Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 12:44

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej !
Jeg er stoppet med hash og narko nu på 30. dagen, jeg besluttede mig derfor at ryge nogle ordentlige pinde, bare for at se hvor skæv jeg blev her idag.
Jeg fandt ud af at al min socialofobi/angst/agressivitet vendte tilbage i toget hjem, kunne slet ikke lure at folk så meget som skævede til mig, det mindede mig om da jeg røg rigtig meget, og havde de præcis samme tendenser. selvfølgelig var det enormt stramt at have det sådan, men på den anden side gav det mig en enorm bekræftelse - det var sgu hashen/drugz der gav mig de her tendenser, det var ikke noget jeg altid jeg havde haft, og som jeg så kvalte med mit forbrug (giver det mening?:P)

- ja jeg kunne ikke sove i 1½ uges tid i starten, men nu sover jeg mere eller mindre godt (og drømmer tilmed!). Min sociale angst er næsten forsvundet også :))

Gav mine jays til en hjemløs, og ødelagde et par stykker for symbolikkens skyld, det var fantastisk :D!

meningen med tråden er bare at fortælle der er lys for enden i tunellen, tro mig!

hold ud og la' være at springe læk :)

P

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Lækkert at høre. Jeg kender mange, der ligesom dig, har fundet ud, at hashen var det som ødelagde dem mest... God vind fremover ;)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Godt at høre, må også sige at jeg har fået egne erfaringer med, at lige præcis tjald kan være noget forfærdeligt noget på den front.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hulen
Jeg kan delvis nikke genkendende til det, du beskriver. "Heldigvis" har jeg laert at kontrollere det (efter flere aar hvor jeg slet ikke kunne ryge), og har i dag et ret afslappet forhold til hash og et meget lavt forbrug.

Edit: hvis du har det bedre uden hash, saa hold dig fra det. Jeg synes det lyder godt, at du har truffet det valg, du har.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Berlin
Fedt at høre du har taget det på den måde og er kommet ud af det greb det desværre i nogens tilfælde kan skabe. Også rigtigt sejt at du har taget lærestregen ved at mærke efter på dig selv og lære af dine fejl, det tror jeg man kan komme langt med.

Kan vi dog ikke en gang for alle blive fri for den opdeling af hash og narko.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]