Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jun 2025 04:21

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Hey gutter og kvinder..

Jeg havde som barn lidt astmatisk bronkitis, men jeg voksede stort set fra det og som voksen har det kun været når jeg alvorlig hals/lunge betændelse at jeg var nød til at bruge Bricanyl mixtur(dyr form men jeg havde ikke brug for meget..

For et par måneder siden lavede jeg et DMT udtræk af MHRB med renset benzin..

Jeg røg det 2x sent fredag aften og 1x søndag aften alle 3x var uden gennembrud til den anden side, men første forsøg var jeg helt væk fra denne verden, og så bare hvad jeg vil beskrive som et kæmpe "digitalt" mønster der bevægede sig..

På trods af at jeg er MEGET erfaren med Shrooms og LSD og har suget info om DTM og Ayahuasca til mig fra internettet i stor stil så havde intet af det forberet mig på hvor POWERFULL DMT er (og jeg brød ikke engang igennem)

De 2 efter følgende gange tog jeg kun 1 kraftigt sug og bevarede lige akurart jordforbindelsen..

DMT er insane vissuelt i forhold til shrooms/LSD..

Joe Rogan beskriver det sådan: DMT= (shrooms x 1'000'000) + Aliens

Og jeg vil give ham ret, dog ingen aliens (endnu)

Mit problem opstod i kombinationen af at stoffet er sygt potent kombineret med at jeg efter 3. Tur skulle hive efter vejeret og for at få luft (ikke det man ønsker når man er på jordens stærkeste psykadeliske stof)

Nå.. men jeg kom igennem natte men om morgenen besluttede jeg mig for at ringe til giftlinjen(første gang ever) og spørge hvad de kunne anbefale når jeg helst ikke vil fortælle min egen læge at jeg tager narkotiske stoffer da det kan resikere at påvirke hvad de vil udskrive til mig af smertestillende mm.

Giftlinjen kunne ikke rigtigt hjælpe, og dog hun fik mig overtalt til at tage til akutt tid ved lægen og sagde til mig at jeg jo ikke behøvede at nævne DMT oppe ved lægen, så jeg sagde bare at jeg havde haft astmatisk bronkitis og at jeg havde arbejdet med renset benzin dagen før og så fik jeg en inhalator spray (ikke turbo inhaler) og det hjalp..

Men føler at min hals og øverste del af lungerne har måske 5-10% men grad og har en del mere slim.. men bruger ikke længere inhalatoren dagligt.. så det går den rigtige vej..

Før kunne jeg både ryge cigaretter og cannabis uden nogle problemer men efter er min hals/lunger mere følsomme.. jeg kan ikke 100% sikkert sige, om det var stoffet, rester af opløsningsmiddel el. Temperaturen på dampen der gjorde udslage, men tror mest på ar det var en kombi af alle 3....

Mit råd til Astmatikere i alle afskykninger, hvis i vil prøve DMT så prøv Ayahuasca istede og start med en dosis i den lave ende (og husk at tjekke MAOI kost og medicin typer der er NO GO!
SSRI og Tramadol kan nævnes i fleng)

Mvh. Bright..

Ps: Jeg kan stadig mærke at jeg har nerverne uden på tøjet hver gang jeg kommer til at tænke på DMT....

Medlem
Brugeravatar

Puh det lyder godt nok ubehageligt, håber du snart er ovenpå igen!
Jeg kunne alligevel ikke lade være at grine af Joe Rogan citatet hehe.
DMT lyder godt nok uhyre spændene

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
Det lyder som noget halv beskidt stads du har røget, har selv atsma og kan ryge lidt af hvert (dårligt ristet bongmix med mere) uden at der sker det store. Jeg tror ikke du skal være bekymret for bivirkninerne efterfølgende, det går jo som du selv siger den rigtige vej, er du sikker på at du fik et astma anffald og ikke bare fik generelt taget en alt for stor og krads lunge' måske føltes det ekstra slemt fordi man var midt i et peak, og de der "kramper" lungerne kan lave når man forsøger at få vejret efter en ordenlig hostetur kan virkelig føles ufede på stærkt psychedelia. i som VIRKELIG' man kan gå hen og tro man blive kvalt. kan huske engang jeg røg på en jordfed, hostede så meget efterfølgende at jeg kunne smage blod i munden, var øm i halsen 2-3 dage efter og kunne mærkes hver gang jeg røg en joint, eller spiste noget.

til den seje slim ville jeg helt sikkert få lavet mig noget ingefær the med lidt honning i- det er godt slimopløsende og god imod en øm hals. (virker også godt på halsbetændelse, især sammen med en timian the der dræber bakterierne)

måske du skulle prøve at ryge noget "andet" dmt næste gang, eller som du selv siger meget mindre doser og dermed mindre lunger :P det lyder i hvert fald ikke rart, håber du kommer oven på igen hurtigst muligt.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Wonderland
Hvordan "røg" du det? Crack pipe?
Hvis temperaturen bliver for høj og DMT'en brænder i stedet for at blive dampet, så kan det blive en rigtig krads oplevelse for halsen.

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Har lidt svært ved at finde sammenhæng i det du skriver, men umiddelbart skulle du måske overveje at anskaffe dig noget DMT du ikke selv har lavet?
DMT smager lidt underligt, men det er nu ikke fordi jeg synes det er krads på nogen måde når jeg ryger det.

Dog har jeg oplevet det du beskriver med hash. Det er ikke en sjov omgang.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Jeg har personligt sådan ret følsomme lunger og hals (kan dog stadig godt suge bong, men ikke altid uden omkostninger), men syntes heller ikke dmt var krads overhovedet eller ubehageligt i lungerne. Så det kunne måske godt lyde til det var dit produkt?
Hvordan smagte det?

Dedikeret medlem

hej Bright!
det lyder da lidt nitten..
hvor længe stod det i træk? og hvor lang tid fik det at fordampe i? -for jeg er selv kommet til at putte nol i en tæt beholder, inden det var helt afdampet.. føj for en astma-joint :P <-smiley m halv lunge ud af munden
mvh STOP

Det lyder godt nok træls, det du har været igennem:(

Selv har jeg eksperimenteret lidt på kryds og tværs med dmt, og jeg har selv prøvet at hive efter vejret, og jeg mener, at det er når angsten overtager en, og man tror at man ikke kan trække vejret. Det er min opfattelse.
Dmt kan være så angst triggende, at man tror det er løgn. Men når man så overvinder angsten, er det lige så overvældende lækkert, givende og indsigtsfuld, som det også kan være forskrækkende, når man mister kontrollen på angsten.
Jeg har ingen info vedrørende om dmt kan udløse astmatisk bronkitis, men jeg har også prøvet ayahuasca, og det er ihvertfald afskyeligt og svært at indtage. Og jeg har min tvivl omkring, at det er selve dmt´en der har udløst astma´en, men måske mere restmateriale fra produktionen, eller er det kun det psykiske/angsten, der har trigget det.

Jeg håber at du får det bedre, og god rejse videre:)

Vh Ø Tripperen!

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Hvordan så slutproduktet ud, hvordan røg du det og havde du oprenset produktet på nogen måde? Lyder som en ubehagelig omgang men man skal være ret varsom, når man arbejder med hjemmeekstrakter med kulbrinter...

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Ø Tripperen! skrev:
Det lyder godt nok træls, det du har været igennem:(

Selv har jeg eksperimenteret lidt på kryds og tværs med dmt, og jeg har selv prøvet at hive efter vejret, og jeg mener, at det er når angsten overtager en, og man tror at man ikke kan trække vejret. Det er min opfattelse.
Dmt kan være så angst triggende, at man tror det er løgn!

Sidst lå jeg også og hev efter vejret, bare for at være ekstra sikker haha.
Men man må bare slappe af imens og stole på ens sitter.

Medlem
Brugeravatar

Hvis ikke du har 100% styr på, hvad du laver med fx rensebenzin, så lad være at lave det selv!

Derudover tænker jeg også lidt, som ØTripperen er inde på, at det kan være psykisk fremkaldt astma. DMT i alle former er sindssygt kraftigt stof.
Helt afgjort ikke egnet til alle! Nogle har psyke til det - andre har ikke.

Jeg er enig med dig i at astmatikere gør klogt i ikke at ryge noget som helst - og slet ikke DMT. Både røgen og det meget intense og hurtige trip kan trigge astma.
At drikke ayahuasca starter en lang rejse, som også kan være meget angstprovokerende, fordi DMT er så anderledes....og hvis man bryder igennem...pyyyyha så kan det være virkelig surrealistisk, med væsner fra verdener man aldrig i sin vildeste fantasi har kunnet forestille sig. Så DMT skal man være klar til :) og altid have en guide/tripsitter, der er erfaren med DMT.

Håber det går bedre med luftvejene. Pas nu på dig/jer selv derude!

Buttkraken
Ja det er nemlig rigtigt, at bevare roen er kunsten, og det er først der at DMT bliver virkelig indsigtsfuldt og lækkert:D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]