Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 14:39


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 147 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Forfatter besked
Indlæg: 21 sep 2021 11:31 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Sådan med HR øjne er den der nok lidt ved siden af Mr Gone men velkommen tilbage.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 sep 2021 11:55 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Blive ved hjælper 0% hvis det ikke integreres imo.

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 nov 2023 15:07 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Genopliver lige en gammel tråd.
Jeg er begyndt som frivillig på et plejehjem hvor jeg er på demens afsnit nogle timer om ugen - det er en fed oplevelse på så mange planer.
Da jeg erkendte at skulder ik kommer til og holde til at fiske hverdag mere, så ville jeg ligge nogle pauser ind og det kan jeg jo ikke, når der er fisk medmindre jeg skal noget andet.
Havde tænkt skolen men en af mine veninder foreslog plejehjem der ku de godt bruge en hånd.
Så selvom hælen ik var noget nær iorden kastede jeg mig ud i det og ja tak bedste beslutning længe.
Jeg havde tænkt sådan noget besøgsvenagtig men chefen sagde vi prøver og starte i demens afdelingen (hvilket gir god mening de ville jo hurtigt glemme hvis jeg ik holdt).
Nu tænker jeg det bliver ved med at være demens afdeling for det gir faktisk god mening.
Men sikke en oplevelse det har været og sundt for mig lige og få aktiveret empatien og dekalibiret fokus et par gange så hjertelig tak for det.
Et ondt år ender godt hvem sku ha troet det, jeg har da aldrig været ramt af en sådan flodbølge af uheld i træk som i år normalt slutter det i 3, men tænker jeg er over 13 og stadig tællende, men pyt jeg har fået noget andet og gå op i :hjerte: også tager jeg mig af uheldene som de sker.
Næste projekt rockwoll og lap elinstaleringshuller.
Hader rockwoll.dk@lavttilloft.host


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 nov 2023 11:21 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 26 apr 2021 23:50
Indlæg: 99
Jeg hjælper også de ældre når jeg kan, mens jeg halter på mit højre ben.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 nov 2023 12:00 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
:hjerte: Fkn taxamike
Her er det venstre men mon ikke det bliver bedre!
Første time i Rockwool overstået nu er der dømt pause til jeg får tapen til at lappe dampspærs hullerne.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 nov 2023 21:37 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 aug 2004 19:48
Indlæg: 568
Geografisk sted: Midt i Psychedelianus
Kææææære FSO.

Jeg må indlede med, at jeg ikke har været aktiv i mange år herinde, så det er først nu jeg falder over din tråd (med dybeste respekt for alle jer andre der også har bidraget). Det tog mig et par dage at få læst den igennem.

Det slår mig hvor sindssygt sejt og åbent et menneske du er. Det er tydeligt at forstå, at du virkelig har nogle dæmoner at holde i skak, og at du trods ar på sjælen kæmper videre for at få et godt liv.

Jeg bliver inspireret til at dele min egen udvikling herinde en dag, trods den på ingen måder kan sammenlignes med den saga uden sidestykke du fremlægger for os her i det brune. Men det må vente til en anden god gang (:

Det eneste jeg kan sige er tusind tak for læsning og fucking hold ud! Hver dag er en ny dag!

Tyler


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 nov 2023 13:57 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Tak for det tyler :) syntes faktisk at kampen mod dæmonerne er blevet lettere meget er glemt og fiskeriet har været med til at overskrive harddisken.
Jeg har stadig noget med temperament, det paranoide og mit sort hvide syn på tingene noget af det stammer helt sikker fra misbruget af benzoerne, hvilket min læge fik mig til at indse her for nyeligt og tak for det.
Tramadolen fik jeg smidt sidste år, hvilket var en hård kamp som fik skubbet til min psyke, men dejligt at være foruden og de trælse bivirkninger tør hud og ondt i området omkring galdeblæren er nærmest forsvunden.
Nu kan jeg mærke min krop og jeg arbejder med at få stoppet op ved smerte i stedet for at dulme det og “fiske” igennem.
Min gamle ven thc mødes jeg med af og til og nogen gange lidt for tit men det er ikke blevet til hver dag og det prøver jeg at holde fast i.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 147 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 4, 5, 6, 7, 8

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team