Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 16 apr 2024 13:25


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Indlæg: 01 apr 2018 22:00 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 sep 2008 17:04
Indlæg: 2082
Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Andre herinde som skal igang med samme kamp som mig? Kunne være ret spændende at skrive/hjælpe hinanden. :) Hvis der er, så skriv endelig!

_________________
NotoriskSpradebasse!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 apr 2018 22:26 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 okt 2008 01:42
Indlæg: 361
Bl0dpump skrev:
MrPlanter skrev:
Hej Bl0dpump. Vi skrev lidt sammen for snart 10 år siden. Det glæder mig at du for alvor er ii bedring og det lyder virkeligt som er vendepunkt i dit liv!

Stor respekt herfra og ønsker dig alt det bedste. Du er fucking sej og det kræver nosser det der!


Hej MrPlanter! :)

Jeg husker dig skam stadig, men damn 10 år alligevel - tiden flyver afsted! Alt vel hos dig? :D

Og tusind tak for ordene, det var varmer sku.


Ja det er 10 år, den flyver af sted ja. Ja tak udmærket, men jeg tror jeg skal igennem et større svampetrip eller et ayatrip før jeg er der jeg gerne vil være :)! Føler at der er en eller anden form for blokering, som om at jeg ikke kan være rigtig glad og sådan har jeg haft det lige siden jeg blev overfaldet omkring 10 år siden.

_________________
“I think of going to the grave without having a psychedelic experience is like going to the grave without ever having sex. It means that you never figured out what it is all about." - Terence McKenna


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 apr 2018 21:48 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jan 2009 13:36
Indlæg: 2115
Geografisk sted: Et sted få finder.
Bl0dpump skrev:
Andre herinde som skal igang med samme kamp som mig? Kunne være ret spændende at skrive/hjælpe hinanden. :) Hvis der er, så skriv endelig!


Hvor er det fedt at høre at livet går den rigtige vej ved dig!

Har jo selv lagt alle stoffer på hylden for over 4 år siden og har ikke rørt alkohol eller stoffer siden.

Prøvede med en døgnbehandling et par år tidligere, hvor jeg ikke var klar til at ligge samtlige stoffer på hylden. Det resulterede så i at jeg endte som stiknarkoman.

Synes virkelig du burde genoverveje dit synspunkt mht til joints osv. Fik fuldstændig deja vu fra første gang jeg selv "prøvede" at ligge livet om! Min erfaring og det jeg kan se ved andre der er lige så langt ude som jeg var - og lyder til at du også har været - er at når man først er nået dertil kan man ikke "nøjes" og kontrollere stoffer i nogen form.

Er det noget jeg stadig slås med at affinde mig med? Ja for helved! For kunne fandme godt tænke mig et glas vin når jeg skal giftes en gang osv. Men... Er det glas vin det værd? Altså vil jeg risikere at smide det fuldstændigt fantastiske liv på gulvet for at min stædighed skal vinde over min sunde fornuft?

Kan varmt anbefale at begynde at søge rus i mere fornuftige og sunde ting.
Styrketræning, løb, mountainbike, kontaktsport osv. De ting giver mig den rus jeg har behov for.

Har aldrig haft det bedre i mit liv! Har lige fået mit kørekort tilbage efter små 5 år uden, er stoppet med smøgerne, er i gang med drømmeuddannelsen, kæresten er i gang med at flytte de sidste af hendes ting ind til mig, har de fedeste venner og kollegaer, har tillid fra min familie igen og ja.. Det hele kører sgu!

Det kommer dog ikke på en gang, tag en dag af gangen. Kriteriet i mit tilfælde for at jeg kunne få et lykkeligt liv, er det samme som for dig tror jeg. Et fuldstændigt ædru liv fra alle stoffer.

Skriv endelig en pb hvis du har brug for et råd eller brug for en snak når det bliver svært (for det gør det, når man arbejder med sig selv).

Mvh
:hjerte:

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 apr 2018 03:41 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 04 jul 2017 05:13
Indlæg: 33
Stærkt!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team