Drupe skrev:
Zorglub skrev:
Lyder til at det sker for de fleste, jeg har lige skrevet et indlæg i syntetiske stoffer forummet om det. Du skal nok overveje at skære kraftigt ned så snart du kan, det ser ud til at når man misbruger længe holder de fleste positive effekter op og for nogen bliver de endda lige modsat. Der er nogen der kan skære ned igen til det de oprindeligt fik udskrevet af lægen og beholde den positive effekt men uden de får en rus, men det er nok svært når man altid forbinder pillerne med en rus.
Det er interessant hvor stor lighed der er på ritalin og alt anden narko, når man snakker om det. Skift "fik udskrevet af lægen" ud med "plejede at købe hos pusheren" og det ku lige så godt handle om mdma eller amfetamin. Det er bare et spørgsmål om forhandler, ikke en skid andet.

MDMA på recept NU!
Nigga, please.
Der er sgu stor forskel på at sidde og spasse med øjnene og svinge med kæben mens alting bare blæser og suser omkring én og alle følelser er så intense at det næsten gør ondt, og så at være på et stof der virker som en slags forstærket kaffe.
Måske kan man også blive "blæst" hvis man tager store nok doser ritalin, men jeg tvivler på at man kan få samme opkvikkende og fokuserede effekt på MDMA som på ritalin, selv hvis man tager lavere doser.
Jeg ville ihvertfald IKKE vælge MDMA hvis jeg skulle skrive en længere matematik-aflevering. Ritalin derimod...
Det er ikke et argument mod frigivning, bare mod din sammenligning af MDMA og ritalin.