Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 22:41


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 53 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Brugbar eller Waste of time?
Jeg kunne bruge historiens erfaring til egne problemer. 17%  17%  [ 41 ]
Jeg kunne ikke bruge historien til egne problemer men syntes den er lærerig. 79%  79%  [ 189 ]
Jeg ikke den var realevant, none what so ever. 4%  4%  [ 9 ]
Afgivne stemmer : 239
Forfatter besked
Indlæg: 26 jun 2010 01:59 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 mar 2010 09:54
Indlæg: 998
Geografisk sted: Gartneriet
Jeg syntes det var virkelig flot skrevet og endnu flottere og større gjort at du poster på et offentligt forum, til fremmede mennesker. Respekt for det!

Med det sagt vil jeg give flere ret i at det vist er på tide at stof(mis)bruget bliver lagt på hylden. At rende rundt med sådan nogle lig i lasten og efter det du har været ude for, kan jeg på nuværende tidspunkt ikke se noget positivt ved at fortsætte denne dårlige vane.
Fra mit synspunkt er det den eneste og rigtige beslutning at tage, for du kommer højst sansynligt ikke videre i din tilværelse hvis du ikke får det ud af verdenen, så du igen kan begynde at leve :)

Held og lykke med det, jeg ønsker dig alt vel og skriv endelig hvis du har noget på hjerte :)

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.
It ain't real, it ain't a dream... Then what is it? - Psychedelic Reality!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 jun 2010 14:42 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 sep 2003 01:01
Indlæg: 3460
Geografisk sted: Nord for københavn
Fantastisk historie, som jeg er sikker på mange kan lære af! Modigt at du deler den med os.
Som en anden sagde, så er historien lige til en film.. måske Erik Clausen kunne være interesseret? :lol:

Jeg ønsker dig masser af medvind i livet fremover, og frem for alt, bevidsthed.

Jeg har ændret tråden til opslag, så den bliver ved med at stå forrest. På den måde forsvinder den ikke ned i glemslens dyb foreløbig :wink:

Hilsen Fanny

_________________
Carpe Diem ~ Memento Mori
Mere rugbrød - mindre LSD! - Velmendende råd til psykedelisk ekstremsportspiller


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 jun 2010 18:07 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 jul 2009 00:40
Indlæg: 727
Geografisk sted: Aalborg
Hold da helt kæft for en historie. Hårerne rejste sig sgu i nakken, da jeg læste om din bror. Må jeg kondolerer. Men som mange andre allerede har fortalt, synes jeg ikke blot at det er fantastisk skrevet, men også en fantastisk historie. Må indrømme at jeg ikke kan bruge dine erfaringer til egne problemer, men den er stadig utrolig lærerig og sætter et klart lys over, at når det går galt, går det satme også galt.

Men alt respekt til dig for at dele det med os andre! Jeg ønsker dig sgu god vind fremover!

_________________
Never argue with an idiot. He will drag you down on his level and beat you by experience..

Cannabis entusiast


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 aug 2010 01:36 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 04 aug 2010 00:31
Indlæg: 242
Geografisk sted: k-hullet
Tusind tak!
Det sætter en masse tanker op til revision og når jeg læser den, lyder det som en rigtig dejlig person der har været utrolig uheldig med sine umiddelbare muligheder.
så hvis du holder dig væk fra problemer, er jeg ikke i tvivl om du nok skal få det godt fremover!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 aug 2010 22:42 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 jul 2009 00:59
Indlæg: 149
Mange tak fordi du delte din historie!
En meget skræmende og sørgelig historie må jeg sige!
Det du har været ude for har helt sikkert taget hårdt på dig!
Jeg håber der kommer noget mere "fremgang" i din hverdag fremover.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 aug 2010 03:57 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 20 mar 2010 08:41
Indlæg: 128
Geografisk sted: Ønske øen, 2. stjerne til højre lige i udkanten af Mælkevejen
Her links til Amfmrugeren's fremskridt :-)

http://www.psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?f=18&t=32996&p=440342#p440342

http://www.psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?f=18&t=33214&p=442922#p442922

_________________
Se mit cover det er hvidt som coken
alt hvad jeg suger det er hvidt som den
det er fordi, jeg elsker mine stoffer
og fordi en snemand er min ven


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 sep 2010 00:03 
Det er super fedt, at du tør skrive din historie, og jeg tror (håber) at den vil komme mange til gode, for det siger virkelig meget om, hvad misbrug kan føre til.
Jeg vil faktisk følge Webzi og sige, at du skulle skrive en bog eller noget lignende om det. Desuden ønsker jeg dig alt mulig held og lykke i fremtiden, og håber du klarer den!


Top
  
 
Indlæg: 12 okt 2010 17:43 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 sep 2010 00:01
Indlæg: 201
Geografisk sted: Somewhere on the edge of the desert
Altid rart med sådan nogle historier, medaljen har jo trods alt en bagside... Skidt med stavningen, en "fornøjelse" (hvis du forstår mig korrekt) at læse :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 nov 2010 20:18 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 nov 2010 23:23
Indlæg: 50
Det er utrolig flot af dig, at du har delt denne historie. Jeg er dybt imponeret over din evne til at holde hovedet højt, efter alt det du har været igennem. Det er virkelig godt gået.
- Pseudo


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 jan 2011 13:37 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 05 jan 2010 07:42
Indlæg: 38
Geografisk sted: i behandling
Jeg troede helt seriøst jeg havde det skidt (er lige stoppet med a suge)
Efter jeg har læst det her kan jeg se at jeg bare er et forkælet hash/alcohol
Hoved fra provinsen tak fordi du delte det .
Forfærdelig historie med din Bror ;/ held og lykke herfra!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 feb 2011 23:45 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 10 maj 2010 14:50
Indlæg: 6
Er dybt rørt.. Ønsker dig alt godt makker!!1


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 apr 2011 20:37 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 02 apr 2011 04:29
Indlæg: 7
Hey.
Dette bli'r et rodet indlæg... er selv langt nede... især idag
Syn's det er rart at læse om en anden ung, hvis liv er lige så fucked up, som mit eget...
Har skåret mit forbrug ned til nogle gange om ugen.
Sådan har det været i ca 3 mån nu.
Orker ikke at skrive om mine erfaringer lige nu. Har været på i en uges tid nu... Inat fik jeg for mange noia. så jeg tog alt hvad jeg ku få fat i for at sove.
Har også haft nogle ''typer'' efter mig;
Min ex og jeg solgte for hans far... Vi overtog hans forretning. Vi solgte alt.
Amf, meta, morfin, benzoer, mdma, 2cb, ja you name it.
Efter 1 års tid, flyttedde vi fra hans fars hus og i en stor, rigtig fed lejlighed. Vi fik selvfølgelig en hel ladning med, for det var et nyt sted og vi var ikke kendt af naboer. (de vidste godt at de ikke skulle stikke, men de så for meget til sidst... altså... folk som kommer og går... og nogengange var døren sprket ind. andre gange, kom enten jeg eller min ex kravlene ud af vinduet fra 1.salen eller sprang ud af døren med et våben, for at ''de der stod der'' ikke skulle ku nå at stikke af)
Vi fik 100g amf med, 20g 2cb, DMT, og alt muligt andet, plus alle mulige piller.
Plus vores indflytter gave fra hans far:
en masse coke, 2cb, mdma og selfølgelig amf til at fejre det med.
Efter 1 uge, havde vi kun lukket 10 folk ind, og kassen stemte SLET IKKE!
Vi fik ikk røvfuld. Men blev holdt øje med, og hans far måtte betale dem for at lade os være...
Vi vidste begge at der var nogen. Men vi ville ikke ha' de sku vide at vi havde noia på (selvom det var tydeligt. fik klager pga naboerne ikke turde sidde på terraserne mere. Og det var om sommeren)
Vi havde stadig en masse stoffer tilbage. Jeg havde aldrig prøvet at være så bange før, så jeg fik panisk forklaret min ex at han skulle komme 18g meta i en 20ml pumpe, og junke det ind i mig. Jeg ville ha en OD. Han var for stegt til at forstå mit noia-sprog (for ville ikk ha de kom og tog det... hver gang vi tog noget, skulle de nok sørge for at ødelægge vores rus. ... det lyder fucked up... kan bare ikk forklare det på andre måder)
Efter den episode, fik min ex og hans far en ordenlig omgang... Jeg blev ''blot'' tilbageholdt i farens rækkehus. ikke af de ''grumme'' typer, men af min ex og hans far. og det fattede jeg ikk, men turde kun at blive der... kunne hører når de fik slag. men vidste godt at jo dummere og uvidene jeg virkede, jo større var chancen for at de lod mig være.
Men jeg var sgu da pisse bange mand! ex'en kom og gik fra værelset hele tiden... jeg trykkede ham over hele kroppen hver gang han kom op til mig igen... han ku jo ikk sige av, men ku jo se hvor han havde fået slag... vi tog stadig meta mens alt dette stod på...
i 4 dage sad jeg i sengen, i stilhed og syn's jeg ku se en kravle rundt under sengen, og mærkede noget skærer i madrassen under mig...
min ex var jo selv stegt og bange, så han så først efter nogle dage at jeg udemærket vidste hvad der foregik. Og så blev han jo bange for hvad der sku ske mig... så han begyndte at give mig zyprexa, men dem gad jeg da ikk ha'. så dem fandt han ligge rundt omkring på værelset.
for første gang nægtede han mig stoffer... ikke engang morfin til at ku klarer at være til... ku jo ikk sove selvom jeg ikk fik noget, for havde vidst taget nok.
samme dag vinkede han mig ud på toilletet og viste mig hvor han lagde 3ark contalgin 100mg, og 100 g amf og noget meta, plus alle de andre ting vi stod for at skyde af (under en toilet måtte)
efter 1 time, tog han mig med derud igen og det var fucking væk. vi var på 1 salen og havde ikke hørt nogen komme op af trappen. Fuck hvor jeg blev bange...
kørte på ren adrenelin.
endte med at 3 store gutter, tog mig under armene og kørte mig i et sommerhus or at stoppe. men de ku heldigvis se at jeg sku ha hjælp... de fik mig på den lukkede. var på en obs stue. spillede jo normal. for kunne jo godt hører hvor fucked up latterligt-noia-agtigt det hele lød, så jeg turde da ikk sige noget.
så de udskrev mig.
det hele startede igen. og min ex fik mig overbevidst om at det hele var i mot hovede... så jeg tænkte ''fuck dem, jeg er sgu ikk så vigtig'' og tog alle de stoffer jeg ville... indtil... jaaah.. min ex var forsvundet og kom tilbage, i samme tøj og manglede 2 led på lillefingen...
vi fik en til at sælge for os, så vi hurtigere ku komme af med gælden. men han havde ikke cuttet i det, han selv tog (det var kun cuttet af os, men det skulle altså cuttet igen, ellers blev folk skøre efter bare en halv dag). ved ikk hvor meget af de 100g han tog... men for meget. han troede han havde lavet MDMA ud af det.
Vi kom derhjem, og på bordet lå noget som lignede brune krummer... Han havde ''lavet MDMA'' ud af 60g amf, ved at komme det i fucking ovnen. og vi havde sagt god for ham.. men den der skulle vi ikke bøde for. fandme nej! og det sagde vi til ham. ex' far holdte de store væk i 3 uger, for at han havde en chance for at betale. han kom med 1000kr!!!!!!! Så var vi nødt til at ''slippe tøjlerne''... staklen ringede total hulkene fra hans lejlighed og sagde at nogen havde sparket på døren i 5min. og om vi ikk ku få dem væk... selv faren fik det dårligt over at hører ham ha' det¨så dårligt. men han ku ikke få dem væk!!!!!
Han endte med at ''falde'' ud af vinduet fra 1. sal og en masse andre skader, og endte på den lukkede.
idag er han stadig ikk normal.
puha, nu kommer noiaen igen...
anyway, så hver gang jeg tager noget sammen med amf, så hører jeg folk, ser skygger og alt muligt andet, og det er 3 år siden. der skete en masse mere, men nu syns jeg at I har forstået det.
for 1½år siden fandt jeg en ny fyr... han solgte også... jeg kørte videre... han blev mere og mere voldelig. og her i dec fik jeg nogen til at hente mig i lejligheden pga han var sådan... havde ingen steder at tage hen, for jeg boede i Aalborg (er fra amager) med de kærester.
Nu sidder jeg på forsorgshjem på vest sj. med ingen penge...
Får metadon nu og stesolid... men jeg gider jo ikke bare at koxe...

orker ikk mere... mine tanker kom bare ud... vil op og ryge en fed på min pind. er boligsøgene, men fuck det går langsomt....


Ha det godt!!!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 apr 2011 19:59 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 03 apr 2011 14:36
Indlæg: 17
det lyder godt nok som et cazy life, men glad for at se at du pt. er ude af problemer


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 apr 2011 20:47 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 apr 2011 19:46
Indlæg: 15
Tak for din historie..jeg ønsker dig alt held og lykke fremover..


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 maj 2011 21:42 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 jun 2009 17:52
Indlæg: 39
Geografisk sted: Solbader i 400W's lys
Du har min dybeste respekt for at kunne se problemet, og prøve at gøre noget ved det - især at skrive det på et offentligt forum. Jeg håber virkelig at det hele ordner sig i sidste ende !

Mad props! =)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 jun 2011 08:48 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 19 jun 2011 13:42
Indlæg: 5
vi på http://www.aftermatch.dk ville være beæret af at have din historie sammen med de andre livshistorier på siden.
Mvh


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 dec 2011 00:54 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 07 apr 2011 09:38
Indlæg: 23
Geografisk sted: København
Jeg sidder her og prøver at komme ud af mit misbrug, og din historie har virkelig sat mine problemer i perspektiv og givet min motivation et boost. Så mange mange tak og held og lykke fremover!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 feb 2012 16:23 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 20 dec 2011 13:35
Indlæg: 152
woow en historie seriøst jeg blev rørt der. ja der gik et sus igennem min krop som tidligere beskrevet. og har nu efter og have læst dette besluttet aldrig og røre andet end hash fremover. var ellers på nippen til og tage mdma for anden gang snart
så mange tak for den hjælp din historie har givet mig til og blive fast besluttet


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 feb 2012 21:57 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 14 sep 2009 14:02
Indlæg: 938
Er fuldstændig rystet efter den historie. Er aldrig blevet ramt så hårdt af nogen anden "misbrugshistorie" før.
Håber sgu alt kommer til at gå godt for dig i fremtiden.

_________________
there is someone in my head and it's not me


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 feb 2012 10:24 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 dec 2008 08:35
Indlæg: 1238
Geografisk sted: DK
Amfetamin og lignende stoffer, har en særlig evne til at få mennesker til at gøre tankeløse, desperate og impulsive handlinger.

Hvad angår dummebøder: Betal aldrig. De udser sig nemme ofre, som de ved makker ret. Meld dem og "gå under jorden" og gør det ordentligt. Fortæl ingen hvor i er, så der ikke er nogen der kan sladre og lad være med at opsøge kriminelle miljøer igen.

_________________
The punishment of desire, is the agony of unfulfillment.

Most of the physical world is unseen.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 53 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team