Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2024 13:00

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: Pas nu på!
Indlæg: 28 okt 2003 23:47 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 28 okt 2003 02:01
Indlæg: 3
Jeg bor i en lille bonde by som består af en lille købmand et par sutter som står og drikker deres øller oppe ved købmanden, et par venner, og en station.
Livet er kedeligt og der er intet at lave, men det kunne der jo laves om på.
Vi blev ældre(16-17 år) og besluttede os for at starte med at gå i byen, en fredag aften som alle andre.
Og her startede det, vi hopper ind i en taxa bliver smidt af ved et diskotek og alt kører.
Vi indtager diskoteket med stil stang Bacardi og lidt mere til.
Som aftenen går begynder vi at snakke med nogle forskellige mennesker som inviterer os med til morgen fest fint nok med os.
Da klokken bliver 5-6 stykker smutter vi hjem til ***** og drikker videre.
Folk var vildt oppe at køre lige udover mig og mine 5 venner, pludselig siger en af fyrene til festen om vi vil prøve noget sjovt tjoooo hvorfor ikke, han tager os med ud i køkkenet og siger vi skal lukke øjnene og tælle til 5 og synke, kan man være mere naiv end os men ok, så dumme som vi var, gør vi det, og for at gøre det kort ender det med at 2 af mine venner får det frygtede bad-trip de andre 3 tramper inde i stuen mens jeg leder efter en pige jeg kan hygge mig med, alt i alt en vellykket aften for en 17 årlige som vil prøve nye ting.
Men det var kun starten pludselig blev det en vane vi fik nye venner begyndte sågar at rive streger i hverdagen og lamme os med alt hvad der var at skaffe svampe, Poppers, kiks, amf, coke LSD og så går den ellers bare derud af.
Kørte på det femte år på stoffer, jeg var flyttet til kbh og begyndt at studere,
Min erfaring med stoffer var vokset markant og min viden inden for de forskellige stoffer var enorm, men det var jo godt nok lige udover en lørdag aften, det var tid til endnu en bytur skulle til techno fest i København og alt var godt jeg pakker mit grej eller rettere sagt jeg æder og sniffer det, mødes derefter med nogle af mine venner og vi indtager ellers byen, festen er fed og det kunne ikke blive bedre jo fordi pludselig dukker en fyr op og spørger om jeg vil købe noget af ham. Så blæst som jeg er svare jeg ja uden tøven og respekt for stoffer som man skal ha, går med ham ud på lokumet, stikker manden nogle penge får en pose med små tykke orange lignede klumper(ALDRIG set det før) manden forsvinder så hurtigt som han får pengene og jeg tænker bare at det havde en fed farve og slikker ellers posen ren.
Jeg vader derefter ind på diskoteket og kigger mig om alt er lyst musikken er væk jeg forstår ikke noget pludselig med et som blev jeg ramt af et lyn sidder jeg inde i et hvidt rum ingen dør kun mig og en sort plet på væggen(Lidt matrix-agtigt) jeg fatter ikke en skid alt virker så virkeligt som var jeg ved mine fulde fem, jeg niver mig selv i armen den var god nok det gjorde ondt, jeg overvejer om jeg skulle prøve at se om jeg kunne hoppe igennem den hvide væg og flygte(var bange for den sorte plet så turde ikke at nærme mig den kan stadig tydelig huske at jeg nærede større frygt for den prik end at dø men af en eller anden grund tænkte jeg ikke så meget på den), men jo mere jeg tænkte på at flygte jo mere træt blev jeg i benene.
Pludselig med et kom der farver i rummet ikke bare klatter på væggen men en form for det gode gamle svampe trip farver, lidt underligt men på en måde også yderst smukt og betagende, pludselig hører jeg en stemme som skriger mig i hovedet og med et vågner jeg med næseblod liggende på en båre smerter i hele kroppen og kan se på mit tøj at jeg har ligget og brækket mig udover det,
Stemmen var min ven som følger med ind i ambulancen og over på sygehuset på vejen får jeg krampe anfald og mit næseblod tog til, dette er dog ret uklart for mig men min ven har fortalt det.
Jeg vågner 2 dage efter på hospitalet med smerter, og den første tanke var at jeg skulle væk men glemte det hurtigt da smerterne var for store pludselig ser jeg min mor og far komme ind i stuen min mor græder mens min far prøver at holde tårne inde.
Hvad der skete derinde er derefter ret lige meget det er forbeholdt mig og min familie, men da jeg kom til kræfter igen svor jeg aldrig at røre stoffer igen.

Jeg har nu været clean i 3 år og det skal forblive sådan, det jeg vil fortælle med den her historie er at jeg ved godt at mange af jer har meget erfaring og ikke er så dumme og gøre sådan noget lort som mig, men der er altid nogle som der ikke kan styre sig helt, ville bare lige skrive hvor galt det kan gå hvis man ikke respektere stoffer, for det er et farligt stof hvis det ikke bliver behandlet ordentligt.
Så næste gang i er i byen så tænk det lige igennem en ekstra gang det i gør elller det i tager-

Fed hjemmeside ellers!


Top
 Profil  
 
 Titel: Pas nu på!
Indlæg: 28 okt 2003 23:56 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 aug 2002 01:01
Indlæg: 2651
Geografisk sted: I mulmehulen
Meget god post, men den tilhører nu mere ind under generelt...

Men tak fordi du gad dele din historie [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

-Jurengju


Top
 Profil  
 
 Titel: Pas nu på!
Indlæg: 29 okt 2003 00:18 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jan 2003 02:01
Indlæg: 4780
Mange tak for din post! Det er skræmmende læsning, men det er godt at få den side af sagen med også. Dit eksempel er jo desværre ikke enestående, og det lyder som om at du endda har været så heldig at du er kommet igennem det uden større skader på forstand og helbred(ret mig endelig hvis jeg tager fejl). At læse din historie får mig til at overveje ansvarligheden af mit eget stofbrug en ekstra gang, hvilket altid er sundt.

Din post er også et godt eksempel på hvorfor det er så vigtigt at udbrede information om hvordan man reducerer eller helt undgår skaderne ved stofbrug. Jeg er helt sikker på at mange oplevelser af den ovennævnte slags kunne være undgået, hvis de pågældende folk fra starten havde været klar over hvordan man omgås stoffer på en ansvarlig måde.

Og endnu en gang tak fordi du deler din historie med os! [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]


Top
 Profil  
 
 Titel: Pas nu på!
Indlæg: 29 okt 2003 00:19 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 29 aug 2003 01:01
Indlæg: 25
Geografisk sted: horsens
god historie

men nu vil jeg gerne vide hvad de små tykke orange lignede klumper er for noget...

skal ikke have noget men er nysgerrig efter hvad der kunne slå dig sådan ud [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]


Top
 Profil  
 
 Titel: Pas nu på!
Indlæg: 29 okt 2003 00:21 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 20 okt 2001 01:01
Indlæg: 2694
Geografisk sted: Påskeland
Hvad var de tykke orange-farvede klumper ?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 okt 2003 22:29 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 07 maj 2003 01:01
Indlæg: 582
Geografisk sted: Østjylland
suset skrev:
.. begyndte sågar at rive streger i hverdagen og lamme os med alt hvad der var at skaffe svampe, Poppers, kiks, amf, coke LSD og så går den ellers bare derud af.


Det var vist der man skulle vågne op og tænke over hvad man lavede! :)

Ville også gerne vide hvad de klumper har været.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 30 okt 2003 23:34 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 28 okt 2003 02:01
Indlæg: 3
som jeg skrev før havde jeg aldrig set dem før, lidt spookie! når jeg nu selv tænker tilbage skulle jeg selfølig aldrig havde gjort det, men på den anden hånd var det faktisk et meget spændende trip, har aldrig selv set eller hørt om andre der er kommet så lang ind i deres trip! ment med at kroppen og sindet har lukket fuldstændig af for min omverden selv lyde kunne ikke trænge igennem!


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 31 okt 2003 03:18 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 30 jul 2003 01:01
Indlæg: 39
Geografisk sted: Hovedstaden i Jylland
suset skrev:
som jeg skrev før havde jeg aldrig set dem før, lidt spookie! når jeg nu selv tænker tilbage skulle jeg selfølig aldrig havde gjort det, men på den anden hånd var det faktisk et meget spændende trip, har aldrig selv set eller hørt om andre der er kommet så lang ind i deres trip! ment med at kroppen og sindet har lukket fuldstændig af for min omverden selv lyde kunne ikke trænge igennem!


Vildt gæt - Ingen anelse.?


edit/ Skrev først DMT, men kom så hurtigt i tanke om at DMT vist er i mindre doser end "små klumper"


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 31 okt 2003 09:55 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jan 2003 02:01
Indlæg: 4780
Citat:
edit/ Skrev først DMT, men kom så hurtigt i tanke om at DMT vist er i mindre doser end "små klumper"


Nu er DMT heller ikke aktivt oralt, medmindre man samtidig har indtaget en MAO-hæmmer. Derudover har jeg aldrig hørt om at nogen ligefrem har pushet DMT. Så DMT er så godt som udelukket.

_________________
Der er ingen planet B.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 31 okt 2003 12:54 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 29 maj 2001 01:01
Indlæg: 1867
De klassiske psychedeliske stoffer (LSD, svampe) vil nok næppe have givet de fysisk symtomer. Måske mega meget ecstasy eller et RC?


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 31 okt 2003 13:26 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 jan 2001 02:01
Indlæg: 3348
Geografisk sted: Danmark
Det lyder som et godt og grundigt toxisk chok!!!

Det er svært at sige hvad det har været, da det kan have været så meget. Mange substanser kan give lignende effekter ved alt for store doser, da det ikke længere er et såkaldt trip man oplever, men nok mere en kombination af bevidstløshed og forgiftning...

Men godt at høre at du er kommet oven på igen. Hold dig fra stadset da du tydeligvis ik har kunnet administrere dit mis/for-brug!

David :shock:


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 01 nov 2003 03:05 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 okt 2000 01:01
Indlæg: 7066
Geografisk sted: København
Det har højst sandsynligt været "orange marcipan-amf"... for nogle år siden læste jeg om potent uren amfetamin, det er også et af de få stoffer der er specielt hygroskopisk.

Ud at dømme fra din beskrivelse af din psykiske tilstand på daværende tidspunkt, var du godt blæst på piller, mærker, etc. - så det er slet ikke usandsynligt at en overdosis næsten-ren amfetamin ville udløse et groft mindfuck, efterfulgt af det fysiske chok du beskriver.

Men igen... bare en teori! ;)

Fedt post! ...Medaljens bagside?


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 01 nov 2003 03:33 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 sep 2001 01:01
Indlæg: 2921
Geografisk sted: Danmark
hvad betyder "hygroskopisk" ?


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 01 nov 2003 10:00 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
...mange tak for historien, skræmmende... men satme godt at du har valgt at dele den, Harm Reduction og oplysning er alfa omega.. stoffer er jo ikke legesager :!: Også tankevækkende med en historie der ikke er lutter lagkage..


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 01 nov 2003 10:38 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 03 jun 2002 01:01
Indlæg: 130
Geografisk sted: Danmark
Fenris> Vandsugende


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 01 nov 2003 12:31 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jan 2003 02:01
Indlæg: 4780
Denne tråd er en af de bedste vi længe har haft her på boardet, så jeg har besluttet at gøre den sticky indtil videre, i håb om at flere vil lægge mærke til den.

-Child

_________________
Der er ingen planet B.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 01 nov 2003 13:07 
Offline
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 maj 2003 01:01
Indlæg: 2633
Geografisk sted: Acidophilic environments
god historie, tak fordi du gad dele den - det er også aktuelt for mig lige nu...

_________________
"I don't know if God exists, but it would be better for his reputation if He didn't." -Jules Renard
"Then there was LSD, which was supposed to make you think you could fly. I remember it made you think you couldn't stand up, and mostly it was right.“ -P. J. O'Rourk


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 01 nov 2003 13:14 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jan 2003 02:01
Indlæg: 4780
aliaarhus skrev:
god historie, tak fordi du gad dele den - det er også aktuelt for mig lige nu...


På hvilken måde er det aktuelt for dig? Jeg tvivler på at du har nogen som helst idé om hvordan det er at komme så langt ud som suset beretter, men jeg vil lade tvivlen komme dig til gode og vente på dit svar.

_________________
Der er ingen planet B.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 01 nov 2003 13:18 
Offline
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 maj 2003 01:01
Indlæg: 2633
Geografisk sted: Acidophilic environments
Child_Inside skrev:
På hvilken måde er det aktuelt for dig? Jeg tvivler på at du har nogen som helst idé om hvordan det er at komme så langt ud som suset beretter, men jeg vil lade tvivlen komme dig til gode og vente på dit svar.


hmm, ikke ment at jeg har prøvet det samme... sorry for misinformation.

Jeg hentød bare til en post jeg smed i Blæst-forumet, hvor jeg overvejer at stoppe med at tage noget som helst mere... Og så mente jeg bare, at den her post har fået mig til at tænke endnu mere over det, fordi jeg netop ikke har lyst til at opleve det samme som ham. Synes selv jeg er nået helt derude, hvor jeg ikke kan bunde, og jeg har ikke lyst til at komme længere ud - og det er ikke engang en brøkdel af hvad han har oplevet.

That's all... hmm

_________________
"I don't know if God exists, but it would be better for his reputation if He didn't." -Jules Renard
"Then there was LSD, which was supposed to make you think you could fly. I remember it made you think you couldn't stand up, and mostly it was right.“ -P. J. O'Rourk


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 01 nov 2003 21:06 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 13 sep 2003 01:01
Indlæg: 269
Geografisk sted: Denmark
lyder sku som lidt af et bad-trip, min dybeste medføelse for dig og din familie for det I har måtte gå igennnem, og fuld respekt for at du kunne blive clean efter så mange år!

Tak for at du gad og dele din oplevelse med os andre, og tror at alle har prøvet at miste respekten for stofferne som du skriver at man skal passe på med!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team