Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jun 2025 15:32

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej med jer :)

Er ny herinde på psy forummet, men jeg sidder med et dilemma som jeg ønsker og forespørge om inden jeg kontakter min kommunes misbrugs center eller stedets læge her ..

Min situation er sån, at jeg boede i Fredericia, og var tilknyttet centret der.. Jeg fik gabba og seroquel der, imens jeg kørte mit side misbrug som bestod af, morf og rivo - amf - coke - hash - mdma ..

Jeg er nu røget på krisecenter på Sjælland da jeg havde gæld til to mennesker fra hver deres gruppering, pga farlige omstændigheder ..

Den eneste grund til jeg nu har en måneds clean er fordi jeg ikk har mulig for at få fat i noget som helst. Jeg har de sidste 2-3 uger haft det helt af helvede til, jeg ønsker ikke at have side misbruget, men jeg sidder med et ønske om at starte op på sub, både for at få det bedre i mig selv, og for at når jeg er færdig her og skal ud til dagbehandling/ lejlighed ikke behøver gå og ta noget..

Mit spørgsmål er om der er nogen der har erfaringer med om det kan lade sig gøre for mig på det grundlag? Kan mærke at hvis jeg ikk gør det, ryger jeg direkte i igen.. Lige så snart muligheden byder sig for mig.

Jeg laver opslaget da stedet jeg er på, har nogen underligt magtsyge mennesker siddende i medicin afdelingen ..

Jeg er nede på 2 gabba af 400mg nu, hvor jeg fik 6 før, og får 50mg seroquel morgen, middag, og aften.. Seroquelne hjælper ikk på den måde jeg har det psykisk/fysisk dårligt, men det gør sub, da jeg fik er par af en af de andre beboer i sidste uge ..

Synes ikk jeg ku se en tråd af lignende slags ;)

Mvh Marc

Dedikeret medlem

hej! og velkommen til!
hmm jeg tror at du godt vil kunne få substitution, hvis du fortæller MBC om din lyst til en bedre fremtid.. (eller viser dem dit indlæg..) jeg ville henvende mig til misbrugscenteret og forklare dem hvordan det står til.. det bør være nok at du har ustyrlig trang trods gœld mv.. det burde ikk være nødvendigt at møde op helt ristet for at gøre opmærksom på ens problematik..
jeg er selv på sub.
-alt god herfra
mvh STW

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]