Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jun 2025 17:37

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Udkanten af Aalborg.
I en periode på 8-9 måneder, tog jeg meget LSD. Ikke så meget at jeg ikke havde kontrol over mit liv, men det blev da til en del i hvert fald. Det er sådan set heller ikke det der er mit problem. Jeg besluttede at tage en pause fra alle stoffer, da mit brug af LSD havde ført til at mine hallucinationer, blev ved efter et trip. Efter ½ års pause, hvor det reelt set kun er blevet til 1-2 g kokain, og nogle øl, har jeg stadig disse hallucinationer. De er ikke så kraftige, men alligevel volder de mig nogle problemer i min dagligdag, som når jeg f.eks skal sove, og der selvfølgelig er mørkt, så har jeg problemer med at falde i søvn, da der er farver som genererer mig. Jeg er også næsten stoppet helt med at køre bil om aftenen, da jeg har problemer med at orientere mig når der er mørkt, og jeg vil selvfølgelig ikke gøre skade på mig selv, eller andre i trafikken.

Det er kun visuelt det er et problem for mig. Har ingen angst, eller noget andet i den boldgade.

Er der nogen andre der har prøvet noget lignende, og måske har et svar på om det er noget der holder op i fremtiden, eller det bare er en pris jeg må betale for at have indtaget LSD ? Det er kun visuelt det er et problem for mig. Har ingen angst, eller noget andet i den boldgade.

På forhånd tak .

- Trixz

Kaospilot

Geografisk sted: (Inaktiv)
Jeg har ikke selv oplevet det som du beskriver med blivende visuelle forstyrrelser, men jeg ved det er et ret kendt fænomen under betegnelsen HPPD - "Hallucinogen persisting perception disorder" - og at der findes et online community, hvor man taler om det og udveksler erfaringer.

Opsummering af HPPD:
http://en.wikipedia.org/wiki/Hppd

Community / forening - HPPDOnline:
http://www.hppdonline.com/forum/

Det var det jeg lige kunne bidrage med - jeg håber du finder noget du kan bruge.

/Jesper.

Kaospilot

Geografisk sted: (Inaktiv)
Tidligere tråde med relation til emnet på Psychedelia.dk:

Negative effekter ved svampe?
HJÆLP! synsforstyrrelser...!
HPPD

Søgning på "HPPD" på psy.dk...

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Udkanten af Aalborg.
Tak for hjælpen, vidste godt der var en betegnelse for det, men kunne ikke lige huske den, så havde lidt svært ved at søge efter det. :D

Mange tak for hjælpen.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]