Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 06:55


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 31 jan 2018 23:40 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 sep 2008 17:04
Indlæg: 2080
Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Godaften venner!

Så er jeg igang med min 2. måned som clean. Det er vildt optur! Og kan slet ikke huske, at jeg nogensinde før har haft det så godt! =)

Det som for alvor fik mig til at stoppe op og tænke lidt over hvordan jeg levede mit liv, var en indlæggelse på psykiatrisk afdeling, hvor jeg var HELT ude af mig selv. Jeg kunne slet ikke finde ud af op og ned. Blev undersøgt af en læge inden jeg ligesom fik mit værelse og blev medicineret, havde en hvilepuls på 150, svedte, kunne ikke finde ro, mine øjne flakkede. Fik taget en urin prøve, hvor de kunne konstatere at jeg også havde blod i min urin, samt svækket lever og generelt meget ubehag.

Blev på afdelingen i 7 dages tid, fik noget sundt kost, og kom til mig selv. Da jeg kom hjem igen, tog jeg et valg som jeg er lykkelig for den dag idag! Jeg sagde min lejlighed op, og flyttede på et botilbud (Som var planlagt). Har boet her siden, og hver evig eneste dag vågner jeg mere og mere glad op, og klar på livet på en helt anden måde! Det er fantastisk =)

Jeg skal bo her 1 års tid, og så flytter jeg til en ny by og starter forfra. Har cuttet kontakten til de fleste af mine gamle venner, og ønsker kun at komme videre nu.

Ved ikke helt hvorfor jeg skriver dette opslag, havde bare lyst til at skrive det. Det er også grunden til at jeg ikke har været så aktiv herinde i en del tid nu. Håber i alle har det godt! :hjerte:

_________________
NotoriskSpradebasse!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 31 jan 2018 23:58 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 mar 2014 23:56
Indlæg: 62
Hvor er det sejt! Sikke en skøn historie. Alt det bedste til dig og håb om at du holder fast og tager de her vigtige skridt videre i livet!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 31 jan 2018 23:58 
Offline
Coca-entusiast
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 dec 2015 00:35
Indlæg: 524
Geografisk sted: In your dreams, Pedro... In your dreams!
Respekt herfra :rocking:

_________________
#DERUDAF!

-BILLED GUIDE: Sådan laver man kokain! Fra Blad til HCl: viewtopic.php?f=80&t=55695
-BILLED GUIDE: Oprensning af gade kokain til 99% Kokain HCl: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 80&t=51476
-Acetonevask af kokain: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 86&t=51577
-BOG: The Coca Homegrowers Guide: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... =1&t=51497


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 feb 2018 01:09 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jun 2007 15:11
Indlæg: 2500
Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Pisse god udmelding! Godt at du har gjort noget ved sagen, og at der er kommet noget retning på. Det er fandme i orden.

Dyb respekt herfra, og alt det bedste i din retning! :rocking:

_________________
Halose findes ikke. Han bevæger sig under radaren, sætter sig imellem stole og vandrer alene rundt, imens du sover.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 feb 2018 01:15 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
100 % nice opslag! :)
Det er dœlme rart at lœse, jeg sender oss gode tanker!
Du er en ledestjerne, ja du er så!!

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 feb 2018 02:43 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 jun 2016 20:16
Indlæg: 26
stærkt!!!!!
jeg sidder selv i saksen igen, det mest ødelæggende stof som mennesket har set....alkohol:(
godt arbejde....keep it clean

_________________
If Vin Diesel Can do it, I Can do it.....


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 feb 2018 08:45 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
God stil! Må jeg spørge hvad du var afhængig af, og hvad dine fremtidsplaner er foruden at flytte by + nye venner?

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 feb 2018 09:33 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Optur det er jeg glad for at læse


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 feb 2018 16:03 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 sep 2008 17:04
Indlæg: 2080
Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
spaffeh skrev:
God stil! Må jeg spørge hvad du var afhængig af, og hvad dine fremtidsplaner er foruden at flytte by + nye venner?


Hej Spaffeh!

Alkohol har altid været et stort problem for mig. Har kæmpet med det i mange år nu. Lige nu er min plan at have en lang periode uden alkohol, så jeg kan begynde at arbejde med mig selv. Det går allerede meget bedre, og er modtagelig for behandling nu. Skal begynde i noget "Genoptræning" og angst behandling inden så længe, og glæder mig helt vildt til at komme igang. Arbejde tænker jeg ikke så meget på her i første omgang, skal lige have styr på det andet først =)

_________________
NotoriskSpradebasse!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 feb 2018 22:11 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Så fedt! Glæder mig til at høre mere og jeg håber du opdaterer tråden løbende <3

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 feb 2018 23:51 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 sep 2008 17:04
Indlæg: 2080
Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Buttkraken skrev:
Så fedt! Glæder mig til at høre mere og jeg håber du opdaterer tråden løbende <3


Tak Butt! Skal nok opdatere - jeg har sindssygt overskud for tiden! :D

_________________
NotoriskSpradebasse!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 feb 2018 17:26 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 mar 2006 02:27
Indlæg: 5081
Dejligt at høre Bl0dpump, lyder til at du går en lysere fremtid i møde. Det er med garanti hårdt arbejde, men keep up the good work!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 feb 2018 18:19 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 dec 2014 23:50
Indlæg: 228
Geografisk sted: Nordjylland
...


Senest rettet af Freidrich Gauss 13 jul 2018 10:34, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 feb 2018 19:40 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 sep 2008 17:04
Indlæg: 2080
Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Bismann skrev:
Dejligt at høre Bl0dpump, lyder til at du går en lysere fremtid i møde. Det er med garanti hårdt arbejde, men keep up the good work!


Tak, Bismann! :)

Ja - det er helt sikkert hårdt arbejde, men også med garanti det værd. Jeg er nødt til at tænke mig om nu, det slider sku hårdt på kroppen. Er heldigvis sluppet rimelig uden ubehag og alt for mange dårlige dage. Så det skønt! Og specielt skønt at kunne huske hvad man laver :P

_________________
NotoriskSpradebasse!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 mar 2018 18:58 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 sep 2008 17:04
Indlæg: 2080
Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Jeg lovede en update, den får i hermed.

Jeg er stadig clean og høj på livet som aldrig før! Det er fantastisk at lykkes med noget man inderligt ønsker! :D
Jeg er nået til en erkendelse af at det er sådan min situation ser ud nu, og jeg nok aldrig lære at omgås alkohol på en fornuftig måde. Fuck det, har det også bedre uden.

Håber i alle har en dejlig dag og får en god påske! :mrgreen:

EDIT: Det er dog til tider lidt "kedeligt" ikke at få nogen rus, måske jeg prøver med en joint snart, det kan jeg styre uden problemer.

_________________
NotoriskSpradebasse!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 mar 2018 22:41 
Det lyder som en god og fornuftig erkendelse. Det er trods alt noget af det værste dope på planeten, og en menneskekrop fortjener ikke at blive opløst af det sprit. Så kæmpe klap på skulderen herfra BlOdpump, alt det bedste fremover :hjerte: :)


Top
  
 
Indlæg: 28 mar 2018 23:47 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jun 2007 15:11
Indlæg: 2500
Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Bl0dpump skrev:
... Jeg er stadig clean og høj på livet som aldrig før! ...

Det kan koges ned til den sætning der - Fuck hvor er det fedt! Rock on :rocking:

_________________
Halose findes ikke. Han bevæger sig under radaren, sætter sig imellem stole og vandrer alene rundt, imens du sover.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 mar 2018 01:44 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 okt 2008 01:42
Indlæg: 361
Hej Bl0dpump. Vi skrev lidt sammen for snart 10 år siden. Det glæder mig at du for alvor er ii bedring og det lyder virkeligt som er vendepunkt i dit liv!

Stor respekt herfra og ønsker dig alt det bedste. Du er fucking sej og det kræver nosser det der!

_________________
“I think of going to the grave without having a psychedelic experience is like going to the grave without ever having sex. It means that you never figured out what it is all about." - Terence McKenna


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 mar 2018 08:37 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 sep 2008 17:04
Indlæg: 2080
Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
MrPlanter skrev:
Hej Bl0dpump. Vi skrev lidt sammen for snart 10 år siden. Det glæder mig at du for alvor er ii bedring og det lyder virkeligt som er vendepunkt i dit liv!

Stor respekt herfra og ønsker dig alt det bedste. Du er fucking sej og det kræver nosser det der!


Hej MrPlanter! :)

Jeg husker dig skam stadig, men damn 10 år alligevel - tiden flyver afsted! Alt vel hos dig? :D

Og tusind tak for ordene, det var varmer sku.

_________________
NotoriskSpradebasse!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 mar 2018 08:39 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 sep 2008 17:04
Indlæg: 2080
Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Halose skrev:
Bl0dpump skrev:
... Jeg er stadig clean og høj på livet som aldrig før! ...

Det kan koges ned til den sætning der - Fuck hvor er det fedt! Rock on :rocking:


Præcis! Jeg fortsætter helt sikkert den gode stil, forhåbentligt for altid. :D

(Ihvertfald med alkohol)

_________________
NotoriskSpradebasse!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team