Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 maj 2024 08:11

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Phenibut SOS
Indlæg: 03 sep 2018 18:57 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 03 sep 2018 18:49
Indlæg: 1
Hej jeg har brug for jeres hjælp. Jeg er i den uheldige situation at jeg er i gang med en udtrapning af phenibut. Jeg har kun en kapsel tilbage (ny kommer måske i morgen, måske først i overmorgen) Dvs. jeg bliver nødt til at dele den ene kapsel op i to eller tre. Da mine withdrawelsymptomer ikke er særligt rare og jeg har læst at man kan dø af ikke at trappe ordentligt ud. Så bliver jeg nødt til at søge råd herinde. Hvad nu hvis min pakke ikke kommer i morgen. Hvad gør jeg så ? Jeg har taget det i lige knap to måneder. Mod angst og ptsd. De fleste dage har jeg taget optil 750 mg.

Kan nogen hjælpe ???


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 sep 2018 21:17 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 dec 2012 23:06
Indlæg: 111
Jumpjerk, du bør søge akut lægehjælp. Som du skriver, kan afrusning af phenibut være dødsensfarligt hvis man ikke gør det ordentligt. I efteråret fortalte Danny Reving fra KABS om at man var begyndt at tale om at benytte GHB til afrusning af GHB-afhængige (dvs. ingen substitution). På samme måde er phenibut jo nok det bedste til phenibut-abstinenser. Men i hvert fald kan lægerne sørge for at du ikke får krampeanfald i den akutte fase.

Og til jer andre, tænk jer lige om ikke? Det er ikke god HR at begynde at tale om regelsæt over for en person der har akut behov for lægehjælp!

Best wishes,

MDMAInMedicine(2)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 dec 2018 17:47 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 jun 2006 18:39
Indlæg: 89
750mg er en forholdsvis lille dosis og symptomerne bliver ikke til mere end lidt angst og dårlig søvn og humør i et par dage. Jeg er udtrappet af phenibut mange gange og du kan sagtens lave en kold tyrker fra 1gram, det er ikke behageligt men det er langt fra dødsensfarligt.
De mange skrækhistorier man kan læse online er fra folk der har misbrugt det med op til 10gram om dagen.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 dec 2018 20:02 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:24
Indlæg: 641
Havde spist store doser Phenibut i nogle uger efter jeg havde stoppet GHB dagligt og da jeg glemte at dosere røg jeg i et helvedes delir med forfølgelsesvanvid hallucinationer og angst som sendte mig fluks på den lukkede efter jeg havde rendt rundt og råbt og bokset til nogle fremmede på gaden indtil jeg fik lidt peber til øjnene og håndjern på.

Farligt stads men vildt positive effekter på selvtillid, og mentalt fokus, såfremt man kan styre det.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team