Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jun 2025 01:35

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 25 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: HJÆLP!
Junior medlem

Hej, mit problem er blod i næsen og det jeg finder underligt er at jeg er en person som er imod stoffer, det eneste jeg har prøvet er hash og slet ikke noget andet.

jeg har i en periode døget med blod i næsen, f.eks når jeg skulle pille næsen eller pudse den er der blod i mit snot og i bussemænd(ikk for at lyde ulækker:P), men det jeg bugger over mest er at jeg lige har fået næseblod.. er der nogen som har prøvet lignende eller bare et eller andet, bare noget hjælp:)

Titel: Re: HJÆLP!
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fælledparken :P
Jeg har engang pillet meget næse, og det hændte da at jeg rev hul på indevæggen i næsen og derved fik lidt blod ud... Men altså... Det har nok intet at gøre med dit hashforbrug, hvis det er det du frygter. Har du overvejet at spørge din læge fremfor en flok narkomaner på internettet? ;-)

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Hvad laver emnet i medaljens bagside?

Anyways.. Det kan være, at du har pillet for meget næse, eller noget lignende.. Lad være med at pille for meget i sårene

Junior medlem

har hverken sår eller noget i min næse bare almindelig stoppet næse engang imellem om morgen. PLUS jeg har ikke et decideret "hashforbrug" da jeg kun ryger i weekenderne og bruger højst 100 kr på et om ugen.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Tripper10 skrev:
har hverken sår eller noget i min næse bare almindelig stoppet næse engang imellem om morgen. PLUS jeg har ikke et decideret "hashforbrug" da jeg kun ryger i weekenderne og bruger højst 100 kr på et om ugen.

Det har ingenting med hash at gøre. Får du decideret næseblod (så det løber) eller er det bare spor af blod i dit snot?
Bruger du meget Zymelin eller lignende næsespray mod tilstoppet næse? Det kan udtørre slimhinderne, og gøre det nemmere at få næseblod. Desuden bliver næsens slimhinder mere sarte hvis du opholder dig i meget tør luft. Men snak med din læge og få ham til at kigge på det hvis du er bekymret. Nogen har meget sarte blodårer i næseslimhinden, og har nemt ved at få næseblod - det er noget som nemt kan fikses.

Junior medlem

Prometheus skrev:
Tripper10 skrev:

Det har ingenting med hash at gøre. Får du decideret næseblod (så det løber) eller er det bare spor af blod i dit snot?
Bruger du meget Zymelin eller lignende næsespray mod tilstoppet næse? Det kan udtørre slimhinderne, og gøre det nemmere at få næseblod. Desuden bliver næsens slimhinder mere sarte hvis du opholder dig i meget tør luft. Men snak med din læge og få ham til at kigge på det hvis du er bekymret. Nogen har meget sarte blodårer i næseslimhinden, og har nemt ved at få næseblod - det er noget som nemt kan fikses.

det eneste jeg har haft oppe og igennem min næse er den luft som jorden giver mig. Jeg tænker mere på om der kan være sammenhæng mellem hashen og det med næsen. altså har røget meget af og til for 2 uger siden røg jeg hver dag i 5 uger og nu er jeg holdt op, hvor jeg kun ryger i weekenderne, men ikke overdrevet.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg forsikrer dig om at det intet har med dit hashforbrug at gøre medmindre du ligefrem sniffer hashen... Måske du laver for mange luderhvæs? :-D

Junior medlem

hvad er luderhvæs og hvordan har de noget at gøre med næseblodet?:P

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Luderhvæs er når man har inhaleret og puster røgen ud, så "suger" man røgen ind igen, gennem næsen!

Junior medlem

nårh, nej nej, jeg troed det kaldtes french inhale..

forresten, glemte at sige at jeg fik næseblod her til morges lige pludselig, altså hvor det løb

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
Det sker jo sommetider for nogle. Men hvis du er imod stoffer, hvorfor ryger du så hash, og hvorfor er du så her?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Offtopic:

And, det er sgu da kun fedt, at selvom han er imod stoffer - søger han stadig objektiv information.... Hatten af for det!

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
:sucks:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ved havnen
Odden skrev:

ja tak, jeg troede først da jeg læste topicet at det var en joke

Junior medlem

And skrev:
Det sker jo sommetider for nogle. Men hvis du er imod stoffer, hvorfor ryger du så hash, og hvorfor er du så her?

kan du ikke være ligeglad?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for København
Det er vel helt normalt at nogle mennesker får lettere næseblod end andre, og det lyder ikke ligefrem sådan at blodet står ud i kaskader. Sjovt at du panikker sådan pga. lidt næseblod, slimhinderne tørrer ud når man har røget, så kan være du har lidt ekstra følsomme slimhinder i næsen.

Medlem
Brugeravatar

Tripper10 skrev:
Hej, mit problem er blod i næsen og det jeg finder underligt er at jeg er en person som er imod stoffer, det eneste jeg har prøvet er hash og slet ikke noget andet.

Jeg kan overhovedet ikke se pointen i det du skriver der? Troede du virkelig der var en sammenhæng haha

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: På sølvfadet med flag i
Tripper10 skrev:
Hej, mit problem er blod i næsen og det jeg finder underligt er at jeg er en person som er imod stoffer

jeg fik også næseblod på et tidspunkt og så tænkte jeg bare OMFG hvad sker der lige, for jeg er total imod stoffer???
Sidenhen er jeg blevet for stoffer, og nu fosser det ud med fenomonale mængder blod ud af min næse, hver dag.

Medlem
Brugeravatar

Kan også godt lide navnet Tripper10, hvilket passer så fint på dig nu hvor du er imod stoffer.

Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Nå men vi har da i hvert fald alle lært at man godt kan få næseblod, selv om man er imod stoffer (og ryger hash).

Hvem skulle have troet det?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 25 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]