Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 10 jul 2025 09:46

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Hej Psych :)

I sommers havde jeg en lang periode som bare gik med hash for at sige det mildt.. Dette er jeg dog stoppet med, men mindes stadig en form for hashtømmermænd, eller hvad man skal kalde det, som jeg gerne ville spørge ind til om nogle af jer andre har oplevet?

Efter en fest hos en ven en dag i sommers oplevede jeg dagen efter hen mod eftermiddagen at mine tanker og følelser var helt ude af kontrol. Sad og så filmen 'Elsker dig for evigt', hvis nogle kender den? Der sker mange sørgelige ting i den film og det lader jeg mig normalt ikke påvirke af, men af underlige årsager fløj mine følelser rundt og fik nogle underlige tudeture efterfulgt af vredesudbrud fordi jeg ikke kunne styre mine følelser. Endte med at tåge rastløs rundt resten af dagen og prøvede at komme ned på jorden, men helvedet var først overstået dagen derpå..

Ville så høre om der er nogen af jer der kan relatere til det her efter en koger, eller om jeg bare haft været uheldig med mit røg?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ved et træ, nær en flod hvor manden fra Aran går rundt og rundt.
Det er skam ikke MJ's skyld at du har kontakt med din feminine side, du!

"The universe doesn't owe us condolence or consolation; it doesn't owe us a nice warm feeling inside." ― Richard Dawkins

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Hvor længe er det helt præcist siden, du lagde røgen på hylden? Det kan godt være du stadig oplever nogle enkelte bivirkninger.. Der er også mange der efter flere dage med røg, føler sig lidt "duhhhh" agtig i hovedet ;) Hvis du synes dine følelser er begyndt at ændre sig, og det ikke bliver bedre efter et stykke tid, kan det godt være du skal tage kontakt til en læge eller et misbrugscenter, og høre om der er noget du kan gøre. :)

Medlem

Nejnej bare rolig dette var bare en bivirkning, som stod på en enkelt dag efter en heftig omgang røg :D Har ikke mærket noget til bivirkninger af stoffet siden mit stop.. Ville bare høre om der var andre der havde oplevet noget i samme stil af de her feminine bivirkninger, som hrknudsen nu kalder dem ;)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ved et træ, nær en flod hvor manden fra Aran går rundt og rundt.
Hihihi, det skal nok blive en sjov samtale til misbrugercenteret....

"Hej, du har ringet til _____misbrugercenter, hvad kan jeg hjælpe dem med?
"Hej, jeg vil gerne melde mig ind på i en gruppe."
"Jo, selvfølgelig. Kan jeg spørge hvilket stof du er afhænging af?"
"Hash."
"Og hvad fik dig til at indse, at du var afhænging eller misbruger af hash?"
"Jeg begyndte at græde, da jeg så Elsker Dig For Evigt"

Ej, spøg til side...
Tømmermænd fra hash er normalt. Det kan vare alt fra en dag til nærmest lidt over en uge ( i mine erfaringer ). Men hvis at det slet ikke går væk - hvilket jeg dog tror at det gør - så kan du prøve at kontakte en læge.

"The universe doesn't owe us condolence or consolation; it doesn't owe us a nice warm feeling inside." ― Richard Dawkins

Medlem

Hahahaha :D Jaja, sådan kan man jo også sige det Knudsen ;D Men tak for inputs anyway (-:

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: midtjylland
Det er en helt almindelig bivirkning for mig, efter en længere periode med for meget røg. Så kan man sidde og se noget helt normal, hvorefter man kan mærke tårerne presser sig på, fordi det der sker i filmen er smukt/sørgeligt. Selvom det på ingen måde er så smukt/sørgeligt, som det kan føles lige der.
Jeg plejer for det meste bare at grine af mig selv, og tænke wtf?, så plejer det at gå over :-)

Bare tag det helt roligt, det forsvinder efter en pause.

Medlem

Geografisk sted: Bornholm
Jeg har mange gange oplevet lidt følelseskaos oven på heftige hashture. Det er skam helt almindeligt ville jeg mene. Hvis det er noget der sker tit, synes jeg man skal tænke sig om engang og revurdere ens hashforbrug,men ellers er det harmløst. hvis du har undertrykt nogle følelser ved at ryge hash, kan de pludselig komme frem når du er skæv, eller dagen derpå.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
er det ikke noget med at Testosteron bliver undertrykt imens man er påvirket af thc ;) heheehe

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Hej m-ing,
hvis man ikke græder til filmen "Elsker dig for evigt", eller i det mindste får lidt blanke øjne, så vil jeg vove at påstå at man er små-afstumpet og ude af stand til at føle empati. Det er fuldstændig normalt at græde til den film!

Ingen grund til at gå til lægen med det.

Hvordan har du det nu?

Hilsen Fanny

Medlem

Helt super fanny :) og tak for inputs her i tråden folks (-: Jeg tror måske bare forbruget på det tidspunkt, hvor jeg fik de her emotionelle forstyrelser, var lidt for højt for at sige det mildt :b Har ikke rigtig røget det siden, og det skyldes måske også at det mistede magien når det blev en for jævnlig vane, og så følger der jo desværre til tider bivirkninger med i købet ;) heldigvis en mild slags, som også kun varede et døgns tid :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]