Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jun 2025 05:28

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 34 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

Geografisk sted: The most psychedelic place ever
ved ikke om jeg skal kalde det her en advarsel men igår skulle jeg hygge med nogle venner og jeg havde lige været ude og plukke 80 svampe som stod i frost og jeg spiste 50 svampe , og hele universet eksploderet for vildt jeg lå og havde det så vildt at jeg ikke kunne bevæge mig det var slet ikke særligt rart, 2 uger før havde jeg spist 150 svampe hver med en kammeret og det var ikke engang halv så vildt som de her 50 jeg fandt efter 1,natte frost det var så vildt at jeg vil hvis det passer med min oplevelse advare folk om at gå op i høje doser over 50 med de svampe de har fundet efter frosten , efter min mening er de over dobbelt så kraftige, jeg drak og røg hash alle gange jeg var på svampe så det kan ikke være det der har boosted mine svampe, DET VAR ALT FOR VILDT , jeg lå i sengen helt krøllet sammen i 30min. mens jeg råbte og skreg og jeg havde det som om jeg fløj ud af vinduet og jeg blev slået ihjel på en brutal måde med et sværd , jeg ved ikke om jeg skal prøve og skrive en trip rapport for jeg skal lige have hukkomelsen igen . men i kloge hoveder kan i gi en forklaring på hvad der er sket for mit trip.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Halvvejs mod øst
Du er et kvaj. Jeg har sagt det til dig før og nu siger jeg det igen. Du skal veje dine svampe, ikke dosere i stk. :roll: Så kan du lære det :lol:

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Inde i pejsen.
Han lærer det vel på et tidpunkt :p

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
Flimmer skrev:
Du er et kvaj. Jeg har sagt det til dig før og nu siger jeg det igen. Du skal veje dine svampe, ikke dosere i stk. :roll: Så kan du lære det :lol:

WORD!

og så vil jeg iøvrigt væde med at under 1/3 del af de 150 svampe har været SN. SN er meget konstante med hensyn til Psilocybinindhold. jeg synes du skal overveje om du har nok styr på de her ting til at det er risikoen værd.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Halugenlampe skrev:
og så vil jeg iøvrigt væde med at under 1/3 del af de 150 svampe har været SN.

Det har jeg også en mistanke om, specielt når vi aldrig har set billeder, af de myriader, som åbenbart bliver konsumeret af Budha m.fl. :cheers:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Wow, godt du nåede tilbage i sikkerhed! Pas på mand og vej dine doser ja.

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

syntes det er mere hate end hjælp man for til god HR alle mine og mine to kammeraters svampe har været 100% sn ham den ene er fra færøerne og han har samlet i 5 år så han ved hvordan det skal gøres og han havde os med ude og lede . men ja de 50 jeg spiste igår var lidt større end normal + at jeg ikke lagde dem på radoator med fuld varme :D men jeg overlevede da og ser det som en meget positiv oplevelse men alligevel skræmmende medfølge at der er kommet stor respekt for den lille svamp ( og ja de skal nok vejes før spises næste gang :D)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Når nu du har oraklet fra Fæ'ørene, behøver du vel ikke spamme dette forum med ligegyldigheder.
Hvis du synes jeg er urimelig, skyldes det et fuldstændigt tilfældigt indtag, af en uvejet dosis P. azurescens

Medlem
Brugeravatar

Advarsel - her den anden dag tog jeg 10 ægztacy-piller! De var røde, ligesom dem jeg plejer at tage, men jeg blev bare så væk, man! Sværger!

Budha - Siden i havde et geni med fra svampe-staten Færøerne, foreslog han jer så ikke at veje dem?

Mvh,
Gargarin og en halv flaske vodka

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Grusom skrev:
Advarsel - her den anden dag tog jeg 10 ægztacy-piller! De var røde, ligesom dem jeg plejer at tage, men jeg blev bare så væk, man! Sværger!

Budha - Siden i havde et geni med fra svampe-staten Færøerne, foreslog han jer så ikke at veje dem?

Mvh,
Gargarin og en halv flaske vodka

:stupid:

Vej dine svampe og stik din færing-fellah en rotur hjem til øerne.....
Kender godt de røde ægstazi der - slog benene totalt væk under mig og spiste kun 25 - kunne da spise 30 dagen inden.... forstår det slet ikke......

Ehm - måske budha har fundet spidsnøgenhatte endelig og ikke møghatte LOL

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Nårh ja for alle spids nøgenhatte har jo samme størrelse, så man kan sagtens dosere ud fra en givet mængde svampe uden at veje dem. :roll:

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Inde i pejsen.
Resist skrev:
Nårh ja for alle spids nøgenhatte har jo samme størrelse, så man kan sagtens dosere ud fra en givet mængde svampe uden at veje dem. :roll:

Det har du nemlig ret i.. Vægte er heller ikke til at stole på - de tager jo ikke højde for hvor man har plukket dem. :roll: Derfor det er godt at have en svampe-kendt færring med til at guide en :)

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

vi havde det sjovt / vildt / måske lidt for vildt men vil i vade mere i det ja så vejer jeg dem da istedet for at få det for vildt , man må vel godt tage fejl en gang imellem selvom der er grænser for det selfølgelig ,

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Vi er her for at mindre chancen for at den slags du laver sker. Jeg vader gerne til du har forstået vores pointe

Medlem

Nu sprøger jeg sikkert dumt.. men har hørt CA. 5 svampe var nok til et trip.. er det så ikke fuldstændigt hjernedødt at tage 50 ?

også selvom man er hardet.. så heller tage det over noge måneder? af 10stks fx

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Altså der skal ihvertfald 1g svampe til et ordentligt begynder trip - eller nej ½ hvis man skal være på den sikre side.. Man kan jo være lidt følsom overfor skidtet.
Jeg er så nået frem til at 30-35 psyller vejer ca 1g - hvis de er tørret på den måde jeg tørrer dem på.

Vil også gerne vade rundt i det indtil du forstår det - jeg har selv dummet mig rigtig tit og der er aldrig kommet noget godt ud af det - har også taget nogle crazy ikke tilrådelige doser af forskellige kemikalier - men stadigvæk hvor det har været planlagt....

Desuden skal man lære de psykedeliske stoffer at kende rigtig godt - før man kaster sig ud i noget så dumt, som at eyeballe svampe. Det er noget andet hvis man ved man kan styre en stor dosis - aka man har afvejet mange gange og kender stoffet godt - har trippet det rigtig mange gange - men staduigvæk er eyeballin' noget rigtig stupidt noget at gøre. Har selv fejldoseret MDMA mere end 1 gang på den konto - det sgu ikke så sjovt at gå emmakold til en fest, og må ligge sig ud i bilen og være underlig fordi man ikke længere fatter en skid.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
kbhfyren skrev:
Nu sprøger jeg sikkert dumt.. men har hørt CA. 5 svampe var nok til et trip.. er det så ikke fuldstændigt hjernedødt at tage 50 ?

også selvom man er hardet.. så heller tage det over noge måneder? af 10stks fx

De fleste mennesker som tripper regelmæssigt, tager nok ikke bare det, der er "nok til et trip". De søger de lidt større oplevelser, som følger med de højere doser (som regel).

Ligemeget hvor hærdet man er er det altid hjernedødt, ikke at bruge en vægt, især til frisk svamp, da der skal en del til og det kan være svært at bedømme.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Billede

Jeg har fundet dem her i min have, De ligner helt sikkert Fæørske svampe. jeg tæller kun til en når jeg dosere, men jeg føler det er for voldsom dosis, hvor mange skal jeg så tage?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
Indtil videre har du fået det på den hårde måde Budha. Nu får det også lige på den bløde: Pas nu på dig selv. Undersøg tingene lidt bedre og hold styr på, hvad du indtager. Det er for dit eget bedste!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Hvad har folk imod Færøerne? Er det fordi Budha har en ven derfra? Ved i overhovedet noget om landet, eller flyder i bare med strømmen, ligesom posteren over jer? Christ.

Og til dig Budha: Jeg synes godt nok du giver den lige lovligt meget gas, og du læser godt nok ikke ret meget på lektien.
Og i en anden tråd var der en der spurgte dig hvor gammel du er, og du svarede at du er en gammel knejt.
Jeg hørte så her i weekenden at du er 16 år? Gider du forklare?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 34 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]