Godaften Psychedelia.dk. Efter og have fulgt med på forummet herinde besluttede jeg mig endelig og oprette en bruger fordi jeg virkelig føler der er tusinde ting jeg skal have sagt, men alligevel får i kun de ting som jeg føler jeg skal ud med nu!
Lige siden starten af 9 Klasse har jeg ændret mig meget iforhold til før. Da jeg var mindre sad jeg inde på mit værelse og spillede Counter-Strike, hyggede socialt med klassekammeraterne, men livet tog satme en vending da jeg ligepludselig sad og hapsede kix og drak igennem til vi skulle til haldbal m.m.
(HAR INGEN IDE OM HVORFOR DET SKETE, MEN VIDERE DET SKAL JEG)Først nu har jeg fået øjnene op for hvor jeg egentlig er på vej hen, hvis det fortsætter sådan. Det jeg mener er at når det bliver den første og lønnen summer ind, så skal der satme festes - får hævet et par tusind, så der ikke kommer til og mangle en skid til denne weekend, og prøver så og få fat i endten, kix,amf eller coke, hvor weekenden ellers går på og brænde den total af, og fucke alt muligt op. Og så når man møder i skolen med alle kammeraterne så snakker man lige om de ting der er sket i weekenden, og jeg plejer tit og sige til mig selv - hva fanden har jeg fået ud af det? ... Har selvfølgelig fået en masse fede oplevelser som jeg aldrig vil glemme såvel som venner, men står bare med den følelse at det ligesom var spild af penge og bruge 1000 - 2000 på en weekend, når man kun tjener gennemsnit 3000,- om måneden.
Og nu føler jeg så sandeligt det er tid til og komme videre, efter og have læst en masse om depressioner, selvtillid, angst osv. Har det ihvertfald sådan at når jeg er på amf, så er jeg så pisse snaksagelig og glad(alt det der når man er på amf). Men det værste er nok bare når virkningen går over i et andet stadie, altså når happy feelingen er væk og man bare har total nedtur på, ingenting æder. Så føler jeg virkelig at det nu det tid til og åbne øjnene op for det "Rigtige" verden. Og da jeg ikke går i skole pga. Jeg ingen lærerplads har så ser jeg dette som en ekstra svær opgave da jeg ikke laver andet end og sidde derhjemme og vente på vennerne får fri fra arbejde/skole.
Så fra allerede imorgen begynder jeg og løbe, spise sundt, stoppe med hash i hverdagen, generalt bare prøve og få de gode sider frem i mig igen
Undskyld hvis det hele er lidt mudret, men har lige røget min sidste piwe, så er lidt væk lige pt, men klar til et nyt livsstil fra min side af