Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 jul 2025 08:18

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Jeg må krybe til korset og indrømme jeg har indtaget en hel del narkotika gennem de sidste år. Jeg er nu nået der til i mit liv hvor damerne begynder at tænke på at formere sig.

Nu må jeg indrømme at jeg har en vis frygt for at på grund af narko, så er min sæd kvalitet lig nul, men vil høre om nogen af jer rent faktisk ved om jeg tager fejl, eller om i evt har nogle kilder hvor man kan læse nærmere om dette.

Håber virkelig i kan hjælpe mig :gud:

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Jeg tror ærlig talt ikke at et større narkoforbrug har påvirket din sædkvalitet, med mindre vi taler om østrogenlignende substandser du har proppet dig med!
For et stykke tid siden var der en artikkel oppe (kan ikke huske hvor) om, at et langvarigt cannabisforbrug kunne hæmme serum koncentrationen af testosteron, men denne artikkel gør op med den forestilling.

Hvis du ikke lige vælter dig i usund narko nu, og lever sundt, skulle du bare gå i krig :wink: .

Hilsen Fanny

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: På sølvfadet med flag i
Din sæd har forhåbentlig ikke taget skade. Det er selvfølgelig an på hvad du har taget og i hvor store mængder. Men ingen herinde kan give dig et svar på om du har taget skade.
Du burde bare få testet din sædkvalitet og så har du et kvaliseret svar.

er der nogen der har kilder på, om nogle stoffer, og i så fald hvilke, der giver skader på sæd? 8)

Edit: ja, hold dig clean inden du skyder af!

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
fåkd bæver skrev:
er der nogen der har kilder på, om nogle stoffer, og i så fald hvilke, der giver skader på sæd? 8)

Ja, plastblødgørere eller phthalater som de fleste af os har suttet på som små :wink: (gider ikke finde kilder).

Mht euforiserende stoffer tror jeg blot man skal være sund og ikke-misbruger når man forsøger at få børn. Det er klart at kroppen ikke gider at producerer så mange sædceller hvis den er stresset af et overforbrug af f.eks. stimulerende stoffer.

Hilsen Fanny

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]