Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 20:46


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 15 okt 2019 22:27 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 20 jan 2014 00:49
Indlæg: 56
Hej, jeg har taget phenibut hver dag i 3 ugers tid med højere og højere doser, ved godt jeg skal til at trappe ud og ikke bare skal stoppe med kold tyrker. Men her den sidste uge har det været en rigtig underlig effekt. Jeg kan efter en rimelig høj dose stadig opleve angst anfald og få en mærkelig følelse hele kroppen og hovedet der bare slet ikke er lig den effekt jeg startede med at få og det er uanset mængden jeg tager så tror hverken det er abstinenser eller overdosis fordi jeg er ved fuld bevidsthed og får det ikke direkte dårligt men oplever at jeg er forvirret, angst og mærkelig fysisk følelse i hele kroppen. Det summer fuldstændig og hjertet hamrer derudaf, sover af helvede til og ser helt bombet ud.
Hvad kan det være der sker i kroppen og har prøvet at søge på phenibut side effects men der bliver abstinenserne bare beskrevet men har på ingen måde følelsen af at det er abstinenser. Selv efter ekstremt høje doser hele dagen får jeg meget mærkelig og ustabil søvn om natten


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 okt 2019 22:50 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jun 2007 15:11
Indlæg: 2500
Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Du skriver at du har taget Phenibut hver dag i 3 ugers tid.. Tager du det på selve dagen, eller om aftenen, dagen inden du ønsker effekt?
Jeg spørger, fordi jeg selv har guffet mig igennem 4 glas af det stads, imens jeg arbejdede i et møbelvarehus, og jeg følte mig som Bradley Cooper i Limitless de første 3 uger.
Jeg fik ingen virkning hvis jeg spiste det samme dag som jeg ønskede effekt, men hvis jeg spiste 4 kapsler inden sengetid, så vågnede jeg altid med en fornemmelse af et mildt MDMA-rush UDEN udsplattetheden, og det var en fantastisk måde at starte dagen på.
Morgenkaffen smagte næsten lige så godt som amfetaminsex, og hele morgenen og formiddagen føltes som om man var uovervindelig, og lige havde fået nyheden om at have vundet 6 millioner i lotto.
Musik lød 20x så godt, og i og med at jeg arbejdede i et møbelvarehus, var min kundekontakt så meget bedre på phenibut-dagene, pga. virkningen.
Men da der var gået et godt stykke tid med phenibutdoseringer, og jeg havde taget den sædvanlige aften-dosis, så forsvandt virkningen pludselig under en arbejdsdag, og det var jeg slet ikke vant til.
Jeg var vant til at virkningen holdt igennem hele arbejdsdagen, og når jeg normalt kom hjem efter phenibutfyraften, var jeg kun en smule træt.. Men denne gang forsvandt virkingen omkring 12-pausen på arbejdsdagen, og blev i stedet erstattet af det vildeste angstanfald jeg nogensinde har prøvet.. Og det var altså under en arbejdsdag med kundekontakt, hvor man skal være meget udadvendt og serviceminded.
Og dengang tog jeg det ikke engang hver dag, jeg holdt altid minimum 3 dages pause imellem hver dosering, så de andre dage kunne jeg fint fungere uden.. jeg glædede mig bare altid til at det var doseringsaften igen, så jeg vidste at dagen efter ville sparke røv.
Jeg holdt derefter en måneds pause og forsøgte så med en aftendosering igen, og dagen efter var morgenen også fantastisk, men omkring kl. 12-13 forsvandt virkningen igen, og jeg blev igen ramt af angst, i en grad som er svær at beskrive.
Jeg endte derefter med at kyle det resterende halvandet glas phenibut ud i skraldespranden, og har ikke været fristet siden. What goes up, must come down, åbenbart.


Oplever du det også som et angstanfald der ikke bare er skræmmende, men også nærmest umuligt at beskrive? Som om du observerer dig selv ude fra, og ingen jordforbindelse har?

_________________
Halose findes ikke. Han bevæger sig under radaren, sætter sig imellem stole og vandrer alene rundt, imens du sover.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 okt 2019 23:36 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 20 jan 2014 00:49
Indlæg: 56
Halose skrev:
Du skriver at du har taget Phenibut hver dag i 3 ugers tid.. Tager du det på selve dagen, eller om aftenen, dagen inden du ønsker effekt?
Jeg spørger, fordi jeg selv har guffet mig igennem 4 glas af det stads, imens jeg arbejdede i et møbelvarehus, og jeg følte mig som Bradley Cooper i Limitless de første 3 uger.
Jeg fik ingen virkning hvis jeg spiste det samme dag som jeg ønskede effekt, men hvis jeg spiste 4 kapsler inden sengetid, så vågnede jeg altid med en fornemmelse af et mildt MDMA-rush UDEN udsplattetheden, og det var en fantastisk måde at starte dagen på.
Morgenkaffen smagte næsten lige så godt som amfetaminsex, og hele morgenen og formiddagen føltes som om man var uovervindelig, og lige havde fået nyheden om at have vundet 6 millioner i lotto.
Musik lød 20x så godt, og i og med at jeg arbejdede i et møbelvarehus, var min kundekontakt så meget bedre på phenibut-dagene, pga. virkningen.
Men da der var gået et godt stykke tid med phenibutdoseringer, og jeg havde taget den sædvanlige aften-dosis, så forsvandt virkningen pludselig under en arbejdsdag, og det var jeg slet ikke vant til.
Jeg var vant til at virkningen holdt igennem hele arbejdsdagen, og når jeg normalt kom hjem efter phenibutfyraften, var jeg kun en smule træt.. Men denne gang forsvandt virkingen omkring 12-pausen på arbejdsdagen, og blev i stedet erstattet af det vildeste angstanfald jeg nogensinde har prøvet.. Og det var altså under en arbejdsdag med kundekontakt, hvor man skal være meget udadvendt og serviceminded.
Og dengang tog jeg det ikke engang hver dag, jeg holdt altid minimum 3 dages pause imellem hver dosering, så de andre dage kunne jeg fint fungere uden.. jeg glædede mig bare altid til at det var doseringsaften igen, så jeg vidste at dagen efter ville sparke røv.
Jeg holdt derefter en måneds pause og forsøgte så med en aftendosering igen, og dagen efter var morgenen også fantastisk, men omkring kl. 12-13 forsvandt virkningen igen, og jeg blev igen ramt af angst, i en grad som er svær at beskrive.
Jeg endte derefter med at kyle det resterende halvandet glas phenibut ud i skraldespranden, og har ikke været fristet siden. What goes up, must come down, åbenbart.


Oplever du det også som et angstanfald der ikke bare er skræmmende, men også nærmest umuligt at beskrive? Som om du observerer dig selv ude fra, og ingen jordforbindelse har?


Hej nej så intense er mine dog ikke det er en lidt mildere form for angst anfald og det der er med mig at jeg doser flere gange om dagen, morgen middag og aften og tror bare det er det der fucker mine gaba receptorer helt op så jeg får det mærkeligt. Jeg synes do at dit lyder mere som noget abstinens agtig tilstand men tror virkelig bare at den fantastiske phenibut magi forsvinder for good på et tidspunkt og man må ligge den på hylden desværre, skal selv til at trappe ud fra i morgen hvis jeg ikke skal have vanvittige voldsomme abstinenser. Har taget 200 gram bare i denne måned


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 okt 2019 11:26 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jun 2007 15:11
Indlæg: 2500
Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Mondaymonday skrev:
tror virkelig bare at den fantastiske phenibut magi forsvinder for good på et tidspunkt og man må ligge den på hylden desværre, skal selv til at trappe ud fra i morgen hvis jeg ikke skal have vanvittige voldsomme abstinenser.

God idé.. Og så lad være med at forsøge dig med det igen i fremtiden.

God vind!

_________________
Halose findes ikke. Han bevæger sig under radaren, sætter sig imellem stole og vandrer alene rundt, imens du sover.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: nvan og 9 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team