Hej alle,
Først lidt baggrund. Jeg er en fyr på 25 år, og prøvede for første gang i mit liv at tage kokain for ca. et år siden (oktober 2011). Det var en sygt fed fornemmelse og jeg har faktisk siden da taget kokain i weekenderne. Ikke hver eneste weekend, men sådan de fleste weekender, nogle gange med 1-2 ugers mellemrum. Jeg har altid kun sniffet det, aldrig røget crack eller andre metoder. Jeg synes aldrig mit forbrug har været overdrevet, og jeg har max sniffet 1 gram per gang, men for det meste altid kun delt 1 gram med en anden, så det har aldrig været sådan helt vildt overdrevet, og det har altid kun været kokain, for jeg har aldrig blandet det med noget andet udover alkohol.
Lørdag den 27. oktober 2012 var sidste gang jeg sniffede kokain, og det virkede ikke specielt godt. Jeg kastede dog op den nat, men det skyldes nok mere den enorme mængde af shots/sprut og øl jeg drak samtidig, det har jeg prøvet mange gange.
Men jeg fik om søndagen vildt ondt i hovedet og sådan en stikkende fornemmelse i hjertet. Det er ikke sådan en hovedpine som man kender den, men mere sådan en skærende fornemmelse der starter i baghovedet og bevæger sig over i panden og så forsvinder igen. Samtidig kan jeg også godt blive lidt svimmel. Sådan en fornemmelse af hvor man har siddet med hovedet ned af og rejser sig hurtigt op. Det kommer og går sådan hele tiden.
Smerten i hjerteregionen kommer og går også hele tiden, og jeg kan mærke sådan en ubehagelig stikken ved hjertet. Nogle gange føles det som om at det stikker direkte i hjertet, og jeg kan føle jeg bliver meget sløv sådan ganske kort, men så forsvinder det igen. Hvis jeg ligger ned og halvsover, så føler jeg næsten ikke noget, det mere hvis jeg sidder op ved computeren eller laver noget fysisk arbejde.
Nu har det stået på i godt en uge, og det er ikke blevet bedre synes jeg, og det gør mig sgu lidt bekymret nogle gange. Jeg har overvejet at søge læge, men sidst jeg gjorde det med samme symptomer, der fik jeg taget en EKG scanning og fik at vide jeg ikke fejlede noget. Hverken med hjerte eller hjerne, men han sagde jeg skulle stoppe med at tage stoffer, selvfølgelig.
Jeg begyndte at læse lidt om symptomerne osv. og blev lidt mere bekymret for mit helbred, jeg er faktisk halv bange (måske lidt paranoid sagt, men alligevel) for jeg ved jo ikke hvad der sker med mig, og under min søgen på nettet fandt jeg så denne side, og tænkte jeg lige ville høre her om I evt. har prøvet det her før?
God dag