jeg har været i din situation (minus så lige det crazy forældre urin test noget) i en lang periode;
begyndte selv at ryge for et par år tilbage og det blev fra et par gange om ugen til et par pinde om dagen til 10 tosmøgs hverdag.
mine forældre var dejligt stille og rolige omkring emnet da de selv synes godt om Christiania og de var naive nok til ikke at se det var så meget så det var, så så ikke den problematik som du har nu før for et halvt års tid siden da jeg skulle på ferie med far og lillebror i den mest lille isolerede lorteby i Frankrig hvor jeg indså jeg ikke ville kunne ryge i 7 dage; det virkede helt uoverskueligt da min seneste "lange pause" havde været på 36 timer.
Jeg kunne ikke sove. Jeg vandrede rundt i skovene om natten, viste ikke hvad jeg skulle gøre af min krop eller min hjerne der altid bare rasede af sted i et virvar af tanker. Som dig endte jeg altid med at gå i seng ved en 4-5 tiden hvilket ødelægger ens hverdag fuldstændigt. søvnproblemerne har varet lige siden men på et halvt år lærer man lidt.
Self. er motion altid en god kilde til god søvn, men det er ikke altid lige nemt når man er på efterskole alder at tag sig sammen til at komme ud og løbe en tur eller hvad man nu er til af sport. Motivationen mangler bare tit, især de første par gange, men hvis du endelig begynder at gøre det fast helst lige før du skal i seng eller lige før du skal spise til middag så du kan mærke trætheden i din krop når du ligger dig ned, er det også lettere at få hjernen til at slappe af.
En af de sidste ting man skal gøre er sidde og glo på sin computerskærm til kl. lort om natten fordi det er nok den mest usunde måde at blive træt på; du sover bare ikk godt når du har gloet på en skærm 7 timer i træk og så ligger dig i seng. Jeg ved det er fristende; jeg gør det stadig selv meget tit men jeg har det også af helvede til imorgen når jeg har sovet 2 timer i alt med konstante afbrydelser og skal kører hele dagen.
bare en hobby har jeg oplevet hjælper. Det behøver ikke nødvendigvis være noget hvor du bevæger dig, det kan være alt; bare noget du kan fordybe dig i, koncentrere dig om.
Jeg har selv altid fået frarådet alle former for sovepiller eller piller der dæmper abstinenssymptomer pga. min alder og min tendens til misbrug af mange sjove ting MEN her vil jeg mene at hvis intet intet intet andet virker, så er truxal i små doser før man går i seng en rar måde at vende kroppen tilbage i rytmen på. Jeg har selv prøvet det, både i forbindelse med psykose, søvnproblemer/uro/angst og for at vende tilbage til jorden efter en 7dags drug fest uden søvn og mad. Jeg må sige det har virket godt i alle situationer og der skal meget meget store mængder til at blive afhængig. Så kommer det self. an på hvordan du er forhindret i at sove men har oplevet med de fleste weedlovere i min omkreds der skulle holde pause har kunne bruge det med positiv feedback. er selv lige begyndt at prøve noget der hedder meprobamato, naturlægemiddel fra Cuba, og er spændt som et lille barn i december på om jeg får lov til at sove en hel nat ad gangen.
Det var ikke meningen det skulle blive en roman men håber du kan bruge noget af det.
Nu ved jeg godt ikke hvornår du blir 18 men tillykke med det når du slipper af med de der urinprøver
og held og lykke med dem indtil da