Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 jul 2025 22:17

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

heyhey..

En af mine venner havde en klam oplevelse forleden, han siger at han aldrig selv har oplevet noget lignende så han ville lige høre om der er nogle her inde der har oplevet noget der minder om det eller måske kan fortælle hvad det kan have været.

vi sad her forleden og røg en del god hash, og vi havde det pisse sjovt. Men efter nogle timer fik en af mine venner det rigtigt dårligt, han havde også haft det lidt underligt i maven tidligere på dagen. Han forklarer at han først blev utroligt træt og disorienteret og kunne ikke fokuserer rigtigt derefter fik han ondt i maven. Så fik han nærmest et blackout, han var stadig ved bevidstheden og vi kunne også komme i kontakt med han men kunne ikke bevæge sig eller tale, han siger at det føltes som om at han ikke havde noget blod i kroppen. Han vågnede kort efter og kunne stadig ikke bevæge sig men kunne tale meget lidt. Der gik 10-15 min hvor han fik det lidt bedre og vi gav ham noget vand og så brækkede han sig ihvertfald 4-5 gange. han fik lidt at spise da han kunne bevæge sig igen, og så fik han det hurtigt meget bedre.

Takker

Junior medlem

Ryg mindre.. Havde en ven som oplevede noget det samme.. (Han faldt om på gulvet efter et nasty black out, og kunne ikke rejse sig igen fra gulvet, ville bare ligge lige dér og sove) Vi suger normalt bong, men han var kommet til skade og var nødt til at blive hjemme en måned, så hans tolerance var også helt i bund da det skete..

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: kbh
det har jeg prøvet to gange, da jeg ikke ligefrem var ''erfaren''

havde han drukket nogen form for alkohol før det skete?

Junior medlem
Brugeravatar

Ja som Zwisler siger er det nok fordi i har røget for meget, hvis man er skæv nok i forvejen er der ingen grund til at overdrive, har selv oplevet noget lignende en del gange..

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: kbh
hrøg forleden for første gang i ret lang tid, der blev det hele pludselig sindssygt forvirrende og lidt nøjeren... der var en form for psykedelisk stemning over det.. det endte med at jeg accepterede det, og nød det i stedet for at fighte det, som i min erfaring bare gør nøjeren til NØØØØJEREN

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Jeg har oplevet to af mine venner besvime efter at have røget lidt hurtigt på hashpiben. Blodet forsvandt fra hovedet, læberne blev blå (og fingerneglene) og så tiltede han! Efter at være blevet lagt ned, vågnede han hurtigt igen, men havde trang til at blive liggende det næste kvarter.
Så hvis du opdager en ven blive ligbleg efter han har røget, så skynd dig hen til ham, og hjælp ham ned at ligge. Man kan slå sig fælt, hvis man falder.

Hilsen Fanny

Medlem

Geografisk sted: ja
Jeg har heldigvis ikke oplevet lignende, men kan nigge genkendende til at cannabis kan slå hårdt. Sidder selv og tripper ++½ på en lille OD skunk nu:D

Tager forbehold for stavefejl..

Junior medlem
Brugeravatar

puha, har prøvet noget lignende, første gang jeg røg pot. Der havde jeg dog i cirka i et halvår røget hver dag, men jeg besvimmede/fik black out dog bare og kan ikke huske noget, ved bare jeg åbenbart havde brækket mig en hel del :)..

Det er vildt ubehageligt sådan noget..

Og forresten har jeg aldrig rørt pot siden :P ..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]