det hele) endelig været clean i 2 mdr, men mit største problem er at de maveproblemer jeg fik efter jeg havde taget oxy i et år stadig er til stede, dog i mindre grad. Jeg fik store problemer med min mave, med nærmest ingen afgang af luft fra tarmen og selvfølgelig hård mave:-) Det lyder som om det godt kunne være opiatmave. Det skal lige siges at jeg er kørestolsbruger, så min mave har aldrig været perfekt.
Så mit spørgsmål er hvad tidshorisonten på længe i har erfaret at det typisk tager at komme sig, primært ifht maven, da jeg er meget angst for at det er permanent:-( Vidste ikkelige hvor jeg skulle poste mit indlæg.
På forhånd tak


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 aug 2020 20:44 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Det lyder skørt at det har stået på så lang tid, jeg ville nok tage et smut forbi din praktiserende læge og høre hvordan og hvorledes, ikke noget jeg lige har hørt til før personligt

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 aug 2020 18:49 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 jul 2013 11:44
Indlæg: 361
Geografisk sted: Syd for månen.
Det er ikke pga oxy mere.

Har du dårlige nerver eller en fysisk sygdom. Gå til læge.

_________________
https://youtu.be/dyqyVKSJiOM


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 aug 2020 12:48 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jan 2009 13:36
Indlæg: 2115
Geografisk sted: Et sted få finder.
Dengang jeg var i behandling, var der flere andre som smed en håndfuld "HUSK" på deres havregryn om morgenen, selv efter de var blevet stoffri, for at hjælpe maven på vej.

Godt klaret at du er trappet ud af dem! De er hårde at smide!

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Psykofreak og 15 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team