Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 apr 2024 15:38


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 08 jun 2011 11:44 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 08 jun 2011 11:23
Indlæg: 13
Hey Psychedelia brugere.

jeg har lige oprettet en bruger her inde, da jeg lige ville undersøge noget nærmere...

Efter denne weekend, var jeg til DHB, og der var fuld skrald på, som der altid plejer at være.
Denne weekend, indtog jeg en masse forskellige stoffer... har været på følgende:
- MDMA/Emma/(har fået advide at det er ren Extacy? er det rigtigt?) (Det erkrystaller vi plejer at tage i bomber) "grønne"
- jule-mix - (Ketamin og Emma blandet sammen)
- Røget tjald
- Drukket alcohol

Det er sådan hvad jeg lige kan huske om stofferne lige her og nu, hvis i skal bruge flere detaljer om dem, så skal jeg nok prøve at se om jeg kan svarer på dem.

Torsdag : startede jeg med at tage 0,2g Emma/MDMA
Fredag : Tror jeg ca at jeg tog 0,3 - 0,4g på den aften/nat Emma/MDMA
Lørdag : tog jeg ca 0,7 - 0,8g Emma/MDMA imellem kl 20:00 - 23:00 og så pause der imelem, og så tog jeg 0,1g Jule-mix imellem kl 04:00 - 06:00

En af mine venner som var med, har meget tyr på det, og han fortæller mig hvornår jeg skal drikke vand, og hvad jeg sådan lige skal huske.
men syntes lørdag gik lidt for hårdt til, og VED at det er hårdt for kroppen helt fra torsdag - søndag morgen, at være udsat for sådanne ting...

MINE SYMPTOMER:
Natten til mandag, har jeg en masse hjerte banken, eller ved ikke om jeg vil kalde det hjertebanken... Måske var det mere min puls jeg kunne mærke?, det ga sådan nogle store "dunk" i kroppe engang imellem, og så havde jeg marridt 2 gange hvor jeg lige blev nød til at sætte mig op, få en ciggerat og lige slappe lidt af, hvor efter jeg så kunne sove...

Men siden den nat, har jeg faktisk haft det sådan...? Det er værst når jeg bevæger mig rundt, hvis jeg bare sidder stiller er der ikke så meget.... Tro også måske den er værst når jeg sidder og tænker....

men hvad kan jeg gøre?, skal jeg søge læge eller hvad kan jeg gøre?, har fået advide jeg skal sørge for at få D-vetaminer...

Hvis der er mere i skal/vil vide for at kan svarer, så spørg i bare løs, så skal jeg sarer så godt jeg kan...
(er alligevel en del nervøs for det her)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 jun 2011 11:48 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 08 jun 2011 11:23
Indlæg: 13
Går forresten også og er meget træt siden da...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 jun 2011 11:59 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 jun 2009 18:51
Indlæg: 543
Geografisk sted: NV
Dumt, dumt, dumt.

Helt åndssvagt er det, men der er ikke noget at være bange for. Det plejer for det meste at gå over at sig selv.
Husk at få rigelig med vand og god sund mad, og hold en lang pause fra MDMA'en. Jeg syntes altid bedst man kan mærke nedturen et par dage efter.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 jun 2011 12:04 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 08 jun 2011 11:23
Indlæg: 13
Puha, ja det er rigtig dumpt Repu...
men må sige at du har beroliget mig meget mere, og ja, vi har også aftalt at der bliver en enorm pause... men det var også kun fordi at vi skulle fyre den af, fordi DHB kun var 1 gang om året :)

kan jeg også godt drikke saftevand? det smager lidt bedere... :)
har spist en masse frugt, og almindelig mad, men har næsten heller ikke levet af noget hele den weekend :/


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 jun 2011 12:08 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 jun 2009 18:51
Indlæg: 543
Geografisk sted: NV
Så længe det er væske er det vist helt fint!:) Og husk at tage nogle vitaminpiller (det skader i hvert fald ikke)

"God bedring" :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 jun 2011 12:10 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 08 jun 2011 11:23
Indlæg: 13
Er jeg glad for at høre...
- Har også taget mig en vetamin pille, hver dag siden mandag morgen!.. :D

"Mange takker" :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 jun 2011 12:12 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 aug 2002 01:01
Indlæg: 2651
Geografisk sted: I mulmehulen
Ja... rimeligt dumt og narko-agtigt. Men ikke synderligt filosofisk..
Tråd flyttet.

_________________
:roll:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 jun 2011 12:18 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jun 2007 15:11
Indlæg: 2500
Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Du er gået hårdt til den, og jeg kender godt den der med hjertebanken osv., dagene efter. Det er altid gået over ved mig.
Men I har da ikke været generte med knarken må man sige, så det er bestemt ikke underligt at du mærker til det nu.

Men som sagt så få noget ordentligt at spise, og ordentlig søvn, og så bliver det nok bedre. Den med at gå lidt ved siden af sig selv plejer også at gå over efter nogen dage hos mig, efter en hård weekend.
Og så slap lige af med narkoen en anden gang, MDMA'en kan da heller ikke have været videre fantastisk ud på lørdagen?

_________________
Halose findes ikke. Han bevæger sig under radaren, sætter sig imellem stole og vandrer alene rundt, imens du sover.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 jun 2011 12:25 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 08 jun 2011 11:23
Indlæg: 13
ja, det var lidt for meget narko :/

halose? hvad mener du helt præcis med : "MDMA'en kan da heller ikke have været videre fantastisk ud på lørdagen?"
- Altså, det var lidt som om at det ikke kunne påvirke mig, som det plejer at gøre... hvor man får den der "Wooow" følelse som jeg plejer at gøre, lige når det begynder at virke...
men det har vel også noget at sige med at jeg stadig har det i kroppe?

Odden? Beklager men var ikke helt sikker på hvor Emnet skulle ligge.. hvor er det blevet flyttet hen? (:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 jun 2011 12:27 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 aug 2002 01:01
Indlæg: 2651
Geografisk sted: I mulmehulen
Til medaljens bagside :)

_________________
:roll:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 jun 2011 12:31 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jun 2007 15:11
Indlæg: 2500
Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
THH-8900 skrev:
halose? hvad mener du helt præcis med : "MDMA'en kan da heller ikke have været videre fantastisk ud på lørdagen?"
- Altså, det var lidt som om at det ikke kunne påvirke mig, som det plejer at gøre... hvor man får den der "Wooow" følelse som jeg plejer at gøre, lige når det begynder at virke...


Det er det jeg mener, der skal pauser til. Og hvis I startede torsdag med at fyre den af, så det er bestemt ikke underligt. Det er bare spild, imo.

_________________
Halose findes ikke. Han bevæger sig under radaren, sætter sig imellem stole og vandrer alene rundt, imens du sover.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 jun 2011 13:40 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 08 jun 2011 11:23
Indlæg: 13
mange takker for hjælpen alle sammen, blev noget mere rolig nu ;)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 jun 2011 14:07 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 jun 2007 21:49
Indlæg: 2185
Geografisk sted: up yours
MDMA MÅ IKKE tages flere dage i træk. det er sådan set en grundregel hvad angår narko generelt, men særligt med MDMA har det alvorlige konsekvenser for ens psykiske velbefindende i den efterfølgende uge. lageret af neurotranmitteren serotonin (som frigives ved indtag af MDMA) bliver hurtigt opbrugt, og genopfyldes kun langsomt over flere uger, modsat dopamin, hvor lageret er restaureret i løbet af et par dage. så husk lige det til en anden gang...

_________________
Corporations cannot commit treason, nor be outlawed, nor excommunicated, for they have no souls. ~ Sir Edward Coke


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 jun 2011 14:45 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 mar 2008 13:58
Indlæg: 947
Geografisk sted: Kolding
THH-8900 skrev:
En af mine venner som var med, har meget tyr på det, og han fortæller mig hvornår jeg skal drikke vand, og hvad jeg sådan lige skal huske.


Din ven har sgu ikke så godt styr på det desværre, det mærker du jo nu.

_________________
Jeg danser med Mr Brownstone............................................................................. :gud: - sunshine reagge


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 jun 2011 14:17 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 13 dec 2006 22:24
Indlæg: 369
sku da ingen stor overraskelse når du kører så hårdt på. 3 dage i træk hvor dosen bliver større og større for hver dag. Du siger din ven har rigtig god styr på, kan man virkelig se han har, når i bare kører på.

Tosser

Hvis du og din ven havde læst bare lidt på det. Så ved i vel man minimum skal holde 1 måneds pause mellem hver tur


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 jun 2011 02:15 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 mar 2011 18:12
Indlæg: 39
Geografisk sted: live in the dark jylland, half a mile from the mushroom field
jeg har haft en tur ligene.. en uge før jeg fyldte 16 år, havde jeg med nogle venner siddet sniffede speed, som resulterede i at jeg udviklede en organisk psykose.
jeg stoppede min gang på børne psykiatisk sommeren sidste år, efter godt og vel 2 års ekstrem elendighed.
medicinen stoppede jeg med i decembers..

noget som hjalp mig meget var at prøve at afbalancere min mentale tilstand med meditation og motion (når jeg en sjælden gang i mellem havde overskud til det).
reglmæssig søvn.. op klokken 7, og i seng klokken 9.
jeg afholdte mig fra diverse stimulanser, som f.eks. koffein, store mængter chokolade og lakris.
lav noget kreativt? jeg fik mig en hobby, og det hjalp jeg faktisk besynderligt meget.
og et andet lille råd er at holde dig i ro, og undgå at relatere dig til andre ind dine gode venner. fordi det kræver fakisk mere af din psyke at skabe nye venskaber, ind man lige er klar over..

MEDICIN! dette er en løsning, men kun vis du har det for skidt til at kunne holde dig selv i live.
det er min egen opfattelse at anti-psykotisk hæmmer din hjernes gendannelses process.

tilføjelse: vis du efterfølgende går og har det dårligt, så henvend dig for guds skyld til dine forældre.
de har mulighed for at give dig støtte, og være med til at vurdere om du skal have konsultationer hos psyk..


jeg ønsker dig god bedring.


Best greetings
D.A.D.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 jun 2011 01:27 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 feb 2011 01:48
Indlæg: 109
Geografisk sted: Empty space
Jeg synes også du skulle slappe lidt af de næste uger hvad angår at feste.. spis sundt og dyrk motion.. og hvis du stadigvæk har det fuckt, så søg hjælp :)
Du må gerne opdaterer her når det er :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 jun 2011 14:41 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 nov 2007 19:26
Indlæg: 1888
Citat:
Torsdag : startede jeg med at tage 0,2g Emma/MDMA
Fredag : Tror jeg ca at jeg tog 0,3 - 0,4g på den aften/nat Emma/MDMA
Lørdag : tog jeg ca 0,7 - 0,8g Emma/MDMA imellem kl 20:00 - 23:00 og så pause der imelem, og så tog jeg 0,1g Jule-mix imellem kl 04:00 - 06:00


Du synes slet ikke det er mærkeligt at din krop er kneppet efter 1,4g MDMA på 3 dage?

_________________
Onemore skrev:
alle jer der er blevet hjernevasket til og leve lov og regler i kommer bare og får en kugle !!
Min adresse
6990 ulfborg
Ullsgade 4a


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 jun 2011 15:32 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 apr 2009 20:39
Indlæg: 1416
Geografisk sted: Strawberry Fields
Hvor meget har du sovet imellem de dage du har været blæst?


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 29 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team