yo, jeg er en mand på 22, jeg vil gerne fortælle min Historie! Hvordan det hele starte og Hvordan det er nu!
jeg starter Historien nogen År inde i mit liv, da jeg var 16 år! Røg jeg hele tiden hash eller Drak mig pisse fuld, sammen med mine venner, vi var 9 venner som røg og drak meget sammen, en slags lille bande kan man sige, vi havde vores eget lille Rum.. vi gik i byen sloges, stjal Overfaldet folk, der var ikke Grænser for hvad vi ikke Gjorde, ( det var virkelig grove ting) vi havde det pisse fedt, 2 år efter! vi alle sammen i Vores lille gruppe ! blev Uvenner pga, jaaa vi var jo hele tiden fuckt up på noget. så tænkte folk jo underligt om Hinanden!... så det slutte ligesom der! jeg havde faktisk også en rigtig dejlige kæreste jeg bode hos! fordi jeg var blevet smidt ud af de gamle. jeg var det værste svin Over for hende, FX vores 1års dag. drak jeg mig pisse fuld om morgene! Brugte de penge på sprut som hun skulle have en gave for! (idiot) efter 1 år og 3 måneder! slog Hun op med mig! hun så en anden der bode lige ved hende! jeg opsøgte ham flere gange! for at tæve ham.. men ringet til Panserne Hvergang, jeg stak af. Pluselig en Morgen! vente jeg til han tog på Arbejde! han kom ud af Døren! jeg fik ham. rev ham ned slog ham igen og igen og igen, det gik rigtigt slemt for sig, jeg blev meldt, men der skete endelig aldrig noget ud af det.. Pluselig en dag, skulle jeg købe noget Hash! det var meget svært og få fat i det! og følte hele tiden der var nogen som kigget efter mig.. nå jeg fik købt det hash jeg tog Hjem! jeg lavet en Pizza, jeg lavet mit Bongmix, smidt en film på! havde bare brug for at slappe af! endelig! jeg røg 1 Bonghoved! det var fint nok! jeg tog en bid af min pizza! pluselig fik jeg et mega steneren blik ! jeg fik et angstanfald! vidste ikke hvad helved det var! så gik sindsyg meget i panik! løb rundt og holdte mig til hoved! jeg kigget i et blad! efter og have haft max nøjeren på i 10 min! jeg fandt ud af det Hjalp lidt og læse! jeg læste noget med Hvordan man laver mad! WTF? men Hvertfald! jeg lukket mine Øjne og det Hjalp lidt men ikke meget! jeg gik i seng og da jeg lukket mine Øjne! så jeg min Xkæreste der! hele tiden! i mit hoved!! faktisk lidt senere på aftenen! ringet Hun til mig og spurgte om ! jeg havde det godt med at have ødelagt hendes liv og ham Hun sås liv..jeg kunne ikke helt magte og høre på hende! selv om det var godt og høre hendes stemme igen! men jeg havde det underligt! jeg faldt i søvn! næten morgen! prøvet jeg og ryge igen! jeg kunne mærke efter 1 bonghoved! at det skulle til at starte igen! sådan et ansgstanfald! jeg tænkte! ahhh forhelved tog ned i netto og købe nogen pilsner! drak mig stiv, faktisk nu Hvor jeg ikke kunne ryge! drak jeg hele tiden Virkelig hele tiden! gjorde jeg fik det beder efter min Oplevelse der! Pluselig kunne jeg mærke i min Krop ved bryste! ( ved det lyder sindsygt det jeg siger nu) men ligesom noget Energy snored rundt i min krop! og pluselig fik jeg samme oplevelse af og drik! jeg tænkte på om jeg skulle ringe til en Ambulance! men nej! det forsvinder vel?.. mit liv blev noget lort! jeg ture næsten ikke og gå ud af en dør! jeg begyndt og spille Computer! spillet hele tiden! sov spillet sov spillet! spiste og drak osv ! jeg fik det mere underligt! der er gået 4 år nu! jeg LiGner en Computer Nørd nu! har intet godt liv, har haft de mest sindsyge tanker! vil nævne nogen af dem!
1 jeg har Klaustroforbi ! jeg har fået lavet noget med nogen tanker inde i hoved om! at nogen gange kan jeg føle mig indlukket i mit eget hoved! Tænk på at du slet ikke kan komme ud der fra? PANIK!!! kan gøre en sindsyg
2. jeg kan kigge På min far eller storebror! en ven! og tænke Hvem er det enedelig? selv om helt inde i mig selv ved jeg det godt!

3, jeg er blevet bange for alt Nøjeren! FX gyser film og kan tror det findes! spøgesler FX!
4, jeg kan SLET SLET SLET ikke tåle og se på vold og sådan nogen ting mere!
jeg følte en gang! af min sjæl var ved at gå ud a kroppen på mig!
jeg har det meget meget dårligt, og får Virkelig Dårligt samvitighed! nå jeg tænker på mit gamle liv med vold og druk osv, nå jeg tænker tilbage på de mennesker man har gjorde skade på! måske ødelagt ders liv! er det her hævn fra gud? ALT dårligt der er sket i mit liv som jeg har det skidt med nu! flyver ind i hoved på mig nogen gange, for bare løst til at falde og dø!
jeg kan nærmest ikke kigge mig selv i spejlet og se på mig selv. ved ikke hvem jeg er mere!
nå jeg ser på mig selv og tænker over det! ser jeg mig selv som den gamle person! og Prøver også og være ham! men jeg ved godt det er jeg ikke mere! så hvem er jeg nu? et nye beder menneske der er blevet modent!? måske et nyt beder menneske? som jeg ikke selv har set kunne komme ind i mig? pga min Hjerne har kørt 24/7 i så mange år!.. har hvade til læge med det! men har altid fået angst af og tage noget medecin! fordi jeg er bange for det vil Påvirke mig! som hash eller noget andet slemt! har også hvade til noget Hypnose! det hjalp mig faktisk! jeg fik det 60% beder i mit hoved! men pluselig stoppet kontakten!... men skal også siges jeg kan godt have gode dage, Hvor jeg har det godt, også nå jeg kan have det skidt! kan jeg pluselig få en posetiv tanke i hoved! det er bare fedt! men det kan jo ikke være der for evigt!... der er så meget jeg vil fortælle og skrive kan blive ved og ved men må jo stoppe! lige nu sidder jeg og har det meget skidt,

jeg har ingen selvtillid eller en skid mere! er et NUL! er gået fra en flot trænet fyr til en fed bleg sindsyg i hoved Computer nørd!!
jeg ved ikke om der er noget der giver mening og Undskylder for stave fejl osv osv, Håber det kan læses og forståes bare lidt! jeg kunne godt bruge Hjælp! nogen der har det på sammen måde? eller har haft? med tanker og følelser osv, hvad skal jeg gøre? er jeg fortabt?