Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 17 apr 2024 01:31


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: sovepiller
Indlæg: 08 okt 2018 13:36 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 08 okt 2018 13:24
Indlæg: 3
hej! :eyes:

Jeg har et lille spørgsmål, som jeg ikke rigtigt kan finde svar på andre steder, så håber i kan give mig svar.

Jeg har hørt at hvis man tager indslumringspiller, sovepiller eller depression piller, og man så holder sig vågen, eller fortager sig noget, så man bliver "holdt" vågen, at det kan virke "modsat", såvel at man bliver en form for høj?
kan det passe?

tak for jeres tid :o


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 okt 2018 13:58 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Hvis du bare holder dig vågen uden nogen form for medicin kan du også blive "høj". Søvnmangel er noget af det vildeste mennesker kan tage.

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 okt 2018 15:48 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 08 okt 2018 13:24
Indlæg: 3
ja, det er noget der kan ødelægge meget, har selv haft en længere periode uden søvn..
og da jeg hørte nogle snakke om, at blive "høj", ville jeg høre på det var passende


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 okt 2018 17:54 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Altså, du bliver ikke høj i den forstand, at det føles nice. Du har bare kæmpet imod din trang til søvn, og hjernen er blevet klar på nu ikke at skulle sove. Sovemedicin eller ej, har sjældent hørt noget fedt fra folk, der har kæmpet for at holde sig vågne i længere tid.
Tværtimod er det måske federe at lære at drømme/lucid dreaming. Så kan du lære at morphe dig om til dyr, lære at rejse i tid, flyve.. Alt muligt sick shit.

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 okt 2018 18:07 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
det kan bestemt IKKE andbefales at holde sig vågen på sove- eller inslumrings-piller!! depressionsmedicin er dog ofte noget folk er vågne på.. (altså om dagen)

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 okt 2018 12:29 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 08 okt 2018 13:24
Indlæg: 3
super tak for svar.
ikke noget jeg kunne finde på og prøve, hvis det fremover vil kunne virke dårligt på min nattesøvn.
jeg holder mig til andre ting 8)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team