Det lyder lidt som et angstanfald, det du oplever i toget. Du tror du ska dø, ka' ikke få vejret osv..
Din historie lyder ganske meget, som nogle af de andre historie der har været her i medaljens bagside, om badtrips på cannabis (hvis du ikke har gjort det, ka' det være du ka' få lidt ud af at læse nogle af dem).
Jeg tror bestemt det har noget at sige, at du kun har drukket noget cola. Dit blodsukker er derfor lavt, og du er sandsynligvis dehydreret after alkohollen, aftenen før. De svedeture, og den svimmelhed og desorienterethed du beskriver, ka' altsammen tilskrives dit manglende væske- og fødeindtag

De psykologiske effekter, er nok "bare" en kombination af, at din krop langt fra er på toppen, og så at du er skæv. At du fortsat oplever de samme symptomer, er helt normalt, også i så relativt lang tid. Det er der mange der gør - man ka' sige, at oplevelsen "stadig sidder i kroppen".
Det vil selvsagt være en god ide at holde igen med hashen det næste stykke tid, i hvert fald til du ikke oplever "flashbacks". Hvis du ryger for snart igen, vil du med al sandsynlighed oplever, at det kommer igen.
Jeg synes du ska' prøve at finde nogle af de tråde der før har været oppe her i forummet, om lignende oplevelser, det er langt fra usædvanligt, og jeg synes din oplevelse lyder meget som nogle af dem, der før er beskrevet.
Men det er helt sikkert, at du nok ska' komme på toppen igen, hvis du tager dig den tid det nu tager

Held og lykke!