Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jun 2025 01:12

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej guys.

Jeg har efterhånden tage Coke i nogle år nu, og jeg har egentlig altid haft det super fint dagen efter, men jeg er begyndt ikke at kunne sove bagefter. Er der andre der har prøvet noget lign? Jeg har ellers altid kunne falde i søvn lige med det samme, men det er blevet svære og svære, og nu kan jeg slet ikke sove hvis jeg har taget noget. Så jeg ville egentlig bare høre om der er nogen der har det på samme måde, eller som ved hvad man kan gøre. Tak på forhånd

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Mindre dose
Indtag af coke længere tid før sengetid
Renere coke
(At være træt, fx fra motion.)

En af ovenstående eller i kombination skulle kunne hjælpe

Dedikeret medlem

ja et testkit må da osse være på sin plads som forslag..
test om det du får êr kokain og om der er andre aktive stoffer i.. (-eksempelvis amfetamin og lignende)

hvor tit tager du kokain?

Junior medlem

Tusind tak for svar folkens

Jeg syntes bare at det er rigtig underligt at det først er kommet, altså før i tiden der var der slet ingen problemer, men nu sker det hele tiden.

Ja altså nu har jeg egentlig prøvet en del forskellige ting, og jeg kan med det samme smage hvis det ikke er det jeg har bedt om, men det kan selvfølgelig være at jeg ikke er helt så skarp til det alligevel.

Jeg gør det ikke så meget mere efter at jeg ikke kan sove, det ødelægger lidt oplevelsen syntes jeg, men det sker nok 1 gang hver 3 måned eller lign. Nogle gange mere

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Hvis det er noget andet coke du får end før i tiden, kan det jo sagtens gøre hele forskellen. Selvom du køber fra samme kilde kan det jo sagtens være et helt andet batch

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: øen
Ikknogen skrev:
Ja altså nu har jeg egentlig prøvet en del forskellige ting, og jeg kan med det samme smage hvis det ikke er det jeg har bedt om, men det kan selvfølgelig være at jeg ikke er helt så skarp til det alligevel.

lol, du kan ikke smage om det er ren coke du står med

køb et testkit, så kan du finde ud af om det er dig eller pulveret der har ændret sig

Junior medlem

Jeg får tit fra forskellige steder, alt afhængig af hvor mange penge jeg har. Jeg tror ikke at det kan være fordi det ikke er rent det jeg får, da det sker hver eneste gang også selvom jeg køber det dyre.

Det kan godt være at det ville være en go ide at skaffe noget der hjælper med at sove, jeg har prøvet at ryge et par joints inden uden held, men det kan sagtens være jeg har brug for noget stærkere. Jeg ved bare ikke rigtig hvor jeg skal få fat i den slags henne? Jeg går ikke ud fra at det er noget jeg bare kan hente på apoteket?

Junior medlem

Sig til din læge at du har søvnproblemer og du har fået en seroquel/quitiapin af en ven og den hjalp. De fleste læger udskriver det med det samme ud fra mine erfaringer og det jeg har hørt. 25-50mg får mig altid dybt i drømmeland efter en gang coke.

Medlem

Uansvarligt råd..

Senest rettet af Rob Dyrdek 26 jan 2016 19:53, rettet i alt 1 gang.

Coca-entusiast
Brugeravatar

Geografisk sted: In your dreams, Pedro... In your dreams!
Ikknogen skrev:
Jeg får tit fra forskellige steder, alt afhængig af hvor mange penge jeg har. Jeg tror ikke at det kan være fordi det ikke er rent det jeg får, da det sker hver eneste gang også selvom jeg køber det dyre.

Det kan godt være at det ville være en go ide at skaffe noget der hjælper med at sove, jeg har prøvet at ryge et par joints inden uden held, men det kan sagtens være jeg har brug for noget stærkere. Jeg ved bare ikke rigtig hvor jeg skal få fat i den slags henne? Jeg går ikke ud fra at det er noget jeg bare kan hente på apoteket?

Medmindre du er ude og betale +1800kr for et gram kokain, så er det IKKE rent. God diamond flake til 8-900kr grammet i københavnsområdet ligger omkring 40-50% renhed og MAX 55%, er hvad mine undersøgelser viser.

Dengang jeg begyndte at tage coke for snart 10 år siden, havde jeg heller ikke de store problemer med at sove. Men dengang blev det for det meste indtaget sammen med rigelige mængder alkohol, hvor man lige skulle have en streg for ikke at gå under bordet. Men nu er det for mit vedkomne blevet vendt om, hvor det er kokainen der er i fokus, og så får man nogle øl til. Og det er sværere at sove på.

At kokain er svært at sove på er nærmere reglen end undtagelsen. Så det er ikke fordi du bliver snydt af din dealer, i højere grad end alle os andre gør.

Men som Frugthat også er inde på:

-Sørg for at der minimum går 3-4 timer fra du tager den sidste streg kokain til du ligger i din seng. Efter den sidste streg skylles næsen ved at suge varmt vand op gennem næsen indtil du kan mærke det i halsen og pust ud igen. Gentages 5-10 gange. Dette gøres for at forhindre kokain rester i at ligge og langsomt blive optaget igennem næse membranen, som derved gør at du ligger og bliver småblæst, når du prøver at sove.

-Drik dig eventuelt godt fuld, så du ikke mærker så mange af bivirkningerne ved kokain. Gerne i øl, så har maven nogle kulhydrater at arbejde med natten over.

-Sørg for at have noget mad i maven. Eller tag en protein shake, hvis du ikke kan få noget ned.

-Hvis ovenstående råd ikke er nok, så snak med din dealer og bed ham skaffe nogle benzoer. Jeg tager personligt selv 2styk 10mg valium efter en coke blæser, så sover man efter 45min.

:peace:Mvh.

-BILLED GUIDE: Sådan laver man kokain! Fra Blad til HCl: viewtopic.php?f=80&t=55695
-BILLED GUIDE: Oprensning af gade kokain til 99% Kokain HCl: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 80&t=51476
-Acetonevask af kokain: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 86&t=51577
-BOG: The Coca Homegrowers Guide: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... =1&t=51497

Senest rettet af Koalabjørnen 12 apr 2016 10:32, rettet i alt 1 gang.

Medlem

Koalabjørnen skrev:
Sørg for at der minimum er 3-4 fra du tager den sidste streg kokain til du ligger i din seng. Efter den sidste streg skylles næsen ved at suge varmt vand op gennem næsen indtil du kan mærke det i halsen og pust ud igen. Gentages 5-10 gange. Dette gøres for at forhindre kokain rester i at ligge og langsomt blive optaget igennem næse membranen, som derved gør at du ligger og bliver småblæst, når du prøver at sove.

-Drik dig eventuelt godt fuld, så du ikke mærker så mange af bivirkningerne ved kokain. Gerne i øl, så har maven nogle kulhydrater at arbejde med natten over.

Til det første, så ligger kokainrester ikke oppe i næsen og bliver langsomt optaget. Jeg går ud fra, at de sidder fast i bussemænd og andet snask, som gør at de ikke kan optages, fordi slimhinderne er tilstoppet.

Til det andet, så er det ikke god HR at drikke meget alkohol, når man indtager kokain. Nedbrydningen af alkohol og kokain skaber et biprodukt, cocaethylene, som virkelig ikke er sundt for leveren.

Men hold dig til dig til de andre råd som, stop indtag nogle timer inden sengetid og hold doserne lave, så burde det være muligt at sove.

Coca-entusiast
Brugeravatar

Geografisk sted: In your dreams, Pedro... In your dreams!
DDSIT skrev:
Koalabjørnen skrev:
Sørg for at der minimum er 3-4 fra du tager den sidste streg kokain til du ligger i din seng. Efter den sidste streg skylles næsen ved at suge varmt vand op gennem næsen indtil du kan mærke det i halsen og pust ud igen. Gentages 5-10 gange. Dette gøres for at forhindre kokain rester i at ligge og langsomt blive optaget igennem næse membranen, som derved gør at du ligger og bliver småblæst, når du prøver at sove.

Til det første, så ligger kokainrester ikke oppe i næsen og bliver langsomt optaget. Jeg går ud fra, at de sidder fast i bussemænd og andet snask, som gør at de ikke kan optages, fordi slimhinderne er tilstoppet.

Til det andet, så er det ikke god HR at drikke meget alkohol, når man indtager kokain. Nedbrydningen af alkohol og kokain skaber et biprodukt, cocaethylene, som virkelig ikke er sundt for leveren.

Men hold dig til dig til de andre råd som, stop indtag nogle timer inden sengetid og hold doserne lave, så burde det være muligt at sove.

"For det første", er der en masse upcut shit i det kokain vi får herhjemme, som ikke bliver opløst lige så hurtigt som kokain, og hvis man ikke hakker sit kokain ordentligt ud, kan der godt sidde klumper deroppe. Men ja bussemænd og andet skal bestemt heller ikke undervurderes.

"For det andet", er der en grund til at kokain og alkohol går hånd i hånd. Nemlig FORDI det blandes i leveren og danner cocaethylene, som rigtig nok er mere skadeligt for leveren (du sidder i forvejen og sniffer coke der er cuttet op med gud ved hvad, så lidt fra eller til..), men samtidig giver en kraftigere kokain rus. Det kan lidt sammenlignes med vodka og redbull. Hver for sig giver det 2 vidt forskellige effekter i og med alkohol sløver dig, og redbull kvikker dig op. Det er heller ikke helt sundt for hjertet, men det funger sgu bare :D Det er også derfor man bliver mere blæst, hvis man er lidt halv-snalret først, og derefter tager en streg. Kontra hvis man starter med at suge et par streger, og derefter begynder at drikke. Personligt kunne jeg aldrig finde på at indtage kokain uden samtidig at få en øl, eller andet alkohol holdig væske indenbords i løbet af aftenen.

Men ja, hvis man virkelig skulle passe på sig selv, skulle man kun sniffe 99% ren kokain og undgå at blande det med alkohol. Det er klart det bedste for leveren. Eller i det hele taget skulle man nok bare lade være med at tage stoffer.

No beef, just saying :P

-BILLED GUIDE: Sådan laver man kokain! Fra Blad til HCl: viewtopic.php?f=80&t=55695
-BILLED GUIDE: Oprensning af gade kokain til 99% Kokain HCl: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 80&t=51476
-Acetonevask af kokain: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 86&t=51577
-BOG: The Coca Homegrowers Guide: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... =1&t=51497

Medlem

Jeg er udmærket klar over klar over virkningen af de to stoffer sammen. Af den grund tager heller ikke kokain uden at blande det med alkohol, men jeg gør det så til gengæld meget sjældent, da jeg ved hvor skadeligt det er.

Men det er et harm reduction forum, så mener stadig det er forkert at anbefale, at man skal drikke sig godt fuld for at falde i søvn. Så er der langt bedre alternativer, som allerede er nævnt.

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Det der med at drikke sig godt fuld virker heller ikke særlig godt på søvnen. Nu er det mange år siden at jeg har drukket så meget at jeg fik tømmermænd dagen efter, men den gang jeg gjorde det, vågnede jeg altid efter 4-5 timer og kunne ikke sove særlig godt. Havde hovedpine, og var kronisk tørstig.

At tage benzoer som sovemiddel efter en coketur virker heller ikke særlig konstruktivt. De fleste af dem har en lang halveringstid, og derfor vil du være påvirket af dem i op til flere dage.

Hvad med at prøve seretonin? Det er tilmed en antioxidant og derfor beskytter den hjernecellerne mod alt for mange tæsk. Derfor er det godt at tage efter narko-indtag.

Derudover kan jeg anbefale at gå en lang tur, og nå at blive helt ædru. Når du kommer hjem fra turen, så spis noget mad. Hvis du ikke kan få brød ned, fordi det sidder fast i halsen på dig, så spis noget du kan hælde væske over - f.eks. mûsli.

Et gammelt husråd mod søvnløshed er varm mælk med honning. Det fantastiske er at det virker! Der er tryptofan i mælk, og jeg tror at kroppen optager det bedre, hvis mælken lige har været oppe og koge/simre. Spis evt. en banan til. Den indeholder magnesium og kalium, som virker muskelafslappende, og så giver det også lidt mæthedsfølelse, som er godt at sove på.

Cannabis og sex kan også få en til drømmeland - bagefter.

Det var mine råd til søvnløshed ;)

Hilsen Fanny

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]