Jeg har selv kronisk hovedpine, og fejler en del ting ud over det, og jeg må sige at det skulle være meget mystisk hvis du havde Hortons eller migræne, som jeg ser det, er din læge ikke ret god, skift ham/hende ud med det samme.. tro mig jeg ville være død flere gange nu, hvis jeg ikke selv checket tingene efter og stolet blindt på lægerne.
Du fik problemerne efter en byld i halsen, var det en lymfeknude, eller skjoldbrusk kirtlen eller sad bylden bare i siden ? Det kunne være tegn på noget andet specielt hvis du har haft det dårligt lige siden, det kan være sukkersyge, problemer med lever eller nyre når du drikker hver weekend (nu ved jeg ikke hvor mange år du har gjort det eller hvor gammel du er), eller i værste tilfælde kræft. Jeg ville lægge alkoholen på hylden i nogle uger, og insistere på at få lavet nogle mere gennemgående blodprøver.
De fleste tilfælde af hovedpine kan også skyldes tand problemer, selvom smerten ikke kommer fra tanden, typisk er det en lille del af roden som er betændt, og det kræver et røgten for at se det, og det kan være meget lidt, mange har ondt i panden eller noget af øjet, bliver fejl diagnostiseret af læger, som hovedpine patienter, når der i virkeligheden er betændelse typisk i +-2 tænderne (de lange lige ved siden af fortænderne), jeg har mødt mange som har været fejl diagnostiseret i årevis på hovedpine klinikken, indtil de fik et tand check.
Held og lykke med det