Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 20:05


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 15 apr 2019 22:01 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 29 sep 2016 10:39
Indlæg: 15
Hej alle sammen!
Ved først og fremmest ikke om dette topic hører indenunder "Medaljens bagside", da jeg her tænker på medaljens bagside i form af at blive smidt ud af en klub når man f.eks. lige går ud på toilettet for at line en snitte eller to op ;)

Derfor tænkte jeg på, om vi ku rådgive hinanden lidt i, hvordan man får den bedste oplevelse med sine stoffer, i form af ikke at blive bustet? Gad godt at høre hvad I andre har lært efter jeres byture (og evt. hvad I har lært af at blive smidt ud utallige gange af vagter).

Der er selvfølgelig den gyldne regel med aldrig at gå 2 på toilettet, da det vækker vagternes (og andres) opmærksomhed.
Derudover er et af mine mest succesrige "teknikker": gå på toilettet, smide bukser helt ned til anklen, sætte mig på toilettet (som hvis man skulle tømme ryggen), lægge banen på mobilen, og sniffe den. Tricket her er, at man sidder i skideposition, og man derfor hvis vagten er ved at åbne døren, bare hælder banen af mobilen og sidder med mobilen som man jo gør når man skider. Man ku evt. lige gi vagten en bemærkning: "Hey, jeg skider lige, vil du være venligst at gå ud" :P. I stedet for man står lænet ind over toilettet med bukserne oppe og det hele - så fatter han nok mistanke.

Andre fede inputs? Eller eventuelt sjove oplevelser i har gjort jer, eller bummerter hvor I er hoppet lige i fælden og prøvet at redde jer ud af den?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 apr 2019 23:27 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 okt 2008 01:42
Indlæg: 361
Jeg har lavet lidt ala det samme bare med hvor jeg stod og pissede og nogle af de andre gange har bare trukket tisseren frem alligevel. Frem med telefonen og så få det overstået ASAP

_________________
“I think of going to the grave without having a psychedelic experience is like going to the grave without ever having sex. It means that you never figured out what it is all about." - Terence McKenna


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 apr 2019 12:31 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
jeg plejer sgu altid bare at gå væk fra klubben, føler ikke for at risikere karantæne eller endnu værre at få konfiskeret mit narko

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 apr 2019 01:56 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 25 apr 2016 01:54
Indlæg: 151
Jeg sørger altid for at hakke mit cola godt hjemmefra, så det er helt fint i posen. Sørger også for at have det i en af de lidt større pølsemandsposer (nogle er totalt mini). Skal fortælle hvorfor om lidt.

Jeg har dårlige erfaringer med at line op ude på toilettet - måske er det bare noia, men blev taget engang i akten (da jeg var ung og uerfaren). "Giv mig den pose, hvis jeg skal redde din røv", sagde vagten. Pyha.
Det tager simpelthen for lang tid, synes jeg, hvis man skal til at line op på telefon eller toiletrulle-holder, og jeg føler altid at alle andre ventende ude på den anden side af døren ved, hvad jeg laver.
Det er især krise ved toiletter, hvor der fx ikke er helt lukket i top og bund, men "hul" under og over døren.

Det skal gå hurtigt IMO. Derfor det fint hakkede i posen. Så skal man ikke stå og hakke på stedet (hvis det er kommet i store eller små klumper).
Jeg bruger derefter "sugerør i pose"-tricket. For at spare tid og bøvl bør du have et lille cuttet sugerør med i lommen stedet for en seddel, der hurtigt "går ud af fold" og ikke er lukket ved yderste rulning, så den er svær at håndtere. Der går også tit coke tabt i mellemrummene mellem de rullede led af sedlen.

Den lidt store pose jeg har med gør, at jeg kan hælde den på skrå og dosere en lille mængde i den ene ende af posen, uden at det hober sig op. Hvis der ligger for meget coke i en for lille pose, er dette svært.
Den store mængde i den anden ende holder jeg for med en finger, putter sugerøret ned i posen og suger så den lille mængde, jeg har doseret i hjørnet.

På denne måde kan jeg gå ind på toilettet og være ude igen på 30 sekunder og dermed ikke vække mistanke bedømt ud fra tidsforbrug.

Derudover - især hvis der er stille på den anden side og ingen musik-larm, snakkende gæster eller lignende - så sørger jeg for at smække toiletbrættet hårdt op, mens jeg åbner min pose. Så ingen ved, hvad jeg laver.

Knitrende pose i lydt rum= Øget risiko for mistanke.

Når jeg suger (gør det dog ret lydløst) så sørger jeg for at trække ud lige forinden, således at der er "larm derudefra" med skyllende vand imens Så hører ingen nogen snøften. Så kan du både minimere lyden samt få dem ude på den side til at tro, at du skam har tisset (eller lavet stort) og skyller ud efter dig.

Dette har jeg gode erfaringer med (7, 9, 13)

Erfarne bruger også nøgle-tricket for at spare tid. De tager en nøgle med hakker (har alle nøgler jo) og putter ned i posen, hvorefter de løfter nøglen forsigtigt op. Så sidder der coke fast på rillerne, nøglen direkte op til næsten og sug løs. Kræver lidt snilde, men det sparer også tid. Det hele drejer sig om IKKE at skulle bruge tid på at hakke, line op osv.

God fornøjelse :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 apr 2019 14:34 
Offline
Coca-entusiast
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 dec 2015 00:35
Indlæg: 524
Geografisk sted: In your dreams, Pedro... In your dreams!
Blaster, bullet, møllehjul, kært barn har mange navne.

Hak dit kokain meget fint ud og placer det i dit eksemplar af førnævnte sniffe redskab = problem løst.

Hvis du synes at dosere bliver for små, kan den dobbelt loades ved at holde for sniffe hullet, vende den om og lade coken løbe ud i "løbet", dreje en omgang mere og herefter skyde en dobbelt dosis af i snudeskaftet

Koster Ca 10kr på wish. Søg på snuff bullet :)

_________________
#DERUDAF!

-BILLED GUIDE: Sådan laver man kokain! Fra Blad til HCl: viewtopic.php?f=80&t=55695
-BILLED GUIDE: Oprensning af gade kokain til 99% Kokain HCl: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 80&t=51476
-Acetonevask af kokain: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 86&t=51577
-BOG: The Coca Homegrowers Guide: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... =1&t=51497


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 mar 2020 14:39 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 17 dec 2019 21:17
Indlæg: 2
Jeg plejer at have det med i drikkedunken, stærkt opblandet, så jeg kan tage slurke efter mit behov. Det er super diskret, og bliver aldrig mistænkt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 mar 2020 17:23 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
juli318h skrev:
Jeg plejer at have det med i drikkedunken, stærkt opblandet, så jeg kan tage slurke efter mit behov. Det er super diskret, og bliver aldrig mistænkt.


Kokain?

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 mar 2020 20:54 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 feb 2008 20:46
Indlæg: 637
Geografisk sted: København
Jeg har før taget kokain oralt og synes at det fungerede fint.2 Det er også lettere at indtage diskret, så. De siger ganske vidst at bioavaibiliteten er lavere, men jeg synes faktisk at det opvejes af en forbedret rus.. dog ville jeg gøre det i en bombe og ikke i vand, tanken om at få munden fyldt med det gadekokain - bvadr.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 nov 2020 00:37 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 20 okt 2020 14:05
Indlæg: 26
Geografisk sted: Et sted udenfor universet
En af mine venner opløser det i en næsespray. Hvem må ikke gå rundt med en næsespray? Ingen mistanke og man kan tage et par snif uden at skulle gå på toilettet.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 nov 2020 13:50 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 sep 2008 17:04
Indlæg: 2080
Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Buttkraken skrev:
jeg plejer sgu altid bare at gå væk fra klubben, føler ikke for at risikere karantæne eller endnu værre at få konfiskeret mit narko


Enig her. Det er da bare at gå udenfor imens

_________________
NotoriskSpradebasse!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 nov 2020 20:12 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 okt 2008 09:49
Indlæg: 1407
Geografisk sted: Wonderland
Nu ser jeg lidt mig selv som en semi-pro stealth coke suger, og det bedste trick jeg har, er at grinde det meget fint, give det en acetone vask for at gøre det godt tørt og fint, så grinde det ned i en af de små beholdere som man får med når man køber en grinder eller blaster og så simpelthen hælde et lille bump ud på svømmehuden mellem tommel- og pegefinger og så suge den op.
Jeg synes selv det er den hurtigste og nemmeste og mest snigeren måde at gøre det. Med lidt træning kan man få en opkvikker på få sekunder og man står ikke med små flasker, nøgler eller telefoner helt oppe i snuden.

_________________
Jo mere man ved; jo mere ved man, man ikke ved..

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team