Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 13:15

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej derude.

Jeg har stået i den uheldige situation at jeg det sidste år er blevet for glad for kokain. Det startede med en gang om måneden, så begyndte jeg at tage nogle små strege en gang om ugen, til sidst blev det til endnu mindre stregere et par gange i hverdagene og nu sniffer jeg ihvertfald et gram dagligt.

Jeg er fast besluttet på at stoppe og det er nu 4 dage helt clean, men her idag så jeg en film, og jeg så en sniffe coke og det fik mig hurtigt til at skære tænde og have lyst til kokain. Jeg har slettet min dealers telefon nummer men pludselig kunne jeg huske det i hovedet, jeg tastede det ind på mobilen men trykkede afbryd, tog batteriet ud af telefonen og smed det væk. Lysten til kokain blev dog ikke mindre, indtil jeg simpelthen blev så desparet at jeg tog noget ren koffein pulver, lagde en god streg op og sniffede og løb en tur bagefter. Jeg synes faktisk det hjalp på lysten til det, jeg tror det er en blanding af den mildt opkvikkende effekt og det at jeg sniffer. Men kan det overhovedet optages nasalt? Har det bare været placebo? Kan jeg gøre det igen hvis jeg pludselig får en ustyrlig trang til at tage kokain igen? For jeg vil ALDRIG RØRE KOKAIN IGEN - det er bare forfærdeligt hårdt i øjeblikket, men jeg er fast besluttet på at det er NU.

Medlem

Geografisk sted: Foran højre højttalere
Kender godt selv med at have stor lyst til det. tog det cirka hver weekend i et år ( alt fra 1.-3g) . og nogle gange i hverdagene (mest fordi der var noget tilovers fra weekenden)

Trangen kom mest når jeg var alene, men heldigvis har jeg en kæreste som nu holder mig godt i ørene angående alt narko.. så nu hedder det kun 1 gang om måneden

Men nok om det.. jeg synes at du istedet for skal ringe til en kammerat eller kæreste (hvis du har en) når trangen kommer så du får noget andet at beskæftige dig med istedet for at sidde alene og trippe.. det hjalp ihvertfald med mig.

Junior medlem

kør dig selv træt, det hjalp for mig. trangen til at sniffe er desværre mega stor, sniffede selv diverse medikamenter efter jeg var stoppet med fnadderen, du ved man skal bare have noget op i næsen jo...

har du hund, gå laaaange ture med den!
I sidste ende er det "desværre" viljestyrke det handler om (efter min mening), man skal spørge sig selv "vil jeg virkelig det her? Hvad med imorgen når jeg vågner i min nedtur, og har lyst til at skyde mig selv for min dumhed"

Medlem

Geografisk sted: Foran højre højttalere
"ved man skal bare have noget op i næsen jo"

Lige præcis.. var engang så stiv til en fest hvor jeg ikk kunne få noget så jeg endte med at sniffe noget puddersukker.. flovt men sandt og det hjalp på trangen, man skulle bare føle der var noget i næsen..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordkysten
Man har lavet undersøgelser der viser at hvis man har ligget meget med næsen i kokaen, at hvis du ser andre tage en streg så kan det faktisk få hjernen til at gi dig et lille rush.

Associationen mellem det at se en streg blive taget og følelsen af velbehag er så uadskillelig i en hjerne der har været meget udsat for stoffet.

Håber du slipper af med den dårlige vane.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]