Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 13 jul 2025 15:26

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: Hvem er jeg?
Junior medlem

yo, jeg er en mand på 22, jeg vil gerne fortælle min Historie! Hvordan det hele starte og Hvordan det er nu!

jeg starter Historien nogen År inde i mit liv, da jeg var 16 år! Røg jeg hele tiden hash eller Drak mig pisse fuld, sammen med mine venner, vi var 9 venner som røg og drak meget sammen, en slags lille bande kan man sige, vi havde vores eget lille Rum.. vi gik i byen sloges, stjal Overfaldet folk, der var ikke Grænser for hvad vi ikke Gjorde, ( det var virkelig grove ting) vi havde det pisse fedt, 2 år efter! vi alle sammen i Vores lille gruppe ! blev Uvenner pga, jaaa vi var jo hele tiden fuckt up på noget. så tænkte folk jo underligt om Hinanden!... så det slutte ligesom der! jeg havde faktisk også en rigtig dejlige kæreste jeg bode hos! fordi jeg var blevet smidt ud af de gamle. jeg var det værste svin Over for hende, FX vores 1års dag. drak jeg mig pisse fuld om morgene! Brugte de penge på sprut som hun skulle have en gave for! (idiot) efter 1 år og 3 måneder! slog Hun op med mig! hun så en anden der bode lige ved hende! jeg opsøgte ham flere gange! for at tæve ham.. men ringet til Panserne Hvergang, jeg stak af. Pluselig en Morgen! vente jeg til han tog på Arbejde! han kom ud af Døren! jeg fik ham. rev ham ned slog ham igen og igen og igen, det gik rigtigt slemt for sig, jeg blev meldt, men der skete endelig aldrig noget ud af det.. Pluselig en dag, skulle jeg købe noget Hash! det var meget svært og få fat i det! og følte hele tiden der var nogen som kigget efter mig.. nå jeg fik købt det hash jeg tog Hjem! jeg lavet en Pizza, jeg lavet mit Bongmix, smidt en film på! havde bare brug for at slappe af! endelig! jeg røg 1 Bonghoved! det var fint nok! jeg tog en bid af min pizza! pluselig fik jeg et mega steneren blik ! jeg fik et angstanfald! vidste ikke hvad helved det var! så gik sindsyg meget i panik! løb rundt og holdte mig til hoved! jeg kigget i et blad! efter og have haft max nøjeren på i 10 min! jeg fandt ud af det Hjalp lidt og læse! jeg læste noget med Hvordan man laver mad! WTF? men Hvertfald! jeg lukket mine Øjne og det Hjalp lidt men ikke meget! jeg gik i seng og da jeg lukket mine Øjne! så jeg min Xkæreste der! hele tiden! i mit hoved!! faktisk lidt senere på aftenen! ringet Hun til mig og spurgte om ! jeg havde det godt med at have ødelagt hendes liv og ham Hun sås liv..jeg kunne ikke helt magte og høre på hende! selv om det var godt og høre hendes stemme igen! men jeg havde det underligt! jeg faldt i søvn! næten morgen! prøvet jeg og ryge igen! jeg kunne mærke efter 1 bonghoved! at det skulle til at starte igen! sådan et ansgstanfald! jeg tænkte! ahhh forhelved tog ned i netto og købe nogen pilsner! drak mig stiv, faktisk nu Hvor jeg ikke kunne ryge! drak jeg hele tiden Virkelig hele tiden! gjorde jeg fik det beder efter min Oplevelse der! Pluselig kunne jeg mærke i min Krop ved bryste! ( ved det lyder sindsygt det jeg siger nu) men ligesom noget Energy snored rundt i min krop! og pluselig fik jeg samme oplevelse af og drik! jeg tænkte på om jeg skulle ringe til en Ambulance! men nej! det forsvinder vel?.. mit liv blev noget lort! jeg ture næsten ikke og gå ud af en dør! jeg begyndt og spille Computer! spillet hele tiden! sov spillet sov spillet! spiste og drak osv ! jeg fik det mere underligt! der er gået 4 år nu! jeg LiGner en Computer Nørd nu! har intet godt liv, har haft de mest sindsyge tanker! vil nævne nogen af dem!

1 jeg har Klaustroforbi ! jeg har fået lavet noget med nogen tanker inde i hoved om! at nogen gange kan jeg føle mig indlukket i mit eget hoved! Tænk på at du slet ikke kan komme ud der fra? PANIK!!! kan gøre en sindsyg

2. jeg kan kigge På min far eller storebror! en ven! og tænke Hvem er det enedelig? selv om helt inde i mig selv ved jeg det godt! :(

3, jeg er blevet bange for alt Nøjeren! FX gyser film og kan tror det findes! spøgesler FX!

4, jeg kan SLET SLET SLET ikke tåle og se på vold og sådan nogen ting mere!

jeg følte en gang! af min sjæl var ved at gå ud a kroppen på mig!

jeg har det meget meget dårligt, og får Virkelig Dårligt samvitighed! nå jeg tænker på mit gamle liv med vold og druk osv, nå jeg tænker tilbage på de mennesker man har gjorde skade på! måske ødelagt ders liv! er det her hævn fra gud? ALT dårligt der er sket i mit liv som jeg har det skidt med nu! flyver ind i hoved på mig nogen gange, for bare løst til at falde og dø!

jeg kan nærmest ikke kigge mig selv i spejlet og se på mig selv. ved ikke hvem jeg er mere!

nå jeg ser på mig selv og tænker over det! ser jeg mig selv som den gamle person! og Prøver også og være ham! men jeg ved godt det er jeg ikke mere! så hvem er jeg nu? et nye beder menneske der er blevet modent!? måske et nyt beder menneske? som jeg ikke selv har set kunne komme ind i mig? pga min Hjerne har kørt 24/7 i så mange år!.. har hvade til læge med det! men har altid fået angst af og tage noget medecin! fordi jeg er bange for det vil Påvirke mig! som hash eller noget andet slemt! har også hvade til noget Hypnose! det hjalp mig faktisk! jeg fik det 60% beder i mit hoved! men pluselig stoppet kontakten!... men skal også siges jeg kan godt have gode dage, Hvor jeg har det godt, også nå jeg kan have det skidt! kan jeg pluselig få en posetiv tanke i hoved! det er bare fedt! men det kan jo ikke være der for evigt!... der er så meget jeg vil fortælle og skrive kan blive ved og ved men må jo stoppe! lige nu sidder jeg og har det meget skidt, :( jeg har ingen selvtillid eller en skid mere! er et NUL! er gået fra en flot trænet fyr til en fed bleg sindsyg i hoved Computer nørd!!

jeg ved ikke om der er noget der giver mening og Undskylder for stave fejl osv osv, Håber det kan læses og forståes bare lidt! jeg kunne godt bruge Hjælp! nogen der har det på sammen måde? eller har haft? med tanker og følelser osv, hvad skal jeg gøre? er jeg fortabt?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ved et træ, nær en flod hvor manden fra Aran går rundt og rundt.
Tror lidt at dit "held" er løbet ud... Tænk lige over det, du var næsten altid på et eller andet, drak dig pisse fuld hele tiden, kom op og slås og havde problemer i hjemmet. Det kunne godt tyde lidt på at du har fået en depression eller noget i den stil. Er ikke ekspert, men du kan opsøge en læge og spørge ham til råds? Det kan vel ikke skade?

"The universe doesn't owe us condolence or consolation; it doesn't owe us a nice warm feeling inside." ― Richard Dawkins

Junior medlem

ja kan godt være heldet er løbet ud,

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Du lider helt klart af depression og/eller en anden psykisk lidelse, jeg synes du skal tale med din læge om det og evt. blive henvist til en psykiater.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
For fanden du har da været et forfærdeligt menneske. Kan slet ikke forstå, hvorfor du vil være sådan igen, så hellere være nørd da. Og mon ikke du altid har haft nogle problemer oppe i hovedet, siden du har drukket og røget hash hver eneste dag, og tævet løs på tilfældige folk? Det virker som om du har prøvet at fortrænge nogle dårlige minder.

Prøv at start i noget skole, få en ny omgangskreds, og hav skolen at fokusere dit liv på. Jeg tror at du trænger til at starte forfra med dit liv.

Junior medlem

jeg ved godt jeg har hvad forfærdeligt menneske! sådan er jeg ikke mere! men hvertfald skal til en læge her snart, så må jeg håbe der kan ske noget så jeg kan få det beder og ja måske en god ide og starte på noget skole, få mig et liv

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det var virkelig spændende at læse din historie!
Jeg tror du har fået dig en lærestreg og en 180 graders vending da du ikke længere kunne flygte fra det.
Det er kun bedre, der du er nu og jeg ønsker dig al held og lykke på din vej. Jeg er sikker på at alt her kan tilgives ;)

Best Regards,
The Explorer

Junior medlem

tak skal du have, det er meget rart af Nogen mennesker man ikke kender, siger held og lykke til en og Giver gode råd, jeg mener har aldrig fået noget Hjælp sådan før eller snakket med nogen om det, det er ligesom jeg er ved at se lidt posetivt på det af kunne blive rask igen, at man ikke ved man er fortabt,

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Du er ikke fortabt, det skal nok gå. Du lyder til at være en rigtig god fyr på bunden af alt det støj du har været indhyldet af i dine yngre år.

Junior medlem

hey, jeg har prøvet og tage mig meget sammen og komme ud igen!

jeg er begyndt og snakke med en af de gamle drenge igen,
han er selv blevet fornuftig, vi er Begyndt og styrketræne sammen igen

vi får trænet osv, nå jeg ville spise en Proteinbar efter Træningen!

jeg har det underligt da jeg skal til at spise den!

jeg har en tanke om denne Proteinbar vil påvirke mig,

det en Protienbar helt Æreligt!??? man kan få lidt Energy!

jeg tror, at inde i mig selv noget som siger den vil påvirke mig som speed!

jeg har meget Focus på denne Proteinbar da jeg spiser den!

jeg spiser meget langsomt af den

da jeg kommer helt Hjem og stadig har noget tilbage fordi jeg spiser langsomt!

Pluselig da jeg sidder ved min PC! Kan jeg Mærke det er ligesom om det Begynder og summe i mit hoved ligesom der kommer en vind ind i hoved på mig! jeg får max nederen på går Over til mit vindue og Åbner det får lidt luft i hoved! det forsvinder så igen!

jeg tror selv, da jeg har siddet med denne Proteinbar og spist og har haft Focus på den! mange Negative tanker! de har bare samlet sig! ( til en bombe!) også plueslig skulle den bare springe fordi det blev for meget? og derfor jeg fik det Underligt et stykke der! hmmm jeg ved det sgu ikke!

jeg er bare ved at blive sindsyg af alt det lort her!

der er så meget ROD i mit hoved! alt ligger hulter til Bulder! vis i forstår,

jeg har det Underligt Hverdag og kan Tænke de mest Mærkelig ting om denne Verden!

jeg er sgu snart bange for at jeg snart falder og skriger og er helt Blank i hoved. og ikke ved hvad noget som helst er ! :(((((((((( Hvordan for jeg ryddet op i mit hoved?? dette Helved må snart slutte!
jeg har først en tid den 24 nov til en Psykiater

Undskyld for stave fejl osv, og alt ikke helt Hænger sammen! det er så pisse svært sådan som alt Køre Oven i hoved på en!!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Altså, nu slynger jeg bare noget ud, som er et råd jeg engang hørte en gi, til en der, ligesom dig også havde lavet grove voldshandlinger - og måske deraf også oplever en form for paranoia, noget ala, at han er pisse bange for, at andre kan gøre mod ham, som han har gjort mod andre... (dette er bare mine tanker!)
Men rådet gik på, at han skulle skrive et brev til nogle ofre... Om brevet skulle sendes eller ej er ligegyldigt (dog kan jeg naturligvis ikke garantere en positiv terapeutisk effekt på modtageren, så det er nok bedst at la vær).. jaja, sikkert noget hippielort:P men da jeg hørte det syntes jeg det lød som en god ide...

Håber du får styr på dig selv! =) Du har en del god karma du skal sprede, før du er kvit! =)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: midt i et stort tykt BUD!
Hey danny =) har selv været ude i noget ala det du beskriver ik lige så vildt men stadig meget ubehageligt. En af de ting som hjalp mig allermest når jeg havde negative tanker og følte at ingen bekymrede sig om mig osv, var at løbe. Bare løbe få tankerne væk tænk på dine skridt din vejrtrækning det hjalp mig rigtig meget.

Det som hopifjorden skriver gjorde jeg også (sendte dem ik) men det hjalp virkelig meget at komme ud med det.
Du ska sku nok få det godt igen så bare hold fast i de mennesker omkring dig som ik har givet op med dig og som virkelig er der for dig.

men alt alt pump din krop fuld af de gode "indorfiner" også ska verden nok begynde at lyse op igen =)

håber mine råd vil hjælpe dig og håber du for et godt liv igen.

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Hej Danny,
spændende at læse din historie. Det virker til at du er ved at finde tilbage igen, og ved hvad du skal gøre.
Jeg ville selv have givet dig det råd at du skulle få noget motion, men så kom du selv frem til det :D

Det er klart at du stadig har nogle "rodede" tanker, og kan opleve vild paranoia. Det er helt normalt, når man én gang har oplevet paranoia, kan man altid finde følelsen frem igen! Øvelsen her består i, at du skal prøve at rumme dine følelser uanset hvor smertefulde de er. Altså, når du oplever at du bliver paranoid (som da du spiste proteinbaren), så prøv at akseptere dine følelser, men lad være med at bukke under for dem (ved i dette tilfælde at holde op med at spise proteinbaren). Efterhånden vil dine følelser ikke være så skræmmende mere.
Jeg ved at det er svært at gøre i praksis, men tro mig, det er en sejr hver gang man har overvundet sig selv og blevet i en følelse, ind til den ganske enkelt opløses af sig selv.

Udover at du lærer at håndtere din angst og får motioneret (dette tjener både til at gøre din krop glad, og til at hæve din selvtillid når du ser dig selv i spejlet) bør du også få kigget på, hvad der kan ligge til grund for, at du levede det liv du gjorde, før du blev paranoid. Tænk over din opvækst, dine forældre og dine oplevelser i skolen. Måske vil du have godt at at få talt ud om dem? Jeg kan anbefale dig at gå til en psykolog eller en psykoanalytiker. En psykiater vil helt sikkert tilbyde dig medicin, men jeg tror du vil have bedre af noget psykoterapi, hvor du gennem at bevidstgøre dit væsen, finder ondets rod og helbreder det.

Jeg ønsker dig held og lykke med det hele, og skriv endelig her, og fortæl hvordan det går!

Venlig hilsen Fanny

Junior medlem

tak for jers råd, men jeg Føler ikke jeg kan styre noget somhelst mere Oven i hoved, jeg Kæmer mod alt det lort og Prøver og give igen og kigge dybt ind i mig selv, men så bliver jeg sgu skræmt, vis jeg kigger mig i spejlet og tænker over hvem jeg endelig er, finder jeg intet svar og bliver skræmt af og se mig selv, men helt helt inde i mig selv ved jeg godt hvem jeg er, tror jeg. der er så mange ting jeg gerne ville skrive til jer, men nå jeg tænker på det og går min Hjerne helt amok, og jeg for max press på :( må tænke væk Hurtigt fra det,! men jeg har læst og om en clairvoyant! http://www.detubevidstesind.dk/index.html er det noget som Virker ? det lyder meget godt i mine Ører! eller er det bare fup?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
Hvis du selv tror på clairvoyisme kan det muligvis godt virke. Dog er der intet videnskabeligt belæg for, at det virker. Det lyder mere som om du har brug for en psykiater eller en psykolog end en clairvoyant.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
Jeg vil bare sige held og lykke med at overvinde din angst. Det er rigtig godt at du kommer ud med det og prøver at arbejde videre med det. Jeg har læst om andre som havde det som dig og nogle af dem formår ved erkendelse af deres problem at komme ud på den anden side. Du har det ikke godt men har allerede taget de første skridt i den rigtige retning. Jeg tror også en psykoanalytiker ville være rigtig god for dig. De lykkepiller som læger tilbyder, kan godt være en meget dårlig løsning. Held og lykke. Du er et godt menneske det er jeg sikker på.

Junior medlem

hey, tak for støtten, jeg har snakket med sådan en clairvoyant, dog ikke ham jeg vidste her på siden med det link jeg lage ud, men en dame i samme by som mig selv, jeg snakket med hende i telefonen forklaret lige lidt om mig, Hvordan min historie var kort, hun sagde noget til mig som det Højst nok var, jeg kan desværre ikke skrive det ellers kan jeg få sindsygt press på! det er noget der kan ske vis man er de forkerte steder når man ryger hash osv, jeg ignore det hun sagde inde i mig selv lige nu til jeg skal mødes med hende den 29 nov, HUn lød til at have tjeck på hvad hun snakker om, men var fanme en Nøjeren samtale, men det underlige er jeg er Begyndt og blive bange for at blive rask! det er ligesom om jeg ikke kan huske Hvordan det er og have det godt, ligesom jeg kan få lidt angst ved tanken om at få det godt igen! det siger lidt om Hvor fuckt up mine tanker er! og hvad de gør ved mig ! men Hvertfald tak til jer alle igen! for støtte + gode råd! Holder mig så godt oppe jeg kan!

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: En provins til Sverige
"men det underlige er jeg er Begyndt og blive bange for at blive rask!"

Hey. Det kan være hårdt at se sine problemer i øjnene, denne frygt vil højst sansynligt ikke få dig videre i livet, så kæmp imod :) Denne frygt viser ikke at du er "fucked", det er meget menneskeligt.
Lyder til at det går bedre med dig, keep it up! Og husk at de ting der er svære at gøre lige nu og her, oftest er dem der betaler sig godt af på den lange bane.

Junior medlem

Nu har jeg læst tråden igennem godt og grundigt. Du skrev du skulle til en psykiater idag? Skriv endelig hvordan det er gået! :)

Jeg kan trøste dig med at jeg har været de ting igennem som du fortæller om. Dine følelser, tanker osv. Og det kan altså lade sig gøre at få det bedre og vende sin oplevelse til noget positivt!

Du lider helt sikkert af generaliseret angst og depression, men det er der så mange andre der gør og man kan sagtens leve med det. Jeg fik det også af at ryge hash blandet med forskellige stimulanser og har haft det i ca. 4 år nu.

Mit råd til dig er at komme noget mere ud. Oplev verden. Få dig nogle nye venner. Dyrk noget motion. Evt. prøv noget medicin (Jeg ved godt at medicin skræmmer dig nu, og det gjorde det også for mig i starten, men det kan altså hjælpe. Der er især én slags medicin som du vil blive forbløffet over, men bliver nok jordet hvis jeg nævner det herinde :D )

Et skridt af gangen, kammerat. Du skal nok få det bedre en gang. Jeg er nærmest glad for at jeg har været de ting igennem som jeg har. Har nu fået et nyt syn på livet og en del mere respekt for det. Skriv endelig en PM hvis du har brug for at snakke lidt :)

Altid til tjeneste for en Psychedelia bruger :idea:

Junior medlem

hey, jeg var der oppe og snakke med ham i dag, jeg syns bare vi snakket om Hvordan jeg havde det og jeg skulle finde nogen medtoder til at glemme Mine tanker og Hvordan jeg har det, ehm, og vi snakket om nogen andre små ting, altså syns endelig ikke vi kom ind på så meget, måske fordi jeg sagde nej til medecin, til dig Opioten jeg kan se du skriver du har harft det på sammen måde, godt du er kommet over det! eller lært og leve med det, jeg havde nu hoppet gå at komme helt over det, jeg tænker er det ikke sådan med medecin, det gemmer det bare væk? og vis du nu Arbejder med dig selv kan du få det til at forsvinde, kan det så ikke ske det pluselig kommer tilbage måske om mange år vis man tager medecin? men det er måske en meget stærk medecin du tager eller noget slemt ved den siden alle her på medecin vil jorde dig for det hehe, men hvertfald tak for dig besked der, men klart skal nok smide en PM, og snakke lidt med dig, :)

jeg skal jo til sådan en clairvoyant den 29 nov, er meget spændt på det, Nogen som har prøvet sådan en før? jeg syns det er nøjeren, men kan være det bliver godt,

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]