Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 apr 2024 12:45


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 18 aug 2018 22:01 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 20 jan 2014 00:49
Indlæg: 56
Hej, jeg har et misbrug af ghb hvor jeg er nu har været i det omkring 4 måneder døgnet rundt. Jeg har før været i et ghb misbrug hvor det var døgnet rundt i et halvt år og der kom jeg igennem et slemt abstinens helvede som jeg så kom ud af til sidst og derefter har jeg holdt en lang pause. Forskellen på misbruget der varede et halvt år og dette der nu har varet 4 måneder, er simpelthen at på det første der kunne jeg let falde i søvn efter en stor dose, sove 3 timer, dosere igen og sove 3 timer mere. I dette misbrug har jeg simpelthen svært ved at få noget ordentlig søvn og hvis jeg tager en rigtig stor dose, så ligger bare uden at vide det og spjætter rundt i sengen og laver underlige lyde og mærkelige bevægelser, har set nogle fuck’d up videoer fra når jeg har sovet hos andre, er det fordi det virker fuldstændig stimulerende på mig nu nærmest uanset dose eller hvad fordi så kan jeg lige så godt lade vær. Det mærkelige er at om morgenen når jeg ligger i sengen og måske tager en dobbelt hat af god kvalitet så kan jeg blive virkelig virkelig søvnig og så falder jeg i søvn men det er hvor jeg drømmer helt sindssygt og så vågner jeg 15-20-30 min efter højst 1 time hvis jeg er heldig. For at det ikke skal være løgn så er jeg løbet tør 6 timer siden uden mulighed for at få mere så jeg sidder i venteværelset på hospitalet og jeg kan mærke lidt kløen og tidligere var der lidt angst før jeg tog på hospitalet og kan mærke jeg får det varmt i kroppen en gang imellem men husker det som meget slemmere abstinenser sidste gang jeg var det igennem da jeg havde hallucinationer, rystede, kløen, koldsved, angst og paranoia. Kan det være at min tolerance er så stor at ghb virker mere stimulerende end bedøvende på mig hvilket gør at abstinenserne ikke er så slemme som sidste gang ?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 aug 2018 21:48 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 07 jul 2011 21:14
Indlæg: 807
.


Senest rettet af kool 01 sep 2018 02:03, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 aug 2018 09:33 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 20 jan 2014 00:49
Indlæg: 56
kool skrev:
Puha det her vækker et eller andet grimt i mig. For et år siden valgte jeg at tage i døgnbehandling efter nogle års midbrug af ghb/gbl ordineret benzo og metadon og et gigantisk coke misbrug som jeg røg eller skød. Jeg sov max 6_7 timer om ugen det var ganske enkelt umuligt for mig at sove også ved hjernedøde doser der oftest bare resulterede i latterlig opførsel. Nu ved jeg ikke hvor meget ghb du tager jeg var selv på 300_350ml i døgnet balladen skete da min telefon gik tør for strøm jeg brugte den til at minde mig om at dosere hver 2 time. Det resulterede i at jeg gik direkte i delerium blev hentet af politiet hvor jeg ender med at ruske mig fri og kravler rundt oppe på taget af politistationen fordi jeg tror de alle vil mig ondt. Jeg tilbringer et par dage i detentionen og efterfølgende et par dage på psykiatrisk afdeling på sygehuset og 16 dage på den lukkede i brønderslev. Det jeg prøver sige er at ghb misbrug er det VÆRESTE jeg nogensinde er kommet ud af. Heroin benzo metadon INTET når ghb til sokkeholderne. Jeg vil kraftigt anbefale dig at søge professionel hjælp i en allerhelvedes fart!

Ønsker dig alt mulig held og lykke!


Puha det lyder grimt, du skal have mange tak for dit svar og er fuld i gang med at få hjælpsom er nu på mit 3. Døgn uden ghb, og det eneste der er, er lidt kløen og en masse rastløshed. De første 2 nætter er jeg faldet i søvn på Klopoxid så hvis jeg ikke falder i søvn i nat uden må jeg jo bare en tur på hospitalet igen


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 aug 2018 18:34 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 07 jul 2011 21:14
Indlæg: 807
Okay tillykke med de 3 døgn uden hætter det fandme stærkt gået ! Hold i og kom gerne med nogle updates ! Det er ikke skide sjovt og rende rundt som et eller andet GHB-monster dagligt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 aug 2018 22:21 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 20 jan 2014 00:49
Indlæg: 56
Det skal jeg nok og tak.
Bor på et Herberg der har et fint misbrugs center som har valgt nedtrappe mig med klopoxid.
Jeg vil mene angsten er dæmpet lidt men jeg er stadig ikke den der længere snakker mest og råber højst hvis du forstår og det er ellers et mode jeg elsker at være i men tænker det kan være folk bedst kan lide mig sådan :) desværre har jeg stadig den skide milde kløen lidt over det hele, også selv jeg får klopoxid, får 175 mg fordelt på 5 gange om dagen men skal heldigvis til en ny læge samtale i morgen og fortælle om min oplevelse af medicinen


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 aug 2018 19:09 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 jul 2013 11:44
Indlæg: 361
Geografisk sted: Syd for månen.
Rigtigt godt gået. Jeg kender intet til GHB, men det lyder som så mange andre abstinenser. De forsvinder efter en uges tid efter hvad jeg kan læse på nettet og det lyder til at du er over den sværeste del.
Har du stærk trang efter GHB hele tiden ? Det har man efter morfin, benzo og muligt andre ting.

_________________
https://youtu.be/dyqyVKSJiOM


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 sep 2018 11:29 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 jul 2013 11:44
Indlæg: 361
Geografisk sted: Syd for månen.
Hvis andre som mig overvejer at prøve GHB, eller har problemer med det, så se denne video.

https://m.youtube.com/watch?v=r1D-thgRup8

_________________
https://youtu.be/dyqyVKSJiOM


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 okt 2018 09:30 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 20 jan 2014 00:49
Indlæg: 56
Har set videoerne men føler ikke de på nogen måde hjælper mig,
Mit opslag handler om at ghb virker underligt på mig efterhånden.
Når jeg falder i søvn på det er det meget kortvarig søvn på 1-2 timer, det er søvn hvor jeg virkelig drømmer helt sindssygt, jeg går ikke klassisk hættekold på den måde mere igennem hele dagen og natten bliver jeg jeg flere gange bare så sindssygt træt at jeg er nød til at lukke øjnene og tage en lur men det er desværre meget dårlig søvn jeg før på det, men dette forum virker så sødt at det ikke er her man skal spørge


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 okt 2018 01:20 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 07 jul 2011 21:14
Indlæg: 807
Mondaymonday skrev:
Har set videoerne men føler ikke de på nogen måde hjælper mig,
Mit opslag handler om at ghb virker underligt på mig efterhånden.
Når jeg falder i søvn på det er det meget kortvarig søvn på 1-2 timer, det er søvn hvor jeg virkelig drømmer helt sindssygt, jeg går ikke klassisk hættekold på den måde mere igennem hele dagen og natten bliver jeg jeg flere gange bare så sindssygt træt at jeg er nød til at lukke øjnene og tage en lur men det er desværre meget dårlig søvn jeg før på det, men dette forum virker så sødt at det ikke er her man skal spørge


Vil bare lige sige du overhovedet ikke er alene ! Den gang jeg startede med GHB kunne jeg nemt nappe 4-4½ time på øjet hvis jeg drak en god dose inden sengetid men efter et par års misbrug virker stoffet slet ikke på samme måde på mig længere. Hvis jeg endelig går kold (os efter længere tids pause) sover jeg MAX 1½time og det er virkelig dårlig søvn - ligger meget uroligt, drømmer og siger af og til underlige lyde og så vågner jeg med et sæt og er totalt frisk. Det med at vågne hurtigt op og være frisk er vidst ganske normalt men det andet er overhovedet ikke normalt for mig ihvertfald.
Tænker løsningen må være at lade være med at bruge GHB til at sove på :lol:


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 26 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team