Hej derude.
Jeg har stået i den uheldige situation at jeg det sidste år er blevet for glad for kokain. Det startede med en gang om måneden, så begyndte jeg at tage nogle små strege en gang om ugen, til sidst blev det til endnu mindre stregere et par gange i hverdagene og nu sniffer jeg ihvertfald et gram dagligt.
Jeg er fast besluttet på at stoppe og det er nu 4 dage helt clean, men her idag så jeg en film, og jeg så en sniffe coke og det fik mig hurtigt til at skære tænde og have lyst til kokain. Jeg har slettet min dealers telefon nummer men pludselig kunne jeg huske det i hovedet, jeg tastede det ind på mobilen men trykkede afbryd, tog batteriet ud af telefonen og smed det væk. Lysten til kokain blev dog ikke mindre, indtil jeg simpelthen blev så desparet at jeg tog noget ren koffein pulver, lagde en god streg op og sniffede og løb en tur bagefter. Jeg synes faktisk det hjalp på lysten til det, jeg tror det er en blanding af den mildt opkvikkende effekt og det at jeg sniffer. Men kan det overhovedet optages nasalt? Har det bare været placebo? Kan jeg gøre det igen hvis jeg pludselig får en ustyrlig trang til at tage kokain igen? For jeg vil ALDRIG RØRE KOKAIN IGEN - det er bare forfærdeligt hårdt i øjeblikket, men jeg er fast besluttet på at det er NU.
|