Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jun 2025 15:02

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 54 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Jeg kunne godt tænke mig at høre hvorfor andre tager stoffer. Måske deler vi samme meninger, måske er der noget jeg overser :)

-Jeg tager stoffer fordi jeg godt kan lide at udforske livet på godt og ondt. Stoffer giver mig en følse, og et indblik af hvordan verdenen burde se ud. Et trip lader mig på, forstået på den måde at i lang tid efter føler jeg overskud og glæde.
Jeg synes det er spændende at tage et kemikalie, og opnå en effekt man ikke kan beskrive.

Jeg skammer mig ikke over at tage stoffer. Min familie ved alt om mit brug af stoffer, og jeg svare på alle spørgsmål der skulle komme fra kæreste, venner, familie og arbejds kollegaer.

-hvad med jer der ude, deler i samme mening som jeg?
:peace:

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Fordi jeg ikke har noget bedre at tage mig til lige på det tidspunkt, hvor jeg gør det (for hvis jeg havde det, ville jeg da gøre dét i stedet for), skråstreg jeg har lært mig selv en masse vaner, som gør det nemmere at tage stoffer, og det er en dyb interesse.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Minimal skrev:
Fordi jeg ikke har noget bedre at tage mig til lige på det tidspunkt, hvor jeg gør det (for hvis jeg havde det, ville jeg da gøre dét i stedet for), skråstreg jeg har lært mig selv en masse vaner, som gør det nemmere at tage stoffer, og det er en dyb interesse.

:life: :stupid: :whogives: :gud: :cheers: :joint: :rocking: :hm: :mrgreen:

eller det der

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: nær vrå på landet
Jeg nyder et godt trip i ny og næ for slappe lidt af, og komme i kontakt med mig selv. (og måske lidt i oprør da jeg føler det er forkert og forbyde hvert enkelt menneske hva de må og ikke)

Medlem

ZaZZa skrev:
Jeg kunne godt tænke mig at høre hvorfor andre tager stoffer. Måske deler vi samme meninger, måske er der noget jeg overser :)

-Jeg tager stoffer fordi jeg godt kan lide at udforske livet på godt og ondt. Stoffer giver mig en følse, og et indblik af hvordan verdenen burde se ud. Et trip lader mig på, forstået på den måde at i lang tid efter føler jeg overskud og glæde.
Jeg synes det er spændende at tage et kemikalie, og opnå en effekt man ikke kan beskrive.

Jeg skammer mig ikke over at tage stoffer. Min familie ved alt om mit brug af stoffer, og jeg svare på alle spørgsmål der skulle komme fra kæreste, venner, familie og arbejds kollegaer.

-hvad med jer der ude, deler i samme mening som jeg?

Fordi jeg kan li´ det! ;) :tnx: :tnx: :tnx: :tnx: :tnx: :tnx: :tnx: :tnx: :tnx:

Medlem

Det er bare så rart... og så har jeg svært ved at sige nej tak.

Men jeg gør det hovedsageligt for at slappe af og have det sjovt med vennerne.....

Dedikeret medlem
Brugeravatar

For mig startede det med stimulanser, som et (væsenligt bedre) alternativ til spiritus når den stod på fest og farver... Men det har udviklet sig til noget dybere og mere meningsfuldt synes jeg - esctasy åbnede min personlighed og øgede mit følelsesspektra radikalt, det bruger jeg i godt selskab med gode venner... Men så kom psychedelia'erne og åbnede en helt ny verden for mig - en verden jeg kun lige har snuset til; men bestemt skal udforskes nærmere...

Er faktisk lettere at sige hvad jeg ikke bruger dem til, nemlig trøst og virkelighedsflugt...

Junior medlem

Geografisk sted: Sidder på mine hæmorider
Jeg synes at sindet er fascinerende og stoffer kan bla. være med til at opdage nye sider af sig selv. Jeg bliver mere opmærksom på mine egne holdninger og følelser fremfor hvad andre har lært mig at tænke og føle. Det kan også bare være rigtig sjovt og hyggeligt at tage stoffer. Så det er svært at fastsætte mine motiver for stof-brug da der simpelthen er så mange forskellige positive aspekter ved stoffer.

Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Der er flere grunde

1) Selvindsigt og selvterapi. At lære mig selv bedre at kende og arbejde med terapeutiske problemstillinger. Personlig udvikling.
2) Få en dybere forståelse af virkeligheden, sådan som den bliver til i samspillet mellem hjernen, kroppen og den ydre verden.
3) Fordi det er skæg' :) - og kan være yderst behageligt. Altså også et rent hedonistisk aspekt.
4) Fordi ædruelighed er dødkedeligt i længden, og periodiske ændringer af min bevidsthed hjælper mig til aldrig at gro fast i det røvsyge borgerlige vugge-til-grav-institutionaliserede livs monotone rille.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: NørrebronX
Fordi det er ulovligt

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Right behind you...
Drupe skrev:
Der er flere grunde

1) Selvindsigt og selvterapi. At lære mig selv bedre at kende og arbejde med terapeutiske problemstillinger. Personlig udvikling.
2) Få en dybere forståelse af virkeligheden, sådan som den bliver til i samspillet mellem hjernen, kroppen og den ydre verden.
3) Fordi det er skæg' :) - og kan være yderst behageligt. Altså også et rent hedonistisk aspekt.
4) Fordi ædruelighed er dødkedeligt i længden, og periodiske ændringer af min bevidsthed hjælper mig til aldrig at gro fast i det røvsyge borgerlige vugge-til-grav-institutionaliserede livs monotone rille.

+1 Tror ikke jeg kunne sige det bedre selv :)

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Drupe skrev:
Der er flere grunde

:stupid: Det er jo opskriften på rekreativt forbrug :gud:

Alt Ædende Ateist skrev:
Fordi det er ulovligt

Arrrh, du holder sgu da op ikke op, hvis det nu blev lovligt gjorde du? :peace:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hovedsageligt for oplevelsens skyld. Det er fedt at have oplevelser med i bagagen man kan snakke med vennerne om. "Kan du huske den gang vi var så blæste at vi..."

Mht. psykedeliske stoffer er det for at blive nulstillet i nogle timer og for at udforske de psykedeliske effekter, som tankespind, visuals og andre forskruede hjernefunktioner. Nogle gange bliver man også kastet ud i situationer hvor man indser en masse vigtige ting om sig selv og sine omgivelser, ting som man ikke havde tænkt på i sin alm. hverdags bevidsthed. Det kan imo gøre en til et bedre menneske hvis man tager det til sig.

Jeg tager stoffer for musikkens skyld, fordi det er fedt, fordi det er sjovt, fordi det er skønt og fordi Paris Hilton gør det! :wink:

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nede ved søen, for at kysse frøer
Fordi det er min pligt at indtage så meget som muligt, så der er mindre til andre. Jeg bekæmper stofferne med min egen krop til alle andres fordel.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et værtshus, nær ved gammel strand
Alt Ædende Ateist skrev:
Fordi det er ulovligt

:cheers:

In our memories
Brugeravatar

Child of Aum skrev:
Minimal skrev:

:life: :stupid: :whogives: :gud: :cheers: :joint: :rocking: :hm: :mrgreen:

eller det der

Hvad er det egentlig du siger, din blæste psykopat? :)

Drupe, du har jo sagt, hvad der skulle siges. :)

Medlem
Brugeravatar

Minimal skrev:

Stfu!
Drupe er klog nok, og sikkert i dyb denail og alle hopper med på den. Håber modgangen overpower jer!
Det er en void. ikke en skid andet.

In our memories
Brugeravatar

agjoey skrev:
Minimal skrev:

Stfu!
Drupe er klog nok, og sikkert i dyb denail og alle hopper med på den. Håber modgangen overpower jer!
Det er en void. ikke en skid andet.

Så længe han indrømmer, at det også er for at have det skægt - plain ud sagt. For jeg tror ikke en skid på, at mere end meget få mennesker udelukkende tager stoffer for at opnå højere ting.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
for at opnå højere ting - LOLz - stoffer gør mig kreativ - højere ting opnår jeg som regl i ublæst tilstand

Junior medlem
Brugeravatar

RumKatten skrev:
Fordi det er min pligt at indtage så meget som muligt, så der er mindre til andre. Jeg bekæmper stofferne med min egen krop til alle andres fordel.

Haha hørt! :P

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 54 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]