Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 jul 2025 21:18

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
Endnu en seriøs advarsel imod et stort forbrug/misbrug af ketamin - Det kan resultere i helt enorme, ulidelige mavesmerter/kramper.

Jeg har de sidste 3 dage været ramt af disse anfald med 4-6 timers mellemrum, 3 af gangene har været så slemme at jeg ikke kunne gå eller holde ud at være nogen steder, det hjalp en lille smule at ligge i fosterstiling og trække vejret roligt, og at brække sig hjalp også midlertidigt. Ind imellem er det også forbundet med feberlignende tilstand og koldsved. Det varer typisk 1 times tid, og går så relativt hurtigt over til et mere udholdeligt niveau.
Grunden til at jeg mistænker ketamin er at også 3 andre af mine venner som igennem en længere periode har sniffet meget ketamin har oplevet lignende symptomer, 2 af dem for nogle måneder siden og den tredje i sidste uge.

Advarslen gælder dog som sagt kun ved ekstreme doser - Her snakker vi om 1-5 gram dagligt i 4-18 måneder (forskelligt hvor langt tid vi har misbrugt stoffet).
Jeg skriver ikke indlægget for at få sympati, ej heller for at få vide jeg er en idiot at indtage så store doser, jeg skriver udelukkende for at andre med hang til ketamin er meget opmærksomme på deres forbrug, da jeg ikke ville ønske denne smerte for min værste fjende :)

Alt godt,

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
Wow det er da også et gevaldigt misbrug du har været ude i. Der findes vel ikke det stof man kan misbruge i den grad uden at få seriøse bivirkninger. Men god bedring ihvertfald, og håber da du lærer af det og skruer ned for dit forbrug. God bedring champ :)

Medlem

skru ned! :)
personligt ville min krop ha stået af for længst!

men Min fæter har lige fortalt om sin mave infektion! det var heller ikke til at spøge med! hans forklaring mindede meget om din!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Det er klart at du har haft det dårlige, med de store umenneskelige doser ketamin. Pas på dig selv ;)

Medlem
Brugeravatar

er du sikker på at ketaminen var ren?

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Fedt du gør opmærksom på det!

Har du været ved lægen? Hvis ja, hvad sagde han/hun til det? Hvis nej, hvorfor ikke?

Mvh Thomhash

Dedikeret medlem

Jeg er 99 % sikker på at ketaminen har været +99% ren.

Jeg ved udemærket at det er ekstreme doser vi har været ude at lege med, og jeg naturligvis er nødt til at genoverveje mit forbrug og skære kraftigt ned. Det lyder måske vildt, men pt. ville et forbrug på 1-1 1/2 gram om dagen ikke genere mig.

Jeg har ikke opsøgt egen læge eftersom tre andre af mine venner som sagt har lidt af det samme, hvor den ene var på sygehuset et par gange hvor de ikke på nogen måde kunne hjælpe fordi de ikke kunne lokalisere et decideret "problem" de kunne kurere.
Min anden kammerat gik til egen læge, og fik her af vide at det formentlig drejede sig om en forskydning af syre/base balancen (imod syrlig og nedbrydende pH), og muligvis lever/nyre overbelasting, samt en irritation i tarmene.

Men som i de andres tilfælde forsvinder symptomerne efter 3-5 dage med fornuftigt indtag af basiske fødevarer (det meste frugt og grønt er basedannende).

Min teori er at det skyldes det store forbrug af ketamin, som tit kan følges afsted af et for dårligt og for lille indtag af mad og vand. Pas på jer selv :)
God søndag alle,

Medlem

Jeg fatter slet ikke hvordan man kan noget overhovedet når man er på hesten hver dag?? Smider du ikke alle dine ting væk og glemmer alting og sådan? Spørger bare fordi jeg er nysgerrig, når jeg selv har det helt hesteligt render jeg rundt med hovedet under armen og kan glemme de mest åndsvage ting (taber pung og mobil o.s.v. :-P)

Dedikeret medlem

Jeg tror du kan sammenlige det meget med at ryge hash dagligt - I starten glemmer du alt, og vælter rundt, men efterhånden lærer du at opretholde en normal hverdag! Og dog, ikke 100 %, men stort set!
Kan sagtens sniffe 3-400 mg og snakke i telefon med forretningspartnere eller forældrene uden de kan høre det på mig :)

Dedikeret medlem

Det skal dog siges at jeg ikke snakker med mine forældre når jeg er påvirket, bare for en sikkerheds skyld, det gider jeg ikke udsætte dem for :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Karma skrev:
Jeg tror du kan sammenlige det meget med at ryge hash dagligt - I starten glemmer du alt, og vælter rundt, men efterhånden lærer du at opretholde en normal hverdag! Og dog, ikke 100 %, men stort set!
Kan sagtens sniffe 3-400 mg og snakke i telefon med forretningspartnere eller forældrene uden de kan høre det på mig :)

Er der ikke nogle alarmklokker som ringer, når du kan sniffe 3-400 mg, og man overhovedet ikke kan mærke det på dig?

Medlem
Brugeravatar

Jeg vil sige at jeg også hurtigt har fået opbygget en stor tolerance for ketaminen. Det er også nået til det punkt hvor jeg knap nok kan mærke nogen effekt ved 300-400 mg. Så jeg har valgt at holde en pause, så jeg ikke behøver bruge så meget keta for at opnå så lille en effekt.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

X-tina skrev:
Jeg vil sige at jeg også hurtigt har fået opbygget en stor tolerance for ketaminen. Det er også nået til det punkt hvor jeg knap nok kan mærke nogen effekt ved 300-400 mg. Så jeg har valgt at holde en pause, så jeg ikke behøver bruge så meget keta for at opnå så lille en effekt.

Lyder som en rigtig god idé. Thumps up!
Få jeres tolerance lidt ned, så i behøver tager så store doser for at få en virkning. Ville nok være sundt :)

Medlem
Brugeravatar

Af hvad jeg har læst mig til på bluelight forsvinder ketamintolerance aldrig helt, vistnok på grund af at kroppen husker stoffet. Selvom tolerancen naturligvis falder efter et stykke tid, vil der gå mindre tid til du er oppe på din gamle binge-dosis end der ville i første omgang. Så den eneste måde at undgå en stigende tolerance er vel ved at holde moderate pauser.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]