Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 14:24

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Det har jeg selvfølgelig også dummet mig på. startede med at sniffe 5mg i mandags klokken 3. og siden da er dosis og indtagelses metode ændret sig en del. Jeg røg 60mg for en times tid siden. det er hella Moreish.

Men jeg har det faktisk okay, tror tildels det er pga jeg er på mirtazapin, det sørger jo for man ikke for halluer og angst.
og så forstærker det også den "Dopaminerge effekt" ifølge ham her:

http://www.drugs-forum.com/forum/showthread.php?t=132860

Men har heldigvis nogen 300 mg seroquel xr til i aften. Men hvilken dosis vil i anbefale? har aldrig prøvet dem før?

Faktisk lidt mærkeligt men lige siden jeg tog de 5mg. så hver fjerde time præcist tog jeg en dosis til. Bare lidt større self.

Okay WTF jeg plabre løs. fokuser på det ==> "300 mg seroquel xr til i aften. Men hvilken dosis vil i anbefale? har aldrig prøvet dem før?" har en rigtig god vægt så tænkte på at veje den, så knusse den helt og så veje pulver af i mg?

Nårhh ja, og hvis der er nogen der er nysgerrige efter at vide hvordan dette endte: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?f=4&t=38447

Så tog jeg det hele

1: Mephedrone
2: MDMA
3: MDPV
4: Dimethpcaine
5: dichloropane
6: Buphedrone
7: n-ethylbuphedrone
8: a-ppp

Det resulterede i at jeg græd i 3 døgn, og var på den lukkede i 3 døgn.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg kan ikke hjælpe dg med Seroquelen. Jeg ved ikke om du har fået lagt den fra dig, men stop helt med MDPVen hvis du vil sove, det er meningsløst, også selvom du har Seroquel i baghånden.

Medlem

Har ellers hørt at folk uden tollerance falder omkuld i 18 timer? Men har heller ikke kunne finde Halveringstiden på MDPV.

Men jeg syntes sku jeg har det meget bedre end efter en nat på voldcuttet gade amf. Lidt mindre vaso, og næsten ingen Cyanosis.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Som jeg siger, så er der ingen grund til at tage MDPV hvis du alligvel regner med at skulle sove.

Medlem

Er også 5 timer siden sidste streg. Men er helt sikkert i psykose nu. Men ingen angst , paranoia eller stemmer.

Men der kravler små orange cirkler rundt på mine fingre. og har fløjtet den samme melodi i flere timer nu.

Er sikker på det er pga mirtazapinen, Har taget 45 mg mere. så 90mg i alt. uden ville jeg være i hell lige nu hehe.

Admin
Brugeravatar

100 mg quetiapin (seroquel) burde slå dig ud. Måske skal du op i 150-200 mg.

Men ærligt talt synes jeg, du burde søge behandling eller lign. Om ikke andet forsøge at holde op med at tage stoffer i noget tid. Det lyder som om, du har meget uansvarlig omgang med stoffer, som man egentlig ikke ved noget om (tænker på din tråd nu og din tidligere tråd). Det kan (måske snart) ende med at koste dig livet eller din psyke, hvis du ikke stopper. Jeg ved ikke, om du har tænkt dig at høre efter noget af det her. Men det er for din egen skyld, jeg siger det.

-Jimmy Carter

Dedikeret medlem
Brugeravatar

HVIS DU KNUSER DEN ØDELÆGGER SIKKERT DU DEPOTEFFEKTEN !!! TAG MAX 1/6 (50mg aktivt stof) AF EN KNUST TABLET.
Jeg får det dårligt af 25mg pga. mit blodtryk. Jeg tror jeg var kommet til skade hvis jeg havde taget mere fordi mit blodtryk faldt så meget.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: syd for kosmos
Pas på med at tage for meget seroquel! Jeg ville starte på 25-50mg hvis jeg var dig..

men jeg kan jo eller ikke side og suge rohypnoler i bongmix hverdag for så stiger tolerance jo

Medlem

11:54 300mg < hakket over i 2. så hele depot effekten er heldigvis ikke væk.
12:00 300mg

Kan godt mærke den sløvende virkning. + jeg turde at åbne døren og lufte ud. uden at få panik anfald.

Min puls ligger stabilt på 145... har taget 3 b-combin stærk. 4 gram fiske olie. og noget calcium.
Er der andet jeg kan gøre sådan lige pt?.

"Jeg får det dårligt af 25mg pga. mit blodtryk. Jeg tror jeg var kommet til skade hvis jeg havde taget mere fordi mit blodtryk faldt så meget."

Mange tak for svaret.
ville i tage på skadestuen i min situation?. Altså ringede ind til giftlinjen for sjov i mandags, og sagde at jeg havde indtaget 20mg for 4 timer siden, og min puls var 120. så sagde hun at jeg skulle på skadestuen. altså min hvilepuls er 55. På amfetamin er den altid på de cirka 120. Men hun insisterede på at jeg tog på skadestuen, da hun så sagde til mig at mdpv indeholdte LSD. Så lagde jeg på.

Medlem

Nå min puls er faldet til 136. imens jeg skrev beskeden oveover.
Så er mit blodtryk også faldet ikke? eller er jeg helt galt på den

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
Jeg har flyttet denne tråd til medaljens bagside, du har altså brug for hjælp min ven.
Håber det bedste for dig.
http://www.sonderborgkommune.dk/Handica ... rborg.aspx

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Nogle gange er der et overtræk på tabletten som giver den depoteffekten... Jeg ved ikke lige hvordan det præperat du har er bygget op, og orker ikke at lede.

Er du okay? Det kan give nogle rigtig slemme hjertearytmier i de doser, især hvis man ikke har trappet op på den dosis. Er ked af hvis jeg ikke fik det formuleret tydeligt nok. Troede caps lock var tilstrækkelig.

Du er nok stadigvæk ude at bevidsthed .. men meld lige tilbage hvis du har overlevet... Er bekymret for dig...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hulen
Er der en, der ved, hvordan det gik med snubi? Evt. en ven til ham eller hende herinde?

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Milano
Han skrev senest i den her tråd i går aftes
viewtopic.php?f=4&t=38796&p=530220#p530220

Admin
Brugeravatar

Nogle gange er der et overtræk på tabletten som giver den depoteffekten... Jeg ved ikke lige hvordan det præperat du har er bygget op, og orker ikke at lede.

Er du okay? Det kan give nogle rigtig slemme hjertearytmier i de doser, især hvis man ikke har trappet op på den dosis. Er ked af hvis jeg ikke fik det formuleret tydeligt nok. Troede caps lock var tilstrækkelig.

Du er nok stadigvæk ude at bevidsthed .. men meld lige tilbage hvis du har overlevet... Er bekymret for dig...

Nu må du sgu slappe lidt af med de advarsler om seroquel. Du har en tendens til at overdrive med farene ved stoffer, du selv har haft dårlige oplevelser med. På den anden side har du det med at glorificere stoffer, du har gode oplevelser med. Og jeg synes ikke, det bidrager ret positivt til boardet. Det er langt fra alle, der har problemer med for lavt blodtryk. Og hvis man ikke har, skal man op i pænt store doser quetiapin (>1000 mg), før det bliver farligt mht. sænket blodtryk.

-Jimmy Carter

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Nej men lortet er jo ikke ligefrem legetøj - det er der ikke noget der er...

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: DK
Jeg har personligt kendt to der fik svære bivirkninger af lave doser seroquel, som begge krævede langvarige hospital indlæggelser.

Virkninger og bivirkninger er altid individuelle og det er som nævnt før, slet ikke legetøj.

Most of the physical world is unseen.

Medlem

Jeg har personligt kendt to der fik svære bivirkninger af lave doser seroquel, som begge krævede langvarige hospital indlæggelser.

Virkninger og bivirkninger er altid individuelle og det er som nævnt før, slet ikke legetøj.

Hvilke bivirkninger fik de?

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: DK
Den ene fik en blodprop i hjernen, men det er der jo så mange der får og det har sikkert noget med hendes usunde levevis at gøre (mente den behandlende psykiater).

Jeg har arbejdet et sted med psykisk syge, hvor der var betydelig overdødelighed blandt dem der fik antipsykotisk medicin. Det var også i medierne. Jeg gider ikke finde kilder, men hvis du selv vil gøre dig ulejligheden, så er de nye atypiske antipsykotiske midler begyndt at vise deres uheldige bivirkninger. Det sker som regel først, når præparaterne er på markedet og indtages af nogle millioner mennesker.

Den anden fik meget svære neurologiske symptomer. Vågnede en morgen og kunne ikke tale ordentligt, kunne ikke gå eller stå op. Blev indlagt. En type medicin blev fjernet, men det fortsatte. Da Seroquel blev fjernet stoppede det efter et par dage og hun har det godt nu.

Most of the physical world is unseen.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]