Hej Psy.
Jeg havde i lørdags en grim oplevelse, som jeg tænkte jeg ville dele med jer i håb om at i kan bidrage med nogle svar på hvad det kunne skyldes at det skete.
Det foregik hjemme hos en kammerat. Vi sad og så lidt tv, og da vi var løbet tør for ryger, var vi nødt til at lave et udkrads mix ( FØJ

). Efter jeg suger hovedet, går der ca. en 5 min. hvorefter jeg går ud som et lys. Det varede i 5 minutter, og det skete meget pludseligt. Jeg sad i sengen, og lige pludseligt blev alting sort. Min krop gik i kramper, jeg sad og rystede mens jeg slog mit hoved op imod væggen. Jeg sad sådan i ca. 5 minutter har jeg fået at vide. De sidste par minutter begyndte jeg at blive meget blå i hovedet, fordi jeg glemte at trække vejret. Mine venner ringede imens tid til min mor som så kom og hentede mig. Da min mor kom vågnede jeg op. Jeg vidste overhovedt ikke hvor jeg var, eller hvad der var sket. Jeg kan stadig væk ikke huske hvad der skete, jeg troede jeg besvimede, men det gjorde jeg åbenbart ikke. Jeg pissede også i bukserne.
Jeg ved ikke om det kan have noget med dette at gøre, men dagen inden havde jeg holdt den kørende hele natten på den dårlige. Det jeg gerne ville have svar på er, det der skete med mig i lørdags, var det en form for hash-psykose? Eller kan det skyldtes at jeg har overbelastet mig selv ved at tage for mange stoffer, med for lidt tids mellemrum. Håber i kan komme med nogle svar
Mvh. Shroom