Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 22:50

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Efter en kæmpe emma nedtur og den dertil hørende angst, har jeg været meget plaget og troede virkelig jeg skulle dø og blive sindsyg hver dag...efter 4 måneder cirka er jeg ved at få det bedre, jeg er stadig plaget af en rimelig grov uvirkelighedsfølelse. Men jeg er ved godt mod! og har efterhånden en god indre ro(i stærk modsætning til før) jeg kan kun sige at den totale accept af angsten er det der har hjulpet jeg er ikke længere fustreret over angsten og jeg acceptere min situation som den er, og glæder mig til det er over, men lever dog et fint liv på trods af den dumme angst

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Hej bananen1234, kan du fortælle lidt mere om hvor meget mdma du tog før du holdt op for 4 mdr siden?
Det glæder mig, at du er kommet dertil hvor du har fred i sindet med din angst. Det er den rette vej fremad at accepterer sig selv :)

Hilsen Fanny

Junior medlem

Kun én bombe med 0,2, men havde også taget ca. 10 52 mg. concerta og røget pind og drukket i to dage

Junior medlem

Fedt at høre at det er ved at ebbe ud igen med angsten og nedturen. Dejligt! :-)

Jeg har oplevet MDMA-nedtur på godt og vel et halvt år (er gennem det nu) efter mindre end 100 mg MDMA til en festlig aften. Den angst, den glemmer jeg aldrig. Holy fuck. Godt det har lagt sig igen.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Ret mig hvis jeg tager fejl, men MDMA i sig selv burde ikke kunne fremtvinge angst i så lang tid (3-6 måneder) alene. Jeg tror i lider af angst, måske ikke en alvorlig angst, men det kunne være det lå dybt i jer et sted - og det så blot blev hevet frem når i tog MDMA. Måske man kunne arbejde med det INDEN man tog stoffet igen, så en ny tur med stoffet evt ville varer et par dage kun, før man er klar i hovedet.

Jeg ved Fanny ^ har en stor viden om angst??

Junior medlem

Bl0dpump: Jeg tænker stress muligvis har været med til at forårsage det. Jeg har aldrig haft angst (uden for stofindtag) før, så tror kombinationen af for en forjaget hverdag og så en lidt for vild fest med MDMA gjorde udslaget. Men jeg siger dig, det er det vildeste angst jeg oplevet nogensinde. Not funny.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
JyskMorfar skrev:
Bl0dpump: Jeg tænker stress muligvis har været med til at forårsage det. Jeg har aldrig haft angst (uden for stofindtag) før, så tror kombinationen af for en forjaget hverdag og så en lidt for vild fest med MDMA gjorde udslaget. Men jeg siger dig, det er det vildeste angst jeg oplevet nogensinde. Not funny.

Ja, det vil jeg gerne tro. Angst er bestemt ikke sjovt! Jeg kan sagtens følge dig - jeg lider rigtig meget af angst i hverdagen. Nogen gange så slemt, at jeg ikk en gang kan gå ud og tømme min postkasse, og andre dage mærker jeg det slet ikke. Men det værste man kan gøre, er IKKE at gøre noget. Bare kæmp imod! =)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
bananen1234 skrev:
Efter en kæmpe emma nedtur og den dertil hørende angst, har jeg været meget plaget og troede virkelig jeg skulle dø og blive sindsyg hver dag...efter 4 måneder cirka er jeg ved at få det bedre, jeg er stadig plaget af en rimelig grov uvirkelighedsfølelse. Men jeg er ved godt mod! og har efterhånden en god indre ro(i stærk modsætning til før) jeg kan kun sige at den totale accept af angsten er det der har hjulpet jeg er ikke længere fustreret over angsten og jeg acceptere min situation som den er, og glæder mig til det er over, men lever dog et fint liv på trods af den dumme angst

Glad for at høre du er på rette spor, dog vil jeg lige give dig en bemærkning med på vejen. Du skriver du har accepteret angsten, men samtidig at du glæder dig til det er overstået. At glæde sig til noget negativt er overstået er det sammen som ikke at have accepteret tilstanden helt endnu, fordi i det man fuldt ud har accepteret og går i et med den negativ følelse forsvinder den af sig selv (måske med undtagelse af et åbent benbrud eller lignende).

Det er i hvertfald min opfattelse af fænomenet.

God bedring :)

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Junior medlem

Jeg kender godt til det du skriver, følelsen af det hele virker uvirkeligt, sammen med angst.. det hele skete for mig for 3 måneder siden ca, var godt sprød en aften, valgte så at ryge med på en joint, hvilket jeg ikke skulle have gjort. siden den aften, ændrede mere eller mindre mit syn på alle ting. er dog ved at komme over det nu, men ikke helt, men er på rette vej.. tro mig det har sku heller ikke været nemt for mig i den sidste stykke tid...

se evt mine egne inlæg, så kan du se hvad der er sket for mig..
tag den øverste først.
viewtopic.php?f=4&t=49972
viewtopic.php?f=5&t=50256

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]