Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 jul 2025 22:24

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 36 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Underlig bagside af medaljen, men med skal den.

Jeg har en profil på noget der hedder soulmate, og havde egentligt ikke regnet med nogen skrev til den, så har ikke rigtig kigget på den i ages, men igår fik jeg sgu post. Fra en pige der ser ret godt, lyder ret sød og fornuftig. Har et barn på 6½ (hun er 26) og det da meget fedt, er selv 28 og ret træt af single livet.

Så kommer bagsiden af medaljen, og nej leder stadigvæk ikke efter forsiden, fordi den har jeg sgu fundet.
Hvordan har et psykedelisk langt ude syrehoved som mig, nogensinde en chance til sådan en pige...

Hun har sit eget hus - jeg bor på et værelse og har fællestue med min nevø på 20.... ehm... opfører mig som en på 23 mht at trykke den af om sommeren, er total proletar og går så lidt op i penge som det er muligt.

Det stopper så ikke mig i fantasere, drømme eller hvad man kalder det.... Fordi det hun så i min profil, som er ret lang og beskriver mig ret godt - var det lille stykke kreativitet som er i den.
Citat:
"Små engle, de skubber mig til side, når du tænker på mig.
Fanger lyset i din øjne når de skinner på mig.
Tror på varmen, tror på håbet, tror på det hele i dig.

Så ka du finde mit hjerte, som kun banker for dig
vil du være min kæreste, tror kun jeg kan elske med dig
så tag min hånd, lad mig kysse dig, fortælle at jeg elsker dig."

Digtet hedder fryd og er ikke skrevet til nogen speciel, skrev det en aften hvor jeg
pludselig kunne mærke hvad det var jeg savnede mest ved en kvinde.

Har så siddet i fucking lang tid og tænkt på hvordan jeg svarer på hendes brev, og er da også nået frem til noget, men hvad fanden skriver man til frøken danmark som er 26 - godt kan lide at gå i byen(når der tid til det) og danse til den lyse morgen............. og har et barn på 6½...

Jeg opfatter nemlig ikke mig som narkohoved eller noget, ved godt jeg opfører mig sådan om sommeren, men stadigvæk med fucking ansvar i baghovedet. Hvordan svarer man tilbage til sådan en pige, man kan jo ikke tillade sig at lyve over for hende og først fortælle hende det senere hen hvis der endelig skulle blive noget....

Problemet havde jeg ikke tænkt over før det stod for min dør, hvilket jeg virkelig hader når det sker. Fordi hun kan jo dømme mig direkte ud fra medierne eller hvad hun selv har set med unge mennesker og stoffer - de fleste er jo så fucked up lamme at høre på eller laver dumme ting pga narko, at de få som har et fornuftigt syn på at udvide bevidstheden bliver smidt i samme lamme kategori....

Jeps fedt dilemma......

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Det er da superfedt for dig!

Min kommentar er, at du jo ikke behøver at fortælle hende alt i dit første svar til hende. Det skal du slet ikke gøre :) Og du behøver ikke lyve, men starte med at fortælle de ting om dig selv du har det godt med at skrive. Piger generelt kan godt lide selvtillid hos mænd, og uden at vide det tror jeg, at en som hende med hus og barn ikke lige mangler en til at gå og passe på hvis du forstår.
For mig gælder det om at få hul på bylden, og så kommer det lidt af sig selv. Så ikke for lange smører. Spørg lidt ind til hende også, det må du ikke glemme.

Du har en gylden chance her, og måske kan den ændre dig mere end du tror. - Om du så kan lide det eller ej. Og du kan jo være heldig at hun kan lide det du skriver, men måske ikke alt ved det. Men hvis man skal i et forhold må man være parat til at give og tage... Og ændre på sig selv. Men den gælder jo begge veje :)

Jeg håber da ihvertfald at du får skrevet et eller andet til hende, så du ikke kommer til at sidde med den ærgelige fornemmelse af aldrig at få det gjort. Så er det sgu bedre at det er blevet afklaret.

Håber det kan hjælpe dig lidt med at få tankerne på gled

Ps det er altså også et ret smukt digt du har skrevet der hehe

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Thomhash skrev:

Du har en gylden chance her, og måske kan den ændre dig mere end du tror. - Om du så kan lide det eller ej.

Lige den der fatter jeg ikke...... Men du gider måske definere den:)

Har lige skrevet til hende - jeg er ikke en af dem der sidder og fortryder ting jeg ikke har gjort når jeg bliver gammel - men kommer nok til at fortryde nogle ting som jeg har gjort... skidt med det...

og tak for det med digtet - synes også selv det er ret nice... Men det er sgu sådan jeg har det med en tøs der skal være min.... alt der er mindre end det - holder sgu bare ikke nogen steder.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
Child of Aum skrev:

Hun har sit eget hus - jeg bor på et værelse og har fællestue med min nevø på 20.... ehm... opfører mig som en på 23 mht at trykke den af om sommeren, er total proletar og går så lidt op i penge som det er muligt.

Jeg forstår ikke den sætning der - en på 23 trykker den mindre igennem end en på 20 - at være proletar vil sige at man er fra arbejderklassen?

on topic: Lad vær med at fortælle hende om hvor meget du har fucked dig selv op? og hvis hun er noget for dig, så drop dit liv som psychedelisk wack-out? Du kan fortælle hende det når tid er

Hvis du ikke kan droppe det liv, så er det spørgsmålet om det er smart, at du er sammen med (eller blot i nærheden af) et barn på under 10...

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Lidt det Spiffeh skriver. Du har en chance for at ændre dit liv, og hun kan være chancen. Det er så op til dig at gribe den hvis den byder sig. Man er vel lidt romantiker :P (tror ikke jeg kan uddybe mere)

Medlem

Geografisk sted: ja
At have en kæreste/kone/sambo (whatever) betyder ikke at du skal ændre dig selv 100%. På den anden side, så er et forhold jo et stort kompromis (ja ja, overdrivelse fremmer forståelsen), hvor folks grænser skal respekteres.

Start stille og roligt ud, og åben langsomt op. Hvis det er sådan at du ikke kan styre/nægter at skære ned på et voldsomt forbrug af psykedelika, så er et forhold med denne dame måske ikke noget for dig. Som jeg ser det så er forhold, børn etc. ikke et problem i forhold til brug af alternative rusmidler, hvis man formår at holde forbruget fornuftigt. Der er jo også en risiko for at hun er 100% negativt indstillet over for alt med narkotika. Så må man bedømme hvad der er mest værd, forholdet eller stofferne, men det kan du jo kun hvis du lærer hende at kende.

Held og lykke!

Junior medlem
Brugeravatar

Hey dude..

Jeg kender godt problematikken. Jeg anser os migselv som proletar (bor til leje, koere cykel, osvosv). Og det er utroligt svaert at appelere til de fleste piger paa det grundlag :P Men jeg syntes du skal glemme alt om jeres forskelle, for hvis du taenker for meget over det, vil det bare blive endnu svaerere for dig at skabe en god kontakt med hende.
Find troen paa dig selv. Hvis hun doemmer dig for hvad du ejer i materiel gods og har gjort af fuckups i fortiden, er hun ikke det vaerd. Vis hende hvordan du er som menneske, det maa vaere nok.

En rigtig proletar er en som ingenting ejer. Det er dog svaert i dagens samfund ikke at eje noget :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jamen jeg er sgu næsten helt proletar. Ingen bil, ingen scooter, ingen cykel. Bare mine futter og det offentlige - men det nok, bringer mig derhen hvor jeg gerne vil. Det eneste jeg ejer er brugte ting hvis man regner mit tøj og hygiejne ting fra... ja og maden, hader genbrugt mad, smager lidt af lort;)

Har troen på mig selv, føler bare at det eneste jeg har at give sådan en tøs er - well - bare mig - kan ikke love hende guld og grønne skove, fordi det jagter jeg ikke selv..... Jeg vil bare gerne ha det hyggeligt og tage den ene dag efter den anden - leve spontant og kun planlægge det som skal planlægges - men skriver også med hende.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: DK
Hvad har du at byde på? Efter min mening er det den vej du skal gå, i stedet for at fokusere på det du ikke kan byde på. Måske kan du ikke give økonomisk tryghed, men følelsesmæssig tryghed, god sex eller være god at tale med og til at forstå nogle andre sider af tilværelsen end den "normale" mand (lyder kedeligt, ikke?).

Det materielle er flygtigt og kan forsvinde med en finanskrise, fokusér på det varige. Du har med garanti noget at byde på, som mange andre kedelige røvhuller ikke har. Kan hun ikke se det er det ok, men det er der med garanti en anden der kan. Jeg kender turen - held og lykke fra mig :D

Most of the physical world is unseen.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
Jeg kan ikke give råd til din pige, men blot bede dig om at bruge begreberne rigtig. Proletar handler ikke om HVOR mange penge man har, men mere om HVORDAN man får penge. I bund og grund om du ejer produktionsmidlerne eller ej. Det er en misforståelse, at det har noget at gøre med mængden af indkomst. På denne meget basale opdeling af proletariat og bourgesoisie eksiterer dette stadig i Danmark, selvom proletariatet trods alt har fået mere mellem hænderne. Men nu skal jeg heller ikke komme ind på marxistisk eller anarkistisk klasse-analyse.

At du er fattig, eller ikke har så meget at gøre med økonomisk eller hvad man nu skal sige, er nok ikke et problem. Bare du er ærlig om din situation og er god overfor hende. (Så blev der lige et lille råd alligevel;-))

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fælledparken :P
Bare det at du skriver, at du har tænkt helt uhæmmet over hvad du skal svare til hende, tyder på at du ikke tænker ordentligt. Hvis jeg kunne ville jeg stikke dig en proper næve og bede dig om at skrive det du har lyst til.. Hvis hun ikke synes at reagere positivt på det, so be it, og så kom du videre i livet!!

Det handler ikke om at skrive det rigtige, for hvem helvede bestemmer hvad der er rigtigt? Kun én selv ville jeg mene. Og hvis hun ikke tænder på det du syntes er sandt, rigtigt, smukt eller grimt.. Så er det nok ikke hende du skal satse på. Men siden hun har skrevet til dig og dit digt står egenhændigt som et produkt af din bevidsthed, så tyder noget vel på at hun godt ku være noget for dig. EDIT: Og du for hende ;)

PS: Det at møde kvinder på nettet er faktisk ikke så dårlig en ting, man får chancen for at kommunikere tanker/følelser via. ord inden man dømmer hinanden på andre planer og det er sgu et bedre fundament for et forhold end så meget andet.. Sku jeg mene.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

cubensis du siger noget der - men det var nu ikke hvad jeg skulle svare hende, fordi det vidste jeg egentligt godt.

Hun kom med en række spørgsmål... et af dem var "hvad ville en uforglemmelig oplevelse med din partner være?" - LOL men svarede da på det og fortalte hende det kunne være mange ting og sådan, men kom også med et par eksempler og et af dem var "en psykedelisk oplevelse til en festival/fest".. hun har ikke svaret siden - måske skal hun tænke måske det bare hendes måde at sige fuck af på... uanset hvad.... så er det jo ligesom den jeg er og jeg ved at jeg aldrig vil kunne lade være med at opsøge psykedeliske oplevelser - ligefrem jagte dem til tider he he.... det skal hun ligesom være klar på eller ihvertfald forstående overfor..... ingen der siger hun behøver tage stoffer - måske tøsen er ret frisindet - ved man sgu ikke før man ved det.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Jeg er ikke enig i, at man "bare" skal være den man er. Velkommen til den virkelige verden. Mennesker er udstyret med bevidst og fornuft, men også instinkter og ubevidsthed. Jeg går mere ind for, hvad man kunne kalde for "tillempet ærlighed", hvor ærligheden bliver større og større, jo længere man kommer i forholdet og mere tillid bliver skabt.

Du ville ha formentlig ha skræmt 98% af alle kvinder væk, med dit forslag om en psykedelisk oplevelse på så tidligt et tidspunkt. Den psykedeliske oplevelse ville jeg først smide på bordet, når tilliden er skabt.

Mennesker er også rovdyr - pas på du ikke bliver ædt, hvis du er for ærlig og sårbar.

Måske skulle der laves et datingforum her på psychedelia... Så er kortene jo lagt på bordet på forhånd. Problemet er selvfølgelig den formentlig massive overvægt af mænd, men eftersom kvinder bliver stadig mere repræsenteret i kriminalitets statistikker kunne man jo håbe på, at den samme tendens gælder for kvinders indtagelse af drugs...

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

listen up boy - jeg er 100% psykedelisk dagen lang. Jeg kan finde på at tage et K-Hole klokken 15.37 eller lige nu hvis det var det.
Desuden forslog jeg ikke en oplevelse, hun spurgte hvad jeg ville se som en uforglemmelig oplevelse og kan da godt se at dit råd ville have taget kegler... nemmerlig - lad endelig være med at fortælle tøsen at jeg er psychonaut.

Ærlighed er det jeg bygger mit væsen på - at skulle fordreje sandheden bare for den lyder bedre er det samme som at være en pisløgner IMO.

Din kommentar med kvinder og indtagelse af stoffer. Må indrømme at hende her er den første kvinde/tøs/pige jeg møder i lang tid, som måske ikke tager stoffer - jeg ved det ikke.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Syd for vest, 3. stjerne til venstre.
Måske man kan vende den om.
Jeg ville være temmelig ked af at have datet en "druggy" i et par måneder, for så at finde ud af at han røg en fed 2 gange om året og så andre stoffer som livsfarlige.

Efter mit syn kan man kun være den man er og man er kun sin egen til at difenere hvem man er.
Hvis personen ikke kan se mere end denne ene side af en, ville personen ikke være interesant for mig som partner. Jeg holder nemelig af, at synes mennesker med mange facetter er de mest intresante.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Child of Aum skrev:
listen up boy - jeg er 100% psykedelisk dagen lang. Jeg kan finde på at tage et K-Hole klokken 15.37 eller lige nu hvis det var det.
Desuden forslog jeg ikke en oplevelse, hun spurgte hvad jeg ville se som en uforglemmelig oplevelse og kan da godt se at dit råd ville have taget kegler... nemmerlig - lad endelig være med at fortælle tøsen at jeg er psychonaut.

Ærlighed er det jeg bygger mit væsen på - at skulle fordreje sandheden bare for den lyder bedre er det samme som at være en pisløgner IMO.

Din kommentar med kvinder og indtagelse af stoffer. Må indrømme at hende her er den første kvinde/tøs/pige jeg møder i lang tid, som måske ikke tager stoffer - jeg ved det ikke.

Det handler ikke om at lyve barn. Det handler om fokus - brug det eller lad være. Og ja, mit råd ville med stor sandsynlighed ha taget kegler... Kvinder siger de vil har ærlighed, men sådan er verden ikke. De vil gerne ha rovdyr.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Syd for vest, 3. stjerne til venstre.
arpheus skrev:
Kvinder siger de vil har ærlighed, men sådan er verden ikke. De vil gerne ha rovdyr.

vil have ærlighed og mener det som sagt. Sådan er min verden.
derfor at det dog ingen forhindring at der er noget rovdyr også ;)

Jeg kan så ikke tale for de andre kvinder og det lader jeg så være med.....

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tøser vil have rovdyr - men jeg leder ikke efter tøser. Hende her er en kvinde og kan godt blive til et rovdyr, men det rent seksuelt - ikke andet der.

Der sgu da ingen der gider have noget med en at gøre i længden hvis de hele tiden skal opdage noget nyt chokerende om en, hemmeligheder, hustleri - no way. ærlighed.

Og det fokus du snakker om - er det fokus på at sige de rigtige ting sådan du kan komme i bukserne på hende? Fordi hvis det er tilfældet siger det lidt om hvad du mener om kvinder.

Sex er det letteste i verdenen at få - men det ikke kun det jeg er ude efter, du ved, nærhed, kærlighed, tillid, ærlighed, støtte - og ikke fokus på at sige det rigtige hele tiden eller gøre det rigtige - jeg er sgu ikke perfekt og prøver heller ikke på at være det.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Child of Aum skrev:
Tøser vil have rovdyr - men jeg leder ikke efter tøser. Hende her er en kvinde og kan godt blive til et rovdyr, men det rent seksuelt - ikke andet der.

Der sgu da ingen der gider have noget med en at gøre i længden hvis de hele tiden skal opdage noget nyt chokerende om en, hemmeligheder, hustleri - no way. ærlighed.

Og det fokus du snakker om - er det fokus på at sige de rigtige ting sådan du kan komme i bukserne på hende? Fordi hvis det er tilfældet siger det lidt om hvad du mener om kvinder.

Sex er det letteste i verdenen at få - men det ikke kun det jeg er ude efter, du ved, nærhed, kærlighed, tillid, ærlighed, støtte - og ikke fokus på at sige det rigtige hele tiden eller gøre det rigtige - jeg er sgu ikke perfekt og prøver heller ikke på at være det.

Du bringer min person på banen - ok:

Jeg er fuldstændig enig med dig i de to sidste sætninger: Sex er nemt at få og jeg søger også både nærhed, kærlighed, tillid og støtte hos min partner og hader spil. Sidst, men ikke mindst, er jeg (selvfølgelig) langtfra perfekt og både følsom og sårbar.

Jeg tilråder ikke uærlighed og jeg ved godt, at du selvfølgelig skal gøre det du føler og tænker er det rigtigste.

Jeg har altid selv været hudløst ærlig og dengang jeg sugede stoffer hver dag, fortalte jeg det med det samme til de kvinder jeg mødte (fordi jeg mente det var det rigtige at gøre). Jeg fortalte også om mine egne ret store personlige problemstillinger. Det gjorde sjovt nok, at de kvinder jeg mødte lige fra psykologer til bankansatte og escortpiger (jeg betalte ikke) syntes jeg var enormt spændende, selvom jeg i nogen grad sad og fortalte om min egen ulykke. De så ikke min ulykke, men bare at jeg var spændende og jeg sad med en ekstrem tom og ensom følelse, selvom jeg mange gange netop fik kærlighed, nærhed, tillid og støtte og sex (det ene udelukker forhåbentlig ikke det andet?). Så ja, jeg taler af erfaring.

De valgte mig fordi jeg var spændende, ikke pga. den jeg er, men pga. af den jeg selv troede jeg var og det jeg sendte ud (forstår du? Det er en fælde...).

Jeg har også prøvet at blive ædt (og spyttet ud igen) og at æde, selvom jeg troede jeg var ærlig, ren og bevidst.

Min pointe er, at "vi" tror vi er ærlige og rene, men hvordan kan vi være det, når vi ikke engang kender os selv (med "vi" mener jeg også "dig"). Ingen kender jo sig selv 100% og derfor kan ingen være ærlige, men vi kan tilstræbe det.

Du har dit fokus og det sender du ud. Så må vi håbe at en derude "fanger" den du virkelig er, gennem dine egne vildfarelser.

Smid det ud i lokummet, hvis du ikke kan bruge det, jeg ønsker dig intet dårligt, selvom du var dumsmart og kaldte mig for "boy". Dårlig stil i øvrigt, i forbindelse med din tilstræbte "renhed". Ingen er ren...

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg sidder ikke med nogen tomhed når jeg scorer sex - jeg sætter ikke en ROLLE op - eller noget - det er mig de vil have - ikke af medlidenhed, men af lyst og de vil sgu også gerne igen når de har fået første tur - så enten er jeg pissegod til det i sengen eller også er jeg fandme bare skide sød - either way - så bruger jeg ikke tricks og siger heller ikke til tøser første dag jeg møder dem at jeg har et forbrug af psykedeliske stoffer. Tror det er dig der har et definationsproblem her - jeg forbinder ikke psykedeliske oplevelser med psykedeliske stoffer.

I min profil på den side, står der at jeg er til det psykedeliske i livet - det har hun læst inden hun skriver - ergo ved kvinden at psykedelisk betyder oplevelser der forandrer ens virkelighedsopfattelse... hvorfor en tur på ½år til et sted i afrika hvor "virkeligheden" er anderledes, derfor kan betegnes som en psykedelisk oplevelse fordi man kommer hjem og temmelig sikkert er et andet menneske. Hvis din opfattelse af en psykedelisk oplevelse er noget med stoffer - så skal du have styr på dit sind min ven - fordi hvis det kun er stofferne der får dig derud, mangler du indhold i din tilværelse.

Kender jeg ikke mig selv næsten 100% - du kender ikke mig og du skal SLET ikke begynde at dømme min personlighed og min viden om mig selv på baggrund af hvor du kommer fra og hvad mennesker om dig mener og gør og på dine oplevelser.
jeg kender mig selv i alle tænkelige situationer undtaget nogle ret vilde ting såsom (mor/far/bror/søster/partner der dør) (I tilfælde af krig) (I tilfælde af terror) (tilfælde af kraft/aids, men har en fandes god ide om det) - (naturkatastrofer). Der skal nok være nogle flere ekstreme ting - men i bund og grund - så kender jeg mig selv i alle situationer og kan derfor også forudse følelser der måtte komme ud af det. Det er noget der hjælper en ekstremt meget med ting som SET&SETTING i stofinducerede psykedeliskeoplevelser og det er også noget der kan hjælpe en når man er ude i verdenen og opleve ting. Så det med du siger ingen kender sig selv - det er jo noget forbandet pis du lukker ud - du kender åbenbart ikke dig selv - ved ikke hvor gammel du er - jeg tæt på 30 og har sgu vidst i nogle år hvem jeg er.... det er noget man finder ud af med tiden, jo mere man oplever jo bedre kender man sig selv.

De ting du snakker om du kalder erfaring - er jo ikke andet end - IMO - engangshalløj og det giver da SLET ingen erfaring i forhold. Det med at blive ædt og spyttet ud igen - velkommen til livet - det sker mere end engang dit fjols og i flere situationer. Du vil virkelig gerne have din ret, men det har du ikke - jeg opfatter dig allerede som et menneske jeg vil holde mig langt fra. Du TROR du er ærlig og ren. Jeg ved jeg er så ærlig og ren som det muligt - og det ret meget. Jeg har aldrig kneppet udenom, jeg har aldrig brudt en fucking aftale med en tøs, jeg har aldrig såret en tøs så hårdt hun har grædt over det..... så listen up boy . du er fandmer fucked up i din verdensopfattelse og det vil være mig en større hjælp hvis du ikke kom med dine IMO latterlige råd til hvordan jeg skal leve mit liv.

Jeg blev smånervøs over hvad jeg skulle skrive fordi det kom uventet - du får det til at lyde som om jeg har spurgt om hvordan man "scorer". Det spurgte jeg ikke om..... ok....

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 36 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]