Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 07:24


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Indlæg: 20 apr 2014 20:33 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 16 mar 2014 10:26
Indlæg: 6
Jeg har btw stadig ingen hallucinationer, men det der er intet der føltes virkeligt. Det er en virkelig skræmmende følelse.
Det som om jeg ser alt ting for første gang.
Jeg har prøvet at bevæge mig udenfor, men det godt nok også svært. Jeg kan ikke være udenfor mere end 20-30 min af gangen


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 maj 2021 22:16 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 okt 2011 20:34
Indlæg: 26
Beklager hvis jeg tager denne gamle tråd op igen. Men føler ikke der er blevet svaret på de sidste indlæg tilstrækkeligt.
Håber du er kommet dig over din dårlige oplevelse. Det er på intet tidspunkt tiltænkt at skulle være en last at have med substanser at gøre der kan virke euforiserende. Det er tværtimod et festadditiv. Hvis du har på fornemmelsen at det hele drejer negativt skal du stoppe, med at indtage mere og sige fra hvis det bliver tilbudt. Forbliver symptomer som søvnmangel, eufori, eller tanker der kan lede på at du oplever alle er imod dig eller er dæmoner eller andet (har været der) så søg læge og de vil kunne tilbyde dig et forløb som passer lige til dig. Håber på du kommer videre og at mit svar ikke er for sent. Se positivt på det, det er ikke meningen med det galskaben at det skal blive hængende men tværtimod være en forbigående positiv oplevelse som til sidst spørger dig om du vil have mere :eyes: Hygge til :)

PS. Husk at sig til dig selv at det bliver en god oplevelse. Så bliver det som regel også en god oplevelse. Lad dæmonerne forblive hvor de er.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team