Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 03:38

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej Forum.
Jeg søger en læge der ser metadon som noget der hjælper folk, og ikke noget man for en vær pris skal undgå.
min nuværende læge er på vej på pension han har givet mig metadon siden jeg var 16-17 år og jeg er idag 36.
Han bæger en stor del af æren af at jeg idag lever et normalt liv med kone og 2 børn og arbejder som selvstændig i min egen lille virksomhed.
Jeg har heller ikke nogen form for side misbrug, selv alkohol bruger vi ikke her. Jeg har altid kunne tale ærligt med min læge om at skruge dosis op og ned efter MIT behov (er dog sikker på at han ville stoppe hvis jeg var urealistisk)
Jeg ville sansynligt havde havnet i rende stenen for mange år siden hvis han ikke havde passede på mig.
Men nu er den tid slut.. og jeg ønsker ikke at komme på det lokale narko klinik og blive behandlet som en løgner og prøve at blive ned trappet efter deres nyeste akkopuntur kursus metoder, eller bare vente på de har en dårlig dag, og skal se hvor meget det vil ødelægge for mig hvis man leger lige med at udskifte min metadon dosis med nosinan el. truxal...
Hvis der er nogen der kender en læge der gerne VIL hjælpe og forstår hvad det drejer sig om ville jeg blive glad for at hører fra jer. Eller en henvisning til andre forummer eller andet der måske kunne lede mig vidre.
Og hvis der er nogen der har flames og sure opstød i ærmet så bedes de hoppe vidre da det ikke det jeg spørger til.
Pfh. Tak til alle jer gode mennesker.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nový židovský hřbitov
Hvor i landet søger du? Må man -ligeledes- spørge hvorfor du tager din metadon?